Jenkkiruuat (Pop-Tarts, Aunt Jemima, Mac & Cheese...)

Voileivät, burgerit ja muut suorastaan huutavat klassista keltaista
Kyllä näin on. Mulla on tota aina kaapissa. Toi jakaa mielipiteet kyllä aika hyvin, koska ei se ole mitään sinappia siinä mielessä minä suomalaiset sinapin tuntee. Mutta mun mielestä toi onkin "oikeampaa" sinappia, kuin meikäläinen versio. Eihän tossa ole oikein muuta kuin etikkaa, vettä ja sinappijauhetta.

Ja kyllä jenkkiruuat mullekin kelpaa. Lähinnä kyllä tykkään vääntää itse vaikka pulled porkia, ribsejä tai naudan rintaa ja käytän niihin jenkkityylisiä bbq-sooseja. Jenkkityyliset browniet ja mac & cheese on tietysti hyvää. On aika paljon tullut maisteltua noita k-kauppojen jenkkihyllyjen tuotteita ja siellä on paljon hyviä. Sen kyllä sanon, että taitaa olla niin, että toi kansa ei tajua suklaasta yhtään mitään. No, mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä Hershey's suklaapatukasta ja voi hemmetti sentään, mutta se oli kamalaa. Siis aivan hirveää kamalaa yököttävää oksennuksenmakuista paskaa. Kaksi palaa riitti ja loput heitin roskiin. Se jälkimaku oli ihan kirjaimellisesti ja aivan oikeasti yksi yhteen oksennuksen kanssa. Siitä jäi sama maku suuhun kuin laattaamisen jälkeen. Loput tästä mielipiteestäni, ettei ne osaa tehdä suklaata, perustan suklaayhdistyksen käyttäjien arvioihin Hershey's suklaasta:

"Voi voi voi tätä Hersheyn suklaan ominaismakua. Sitä ei saa piiloon vaikka mitä tekisi."
"Tuoksuu nuotion läpi kävellyiltä kumisaappailta, jos vertaus ketään auttaa."
"Hershey’sin suklaat ovat suklaa toisensa jälkeen olleet kammottavia kokemuksia"
"jälkimakuna Hershey’sin tuttu hyökkäävä, metallinen ja pilaantuneen maidon maku ryöpsähti suuhuni."
"Tämä tuoksuu halvalta pääsiäismunasuklaalta. Maussa on outoa happamuutta, tämä on aika kauheeta... Maistuu oksennukselta tai happamalta maitojauheelta. Miksi ihmeessä tällaista tehdään, voiko tästä pitää kukaan?"

No on siellä seassa hyviäkin tuotteita arvosteluista päätellen, mutta aikamoista kakkaa tuntuu moni noista olevan. Tuosta voi lukea lisää arvosteluita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyseisiin tuotteisiin tuli tutustuttua ollessani vaihdossa Yhdysvalloissa ja täytyy tunnustaa, että aika ajoin on päästävä paikallisen Citymarketin jenkkihyllylle, josta löytyy moni edellä mainituista tuotteista. Kaikista tärkeimmäksi on tullut juuri tuo French's Classic Yellow -sinappi. Vaikka sitä menee niin vähän esimerkiksi hampurilaisiin, on se täydellisen makunautinnon kannalta elintärkeä. Myös lähimmäst K-Supermarketista löytyy ajoittain jenkkijuttuja.

Oli pakko ostaa tänään kaupasta toaster tartseja mustikan makuisina, kun siellä sellaisia näin. Voi vittu mutta on kyllä kamalaa shaibaa. Maussa on joku todella synteettinen vivahde, vaikka siihen on kaiken muun ohella käytetty myös oikeita mustikoita. Lisäksi se on niin järkyttävän makeaa, että yksikin oli jo melkein liikaa. Ja minä tykkään sentään esim Marsista, joka sekin on jo hemmetin makeaa, niin miettikää mitä tämä sitten on. Kyllä yksi riitti ja vähän vajaa kuusi euroa lentää roskiin. Kiitti moi.

shoprite_toaster_tarts_frosted_blueberry.jpg

Ei helvetissä ole. Näin maistamatta voin sanoa ihan siitä syystä, että kaneli on ihan karmeeta paskaa. Ei sovi mihinkään.

Kyllähän se sopii moneenkin asiaan. Omenpiirrakka ei ole mitään ilman sitä. Mannapuuroonkin erittäin oleellinen. Menee myös viili ihan eritahtia alas, kun siihen lisätään sokeria ja kanelia. Että STFU. ;)

Oli pakko ostaa tänään kaupasta toaster tartseja mustikan makuisina, kun siellä sellaisia näin. Voi vittu mutta on kyllä kamalaa shaibaa. Maussa on joku todella synteettinen vivahde, vaikka siihen on kaiken muun ohella käytetty myös oikeita mustikoita. Lisäksi se on niin järkyttävän makeaa, että yksikin oli jo melkein liikaa. Ja minä tykkään sentään esim Marsista, joka sekin on jo hemmetin makeaa, niin miettikää mitä tämä sitten on. Kyllä yksi riitti ja vähän vajaa kuusi euroa lentää roskiin. Kiitti moi.

Väärä maku heti kärkeen. Itse kyllä tykkään noista mustikoistakin, mutta saahan POP-Tartseja esim. s'moresin tai vaikka suklaafudgen makuisina. Tosin ymmärrän, jos joku ei näille lämpeä. Onhan koko konsepti melko härskin kuvottava ja ties mitä myrkkyjä noihin on laitettu. Eihän lupaus oikeista mustikoista oikeasti voinut vaikuttaa ostopäätökseen? :D

Eihän lupaus oikeista mustikoista oikeasti voinut vaikuttaa ostopäätökseen? :D
No jos mulla on kaksi vaihtoehtoa, mansikka ja mustikka, niin kyllä siinä mennään aika intuitiolla. Lukeehan tossa paketissakin oikein kivasti ja isolla, että sisältää aitoja ja keinotekoisia makuaineita. Että ei kyllä oikeat mustikat vaikuta yhtään.

Ei helvetissä ole. Näin maistamatta voin sanoa ihan siitä syystä, että kaneli on ihan karmeeta paskaa. Ei sovi mihinkään.

Kylläpä sopii!!! Ihan maailman parasta on plain bagels (saa Suomestakin pakasteena jostain Kluuvin kahvilasta ja sitten voi ite paahtaa), ja voita ja kanelia ja sokeria, ihan kertakaikkisen maailmanparasta! Ja varmaan ihan nolla hiilaria:D

blair's jalapeno cheddar sipsit ja mountain dew voltage!
Amerikan sinappi oli hirveetä etikka-kurkuma skeidaa... kerran tainnu käyttää ja kaappiin on jääny, muuta ei oo oikeen tohtinu ostaakaan ku niin törkeen hintasia, joku ketsuppikin ~6e... tuskin pieksee heinziä, joten hyllyyn jää nuo rahastus-roinat.

Toaster Tartseja ostin kokeilumielessä, makuna mustikka.. aika järkkyä tavaraa. Nyt kun olen väkisin syönyt näitä tuon hinnan vuoksi, niin jollain omituisella tavalla nämä ovat aika hyviä :) oletteko kokeilleet Fluffia? Se vasta imelää onkin..tulee mieleen se vanha kauhuelokuva Stuff.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom