Jenni Vartiainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen verran hanakasti soi radiossa toi Ihmisten edessä että siitä on alkanut pitämään. Muita biisejä en olekkaan kuullut

Olisko noissa sanoissa tahallaan noita "lesboviittauksia". Sitten niitä ei kommentoida edes suoraan kysyttäessä ja saadaan touhusta vähän kiinnostavampaa.

Kadut täyttyy ihmisistä
ne ei tiedä meistä mitään
Ootat mua asemalla
Ehkä kello antaa anteeksi minulle
Juoksen loppumatkan
Sinä olet kaunis niin kuin aina
sinun korkeissa koroissa

Sanot: "Tämä ilta kävellään käsi kädessä
ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan

Kaunis on nainen, biisit on ihan ok. Tai oikeastaan parempia kuin ok, mutta en usko, että kestäis mulla kuuntelua yhtään sen enempää kuin mitä kuulee radiosta/töllöstä.
Tämähän on ihan selvästi lesbobiisi, mutta eikös radiossa soi nyt toinen kappale, jossa taas puhutaan "toisesta miehestä", "..mulla on toinen mies.." tai jotain?

Itse näin Jennin Setan järjestämissä Vinokino-elokuvafestivaalien pääbileissä, joissa hän esiintyi. Hienoa oli! On se kyllä aika heteronoloinen, muttei tänä päivänä voi kenestäkään varmaksi tietää.;)

Dymondin postaamien sanoitusten perusteella kyseessä voi olla olla myös transumies jolle Jenni lauleskelee.

ai hitto, NP kerkesikin jo huomaamaan saman.

Pitänee hommata itsekin kuunteluun, ainakin nuo radiossa pyörineet biisit on iskeneet aika lujaa.

Mä taas olen ymmärtänyt, että miesten harmiksi Jenni seukkais jo Ylex:n Peltsin kanssa. Mutta mistäs näistä koskaan tietää.

Toi Jennin ja Peltsin seurustelu on yleinen vitsi ylexillä joten ei taida olla mitään perää. Peltsi kyllä puhuu monesti Jennistä vaimo nimikkeellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuhannet mun kasvot on kyllä mielettömän hieno kappale.

4_2007_jenni.jpg

Tuhannet mun kasvot on kyllä mielettömän hieno kappale.

Niin on.

Ja tänään kuuntelin autossa (taas vaihteeksi) tätä levyä ja vasta äsken tajusin, mistä laulu numero 8, eli Elämän perhonen kertoo, olen ehkä vähän huolimattomasti kuunnellut sitä aiemmin.
Veikkaan, että jokaista äitiä ja isääkin kyseinen laulu koskettaa varmasti ja syvältä.

Lauluhan kertoo (tai näin ainakin tulkitsen) äidistä ja hänen vakavasti sairastuneesta lapsestaan. Mielettömän kaunis kappale ja sanat sattuu sydämeen. Ja silmissä nään koko laulun videona :itku:, vaikka tietääkseni siihen ei tosiaan ole mitään musiikkivideota olemassa.

Pätkiä kyseisestä laulusta:

"Ympärilläsi pyörin, räpyttelen siipiä
Hätääntyneenä hyörin, koitan hiljaa hiipiä
Haluaisit jo mennä, se liian aikaista ois
Jos suristen en lennä, sä vain himmenet pois..

..Mä oon se pieni hyönteinen
Joka napaasi kutittaa
Sua vielä rauhaan jätä en
Et saa liukua rajan taa
Et saa liukua rajan taa..

..Tänään et piiloudu taakse raskaiden verhojesi
Äiti on yhä tässä, sun elämänperhosesi
(äiti, äiti, äiti, äiti)
Haluaisit jo mennä, se liian aikaista ois
Jos suristen en lennä, sä vain himmenet pois

Mä sydämesi lyöntejä lasken
Älä vielä luovuta kesken.."

Eikös ne sanoitukset ole Teemu Brunilan ja muiden käsialaa...

Juu, sanoituksia levylle ovat tehneet juuri tuo Brunila sekä mm. Mariska, Kyösti Salokorpi (SMG) ja kirjailija Inka Nousiainen. Jenni on itse kyllä osallistunut biisien säveltämiseen sekä myös lyriikoiden tekoon. Aivan loistava levy! Sävellykset, sanoitukset, tulkinta, tunnelma. :5: Kyllä on lahjakas nainen. Ja ihan sama, onko lesbo vai ei...

Ja nythän Jenni on valittu toistamiseen Miss Popiksi. ;)

Jenni_Vartiainen_8382b.jpg

Kaunis tyttö...lauluääni ihme hönkäilyä mikkiin. Toimii varmaan jossain punavuoren hämyisessä klubissa missä tekotaiteelliset maailmanparantajat imee punkkua. Täysin levy-yhtiön tuote mikä "löytänyt itsensä" lehtijuttujen mukaan. Sitä ollaan niin taiteellista ja henkevää että oikein oksettaa...samaa idols sakkia kuin tuiskut ym. Laulavat muiden tekemiä sanoja ja puhuvat haastattelussa sen mitä käsketään. Yök:curs:

Juu, sanoituksia levylle ovat tehneet juuri tuo Brunila sekä mm. Mariska, Kyösti Salokorpi (SMG) ja kirjailija Inka Nousiainen. Jenni on itse kyllä osallistunut biisien säveltämiseen sekä myös lyriikoiden tekoon. Aivan loistava levy! Sävellykset, sanoitukset, tulkinta, tunnelma. :5: Kyllä on lahjakas nainen. Ja ihan sama, onko lesbo vai ei...

Ja nythän Jenni on valittu toistamiseen Miss Popiksi. ;)

Jenni_Vartiainen_8382b.jpg

Istuuko se paskalla tossa kuvassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom