- Ikä
- 42
Kyllä näin on. Mulla on tota aina kaapissa. Toi jakaa mielipiteet kyllä aika hyvin, koska ei se ole mitään sinappia siinä mielessä minä suomalaiset sinapin tuntee. Mutta mun mielestä toi onkin "oikeampaa" sinappia, kuin meikäläinen versio. Eihän tossa ole oikein muuta kuin etikkaa, vettä ja sinappijauhetta.Voileivät, burgerit ja muut suorastaan huutavat klassista keltaista
Ja kyllä jenkkiruuat mullekin kelpaa. Lähinnä kyllä tykkään vääntää itse vaikka pulled porkia, ribsejä tai naudan rintaa ja käytän niihin jenkkityylisiä bbq-sooseja. Jenkkityyliset browniet ja mac & cheese on tietysti hyvää. On aika paljon tullut maisteltua noita k-kauppojen jenkkihyllyjen tuotteita ja siellä on paljon hyviä. Sen kyllä sanon, että taitaa olla niin, että toi kansa ei tajua suklaasta yhtään mitään. No, mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä Hershey's suklaapatukasta ja voi hemmetti sentään, mutta se oli kamalaa. Siis aivan hirveää kamalaa yököttävää oksennuksenmakuista paskaa. Kaksi palaa riitti ja loput heitin roskiin. Se jälkimaku oli ihan kirjaimellisesti ja aivan oikeasti yksi yhteen oksennuksen kanssa. Siitä jäi sama maku suuhun kuin laattaamisen jälkeen. Loput tästä mielipiteestäni, ettei ne osaa tehdä suklaata, perustan suklaayhdistyksen käyttäjien arvioihin Hershey's suklaasta:
"Voi voi voi tätä Hersheyn suklaan ominaismakua. Sitä ei saa piiloon vaikka mitä tekisi."
"Tuoksuu nuotion läpi kävellyiltä kumisaappailta, jos vertaus ketään auttaa."
"Hershey’sin suklaat ovat suklaa toisensa jälkeen olleet kammottavia kokemuksia"
"jälkimakuna Hershey’sin tuttu hyökkäävä, metallinen ja pilaantuneen maidon maku ryöpsähti suuhuni."
"Tämä tuoksuu halvalta pääsiäismunasuklaalta. Maussa on outoa happamuutta, tämä on aika kauheeta... Maistuu oksennukselta tai happamalta maitojauheelta. Miksi ihmeessä tällaista tehdään, voiko tästä pitää kukaan?"
No on siellä seassa hyviäkin tuotteita arvosteluista päätellen, mutta aikamoista kakkaa tuntuu moni noista olevan. Tuosta voi lukea lisää arvosteluita.