Löysin netistä tämmösen vatsaohjelman 15 viikoksi: http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122, en tosin tiä et toimiiko, mut aattelin laittaa testaukseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä linkistä löytyy ihan hauska vartalotyyppijuttu kuvineen 12 erilaisesta vartalotyypistä (body shape) http://www.dailymail.co.uk/femail/a...usannah-reveal-12-womens-body-types--you.html
Yksittäisen ihmisen tapaushan ei mitään todista, mutta mulla jenkkakahvat kyllä on ja pysyy, vaikka hiilarien määrä on ollut kohta jo vuoden noin puolet aiemmasta.
Joku vastasi, että hiilareita pitäisi vähentää. Sitä olen yrittänyt itsekin tehdä, mutta mitkä olisivat hyviä vaihtoehtoja pastalle, perunalle ja riisille?
Tähtityttö, kiitos tarjouksesta, tulin vain möläyttäneeksi vastakkaisen kokemukseni asiasta En siis ollut neuvoja hakemassa varsinaisesti... Mielestäni syön kyllä nykyään suhteellisen hyvin. Hiilarina enimmäkseen täysjyvää ja kasviksia, joinakin päivinä myös esim. perunaa. Leipää en syö juuri lainkaan. Sokerisia karkkeja ja muuta makeaa syön hyvin vähän.
Proteiinin määrä vuorokaudessa on vähintään 100 grammaa kun aiemmin oli varmaan se tavanomainen naisten keskiarvo, mitäköhän lie 50 g/vrk.
Jenkkakahvat ja reisiläskit ilmestyivät mulle 2000-luvun alussa kun käytin vuoden pari mielialalääkkeitä, eivätkä ne ole sen jälkeen lähteneet mihinkään, vähän pienentyneet vain.
Faidra: Sitruunasiivuja oon joskus laittanu vesikannuun, ei vaan taida olla paras vaihtoehto hampaille..
Mulla on varmaan sivistyksessä aukko, ku en oo koskaan kuulluukkaa moisista "chai- ja rooibosteet" :wtf: Pitänee googlata..
Sitruuna on varmaan isoina määrinä käytettynä haitallinen... mutta jos juo normaalisti esim. hiilihappopitoisia juomia kuten light-limppareita päivittäin, niin tuskin menee haitallisuus niiden ohi. Moni ei tule ajatelleeksi että limut on hampaille vielä paljon pahempi vaihtoehto.
Sun tilanteesi noiden lääkkeiden takia on ihan eri kuin sellaisella, jolla vastaavaa tilannetta ei ole ollut. Pitkäaikainen lääkkeiden käyttö voi nimittäin vaikuttaa kroppaan vähän syvemmällä tasolla kuin me yleisesti tiedetään ja ymmärretään. Oma osaamiseni ei riitä tässä kohti kovin ihmeitä neuvomaan, mutta ymmärrykseni mukaan SSRI-lääkkeet voi vaikuttaa sekä tuohon insuliinin toimintaan kropassa että myös kehon pH-tasapainoon ja tietenkin maksan toimintaan. En ole mikään lääkäri joten en ala tässä neuvomaan mitä pitäisi tehdä.