Jenni Vartiainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Tein pari search-hakua ja täällä Jennin biisejä oli lähinnä "biisit joista häpeän tunnustaa pitäväni" tms. threadissä :)

Mutta täytyy nyt ihan rohkaistua ja todeta, että tää koko helkutin levyhän on ihan huikee. Koko fiilismaailma ja sanoitukset. Tai sitten oon vaan just sattumalta oikeessa vireessä, kun tän ostin tänään ja kuuntelen jo ties kuin monetta kertaa läpi.

Jo kaikkoaa stressit ja arki, kun tätä kuuntelee.

Alan selvästi vanhemmiten pehmenemään :)
Tuhannet mun kasvot
"Kun sua tervehdin,
se myös hyvästin sisältää.
Vaik' tyyni oon kuin aamu,
mun sisällä myrskyää.
Ilman vihaa mä koskaan
en voisi rakastaa...

Kun kiihkosta huudan,
teen sen kuiskaten.
Kaiken uskoni sinuun laitan,
vaikka epäilen..

Tuhannet mun kasvot ja ne vaihtuvat vaan.."

Toinen
"Hän osas sisään tulla ja minä päästin.
Olen syyllinen saman verran, kuin hänkin.
Sellainen olen kuitenkin ollut, ovi raollaan,
eikä kaikki oo hyvin koskaan ihan täysin.
Nytkö mä olen tää, joka ei tunne ees häpeää?
Se joka selviää, sitten kun viimeinkin heräät."

Tunnoton
"Eilen uskoin, että saat mut hetkeks loistamaan,
mutta toivoin, että aamu sinut veisi mukanaan.
Tahdoit niin uskoa, että olet mun ainoa,
mutta tunnoton oon.
Mulle käy kuka vaan, mua et voi satuttaa."

Näinki hei ton livenä tänä syksynä ja koskin hänen kättään :haart:

Kyllä minä saan lepakot käännytettyä charmillani.

Nätti mimmi ja ihan hyvä laulamaankin nyt kun on kuullut muutakin kuin sen yhden tylsän radiobiisin.

Olisko noissa sanoissa tahallaan noita "lesboviittauksia". Sitten niitä ei kommentoida edes suoraan kysyttäessä ja saadaan touhusta vähän kiinnostavampaa.

Kadut täyttyy ihmisistä
ne ei tiedä meistä mitään
Ootat mua asemalla
Ehkä kello antaa anteeksi minulle
Juoksen loppumatkan
Sinä olet kaunis niin kuin aina
sinun korkeissa koroissa

Sanot: "Tämä ilta kävellään käsi kädessä
ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan

Kaunis on nainen, biisit on ihan ok. Tai oikeastaan parempia kuin ok, mutta en usko, että kestäis mulla kuuntelua yhtään sen enempää kuin mitä kuulee radiosta/töllöstä.

Olisko noissa sanoissa tahallaan noita "lesboviittauksia". Sitten niitä ei kommentoida edes suoraan kysyttäessä ja saadaan touhusta vähän kiinnostavampaa.
Mahdollisesti, lisätään mielenkiintoa pienillä koukuilla.
Kaunis on nainen, biisit on ihan ok. Tai oikeastaan parempia kuin ok, mutta en usko, että kestäis mulla kuuntelua yhtään sen enempää kuin mitä kuulee radiosta/töllöstä.
Emmäkään lähtis kauppaan ryntäämään levyn perässä (ellei saisi jotain muuta siinä ohella mm. Jenniltä itseltään :haart: ).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Levy on jo hyvän tovin ollut hyllyssä tai itseasiassa koneella kun iTunesista ostelen, loistava lätty. Miesten harmiksi Jenni taitaa olla Lizzy the Lezzy ainakin sanoituksista päätellen.
Pitänee hommata itsekin kuunteluun, ainakin nuo radiossa pyörineet biisit on iskeneet aika lujaa.

Mä taas olen ymmärtänyt, että miesten harmiksi Jenni seukkais jo Ylex:n Peltsin kanssa. Mutta mistäs näistä koskaan tietää.

Mä kans latasin tämän levyn muutama viikko sitten ja yllätyin positiivisesti et levyhän on perkeleen hyvä!

Jenni Vartiainen on kyllä rokkimimmi :rock:

Itekin kuullut, että hän olisi lepakko :wtf:
No mene ja tiedä....

Kaunis, ihana, persoonallinen nainen.

No niin ON! Jos oisin sinkku ja mies, niin yrittäisin saalistaa itselleni tällaista naisen. Noihin lesbo-huhuihin en ota sen kummemin kantaa, ei se ainakaan Jennin viehättävyyttä vähennä.

Levy on iteltäkin löytynyt hyllystä jo useamman kuukauden ja aivan huippu on! Harvoin tulee enää osteltua levyjä, mutta tähän kannatti sijoittaa.

Mainittakoon vielä, että Jenniä olen fanittanut jo Pop Star -ajoista lähtien, silloin jo persoonallinen kauneus ja upea ääni kolahtivat.

Mitä jos se pitääkin miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi? Hmm.. :jahas:

Kehtaan myöntää itsekin pitäväni kovasti tuosta "Ihmisten edessä"-biisistä. Varsinkin videota katsottaessa. Tulee ihan omanlaisensa fiilis.

Lesbo tai ei, digiboksin pause/freeze riittää mulle.. ;)

Ööh, ostettiin tuo levy joululahjaks meidän kymmenvuotiaalle tytölle. Hmm, mitenkähän käy? Itekin sen koekuuntelin ja hyvähän se on, ei mitään hittipotpuria, vaan hiukan vaikeampaa kamaa.

Ois varmaan Kristiina Braskin levy ollu varmempi tapaus, kymmenvuotiaalle siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom