SUPERCARB 1kg -40%

Jelppiä,jelppiä...

Ikä
42
Kysyin opastusta salilta ja sieltä sanottiin että se maksaa erikseen jotain 37 euroa (no ei se nyt tietenkään päätä huimaava summa ole mut...).Ei opiskelijaa huvittais tollaisia summia laittaa sellaiseen jonka jo tietää. Sain ainakin sellaisen kuvan että ohjelman laadinta on täysin aloittelijoille.Toisin sanoen tiedän kaikki perusliikkeet ja luultavasti oikean suoritustavankin.(pumpista,poikakaverilta ja alan lehtiä lukemalla...:) )

Kuntoni on ihan hyvä mutta voimat ei niin kauheet.
Viimeviikonloppuna yllätyin kyllä kun ensimmäistä kertaa kokeilin suorinjaloin maastavetoa kotona, niin hyvin jaksoin 40kg:lla tehdä 3*10.
Kiinteytys olisi pää tavoitteeni, ei laardia mulla niin kauheesti olekaan.
Varustetaso on luultavasti ihan hyvä salillani( en ole käynyt kuin kerran tutustumassa) se on kuitenkin naistensali, mutta penkit sun muut olin siellä näkeväni.Tampereelta olen ja Fressillä olis tarkoitus käydä.

Olisi kiva jos joku ystävällisesti opastaisi minua sarjojen,toitojen ja painojen määrässä. En oikein tiedä miten kannattaisi aloittaa.
Tekisinkö yhden lämmittely sarjan ja kaks kovaa vai miten?

Tarkoitus olisi huomenna ostaa kuukausikortti tai sit ens maanantaina.Antakaa vinkkejä ,olkaa kilttejä!
:p

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Siis...

Toi viesti kuuluu uusi mimmi ohjelmaa vailla-otsikon alle!
Joten brunetti tai joku muu avulias vastatkoon jomman kumman otsikon alle!Kitooos!

Suositut

Back
Ylös Bottom