jenkeistä?

mulla oli jenkkilasta sellanen musta/keltainen Huffyn taysjousitettu maastopyora (kunnes varastettiin), tosi tyylikas ja nappara peli.
tuli paloina pahvilaatikossa eika siis paljoa tilaa vieny. hintaa vaan joku 65€... mita lie maksaa Suomessa sellaiset runko/etuhaarukka jousitetut maastopyorat???
eika tullut koskaan samanlaista vastaan :D
eika ole valitettavasti tullut sen jalkeenkaan kun varastettiin... :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jenkeis "monessa paikassa" lisäravinne puljuja eli jos vastaan tulee Vitamin Shoppe niin poikkea.
GNC merkkisiä liikkeitäkin on paljon, mutta reiluusti kalliimpaa kuin VitShoppe.

Ja kantsii etukäteen ottaa selvää mikä voisi kiinnostaa ja sit noukkia paikan päältä jos vastaan tulee. Isot herapöntöt kantsinee unohtaa mut esmes monivitamiinit huomattavasti halvempia kuin suomes.

Minä raahasin useampia pönttöjä, heraa, kreatiinia ja vitamiineja. Tosin tein useita reissuja. Ostin juurikin tuolta GNC:ltä. Olin pikkukaupungissa joten hinnat olivat ehkä pienemmät kuin suurkaupungeissa. Lisäksi ostin GNC:n kanta-asiakaskortin, jolla sai lisäalennuksia. Lopullinen hinta oli siten reilusti Suomen hintoja pienempi.

Alennuksia kannattaa toki katella.

juu, ite oon menossa Santa Fehen NM. se on aika pieni kaupunki. tunnin ajomatkan päässä olis isompi kaupunki nimeltään Albaquerke (tai jotain siihen suuntaan). onko kukaan pakkislainen käyny noissa koskaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom