Jenkit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aarne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
13.6.2005
Viestejä
519
Mitäs kaikkea noita Mustangin tapasia autoja on? Ja muitakin hienoja jenkkejä, kuvia kehiin. Ja tuolla nettiautossakin näyttää olevan noita mustangeja 60-luvun lopulta, mitkä sais jollain 7k:lla, niin tekeekö noilla mitään vai hajoaako käsiin heti?

Olis ihan perkeleen komia vehje.:rock:
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
riippuu aika paljon mussesta, jos 7k on hintaa niin jotakin on luultavimmin räpelletty joskus 80luvulla hottentotti-lookkiin. riippuu tietenkin autosta, mitään namumussea muskelivuosilta tuskin saa alle 15k:n. karvalakkimalleja kyllä. v8 pienempään ei kannata tyytyä, se alkaa kuitenkin pian pännimään. nämä siis ihan mutua ja mielipiteitä.

edit: tästä tulee lokaa niskaan mutta: älä moparista haaveile, ne ei kestä :D
 
hafanafa sanoi:
Moparithan nimenomaan kestää. Mikä niissä muka huonompaa kuin muissa jenkeissä?
Noniinno kestäähän ne siinäkin missä muut 40 vuotta vanhat autot. Siitä hyvin pitkälti on kiinni miten autoa on pidetty ja huollettu ym. Moparin osat on ainakin kalliimpia mitä Chevyn osat..
Ehkä Mopar ukot on antanu sitten reilusti jenkaa vaan eikä huoltoihin ole panostettu niin paljon jos tuppaa hajoomaan yks jos toinenkin Mopari :rolleyes:
 
jos nyt alkaa katselemaan vanhoja mopareita esim dusterit, niitä on suht paljon ja moniko on alkuperäisessä kunnossa? ei yksikään. suurin osa mopareista mitä vielä on ajossa on jollakin tapaa rävellettyjä, ja aina tulee sählättyä. aika paljon kaikkia tapahtumia tullu kierrettyä ja jos joku auto jonnekkin on simahtanu niin yleensä mopar. jos nykymopareita katsotaan esim katsastustilastoista niin mopareista hylätään reilusti suurempi osa kuin general motorssin tuotteista (opelia ei lasketa :D ) tämä ihan mutuilua, itsellä ei ole pahemmin kokemusta mopareista mutta tällä hetkellä perheessä 3gm:n usa-autoa ja kaikki ovat moitteettomasti pelanneet.

jokainen auto on yksilö, tuo äskeinen oli vain radikaalisti yleistettyä.

ei tästä kannata pultteja ottaa, vanhaa kunnon gm-mopar vääntöä, jos ottaa pultit niin siirrytään sitten overdriven puolelle :D :thumbs:
 
Dorian_89 sanoi:
Noniinno kestäähän ne siinäkin missä muut 40 vuotta vanhat autot. Siitä hyvin pitkälti on kiinni miten autoa on pidetty ja huollettu ym. Moparin osat on ainakin kalliimpia mitä Chevyn osat..
Ehkä Mopar ukot on antanu sitten reilusti jenkaa vaan eikä huoltoihin ole panostettu niin paljon jos tuppaa hajoomaan yks jos toinenkin Mopari :rolleyes:

Jaa että mopen osat kalliimmat ku GM:n :jahas:

Kyllä ihan kiitettävästi on kestäneet moparit ainaki mitä itellä on olleet ja kavereilla kans. Ainut minkä kans ollu vääntöä ollu vaihelaatikko.
 
Aarne sanoi:
Mitäs kaikkea noita Mustangin tapasia autoja on? Ja muitakin hienoja jenkkejä, kuvia kehiin. Ja tuolla nettiautossakin näyttää olevan noita mustangeja 60-luvun lopulta, mitkä sais jollain 7k:lla, niin tekeekö noilla mitään vai hajoaako käsiin heti?

Olis ihan perkeleen komia vehje.:rock:

http://www.musclecarclub.com/main.shtml

Tuolta menet muscle cars ja kattelet, historiikkia, kuvia ja teknisiä tietoja noista jenkeistä..

Itsekkin haaveillut noista jenkeistä, mutta opiskelijan budjetti ei oo oikein antanut periks.. :)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taidankin lähettää tuon +Battery-:n tekemän listan joulupukille :kuola:
 
+Battery- sanoi:
Blocket:ssa olen monet kerrat katsellut vanhoja jenkkejä. Ne vain miellyttää omaa silmää huomattavasti enemmän kuin nykyautot...

Omasta mielestäni kauneimmat autot tulevat moparilta, vaikka ajaisin GM:lläkin jos sellainen olisi.


-69 CopraJet
Camaro
454 Sting Ray
Shelby GT 500
Shelby 350 GT


Cuda
Cuda
Charger
Roadrunner
R/T Charger

HELMI:
Roadrunner

Ja lopuksi.... :hyper:
Dodge Challenger 426 HEMI

Missä SS Chevelle? Siinä on kyllä niin komea auto että :hyper: :eek: :kuola: :worship: :rock: :kippis1: :love:
 
Toi roadrunneri on sairaan asiallinen. Näytti olleen vaan 383:lla eli ei mee välttämättä mihkään... Sama kori taitaa olla super bee:ssä. Se kävis :rock:
 
Hercules sanoi:
Toi roadrunneri on sairaan asiallinen. Näytti olleen vaan 383:lla eli ei mee välttämättä mihkään... Sama kori taitaa olla super bee:ssä. Se kävis :rock:

VAIN 383.

Oletkos ajanut koskaan vastaankokoisella koneella varustettua jenkkiä... niinpä niin. Tottakai se 426 tai 440 olisi nopee, mut ei ne pienemmät mitään micran moottoreita ole.
 
+Battery- sanoi:
VAIN 383.

Oletkos ajanut koskaan vastaankokoisella koneella varustettua jenkkiä... niinpä niin. Tottakai se 426 tai 440 olisi nopee, mut ei ne pienemmät mitään micran moottoreita ole.

Kumman yleistä että joillekkin se jenkki pitää olla joku 454, 426 tai 440 ja mikää muu ei kelpaa. esim moparin 318 yllättävän miehekäs ja riittäs mulle oikein hyvin
 
+Battery- sanoi:
VAIN 383.

Oletkos ajanut koskaan vastaankokoisella koneella varustettua jenkkiä... niinpä niin. Tottakai se 426 tai 440 olisi nopee, mut ei ne pienemmät mitään micran moottoreita ole.

No olen ja ajelen. 472 löytyy, mutta löytyy myös 302. 302 on hevosvoimiltaan se isompi. On ollut autoja myös 350:llä 273:lla jne... Tässä nyt käsiteltiin tällaisia haave kärryjä. On nyt vaan ollu parilla puoltutulla 383:lla autoja ja ne EI ole menny mihkään;) Kaikkihan riippuu siitä että mitä motille on tehty. No hard feelings...
 
hafanafa sanoi:
Kumman yleistä että joillekkin se jenkki pitää olla joku 454, 426 tai 440 ja mikää muu ei kelpaa. esim moparin 318 yllättävän miehekäs ja riittäs mulle oikein hyvin

Mulla on '80 Dodgessa vakio 318 saasteheebeleillä lannistettuna, ja täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että on melkosen laiska vehje. Tietysti toi aikakausi (bensakriisi) sai aikaan tehojen putoamisen, mutta ei se mikään muskeli-optio kyllä ole koskaan ollu. Itelläkin olis tarkotus kutittaa siitä bolt-on-periaatteella semmonen 200-250 hv, muttei se siltikään mikään kuminpolttaja tule olemaan.

383:ssa on, tai oli, sentään vakiona 330-340 hv (monta versiota, Commandot jne ja vm) eli ihan eri sarjaa kuin 318. Ei se tarvi olla välttämättä Hemppa, että olis suorituskykynen motti, hyvä esimerkki on toi Chevyn 350...on meinaan kiitollinen pikku "viriviri":ä varten!
 
-Stone Cold- sanoi:
Mulla on '80 Dodgessa vakio 318 saasteheebeleillä lannistettuna, ja täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että on melkosen laiska vehje. Tietysti toi aikakausi (bensakriisi) sai aikaan tehojen putoamisen, mutta ei se mikään muskeli-optio kyllä ole koskaan ollu. Itelläkin olis tarkotus kutittaa siitä bolt-on-periaatteella semmonen 200-250 hv, muttei se siltikään mikään kuminpolttaja tule olemaan.

Niin no mun tapaukses en hakis mitään kuminpolttajaa vaan ihan normaalikäyttöön sopivaa taloudellisempaa ja käyttövarmaa konetta. Kyllähän 318 pysyy muun liikenteen mukana vakionakin
 
hafanafa sanoi:
Niin no mun tapaukses en hakis mitään kuminpolttajaa vaan ihan normaalikäyttöön sopivaa taloudellisempaa ja käyttövarmaa konetta. Kyllähän 318 pysyy muun liikenteen mukana vakionakin

Sama homma. Mistähän nuita kantsis alkaa metsästää?
 
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom