Sen verran hanakasti soi radiossa toi Ihmisten edessä että siitä on alkanut pitämään. Muita biisejä en olekkaan kuullut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämähän on ihan selvästi lesbobiisi, mutta eikös radiossa soi nyt toinen kappale, jossa taas puhutaan "toisesta miehestä", "..mulla on toinen mies.." tai jotain?Olisko noissa sanoissa tahallaan noita "lesboviittauksia". Sitten niitä ei kommentoida edes suoraan kysyttäessä ja saadaan touhusta vähän kiinnostavampaa.
Kadut täyttyy ihmisistä
ne ei tiedä meistä mitään
Ootat mua asemalla
Ehkä kello antaa anteeksi minulle
Juoksen loppumatkan
Sinä olet kaunis niin kuin aina
sinun korkeissa koroissa
Sanot: "Tämä ilta kävellään käsi kädessä
ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan
Kaunis on nainen, biisit on ihan ok. Tai oikeastaan parempia kuin ok, mutta en usko, että kestäis mulla kuuntelua yhtään sen enempää kuin mitä kuulee radiosta/töllöstä.
minulla toiminut päinvastoin..Sen verran hanakasti soi radiossa toi Ihmisten edessä että siitä on alkanut pitämään. Muita biisejä en olekkaan kuullut
Vittu, toi lesbohomma on levy-yhtiön markkinointitemppu.
Pitänee hommata itsekin kuunteluun, ainakin nuo radiossa pyörineet biisit on iskeneet aika lujaa.
Mä taas olen ymmärtänyt, että miesten harmiksi Jenni seukkais jo Ylex:n Peltsin kanssa. Mutta mistäs näistä koskaan tietää.
Tuhannet mun kasvot on kyllä mielettömän hieno kappale.
Eikös ne sanoitukset ole Teemu Brunilan ja muiden käsialaa...
onkohan kukaan koskaan kuullut, että on niitäkin jotka pitävät molemmista? rakastuvat ihmisiin.
Juu, sanoituksia levylle ovat tehneet juuri tuo Brunila sekä mm. Mariska, Kyösti Salokorpi (SMG) ja kirjailija Inka Nousiainen. Jenni on itse kyllä osallistunut biisien säveltämiseen sekä myös lyriikoiden tekoon. Aivan loistava levy! Sävellykset, sanoitukset, tulkinta, tunnelma. :5: Kyllä on lahjakas nainen. Ja ihan sama, onko lesbo vai ei...
Ja nythän Jenni on valittu toistamiseen Miss Popiksi. ;)
Istuuko se paskalla tossa kuvassa?