Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hoplaa90 sanoi:mun mielestä tosi säälittävää alkaa vääntämään vitsia uskosta ja uskomisesta:curs:
Genesis sanoi:oma mielipide, no hmm.. Jehovissa ei kai muuta vikaa ole kun ne käynnit ovelta ovelle, kun jos ihmistä kiinnostaa esim. jehovien toiminta niin kai sitä tietoa saa esim. netistä. Ja yleensäkkin se "tuputtaminen" käy hermoille muuten ihminen saa uskoa mihin haluaa terveissä rajoissa. Itse olen Ev.lut.
Ihan tosi? Missä sä oikeen elät?ironchef sanoi:Itellä kielteistä kuvaa vähemmistöuskonnoista on luonut sen uskonnon tuputtaminen. Jehovat, helluntailaiset, mormonit ja buddhat on tulleet lähes päälle selittämään kuinka synnissä sitä tässä eletään.
Tupla-J sanoi:Ihan tosi? Missä sä oikeen elät?
Hassua sakkia, eihän niillä ole mitään lähetyskäskyä.ironchef sanoi:Turussa, mut noi munkit oli Muistaakseni hesasta lähetysmatkalla.
Tupla-J sanoi:Hassua sakkia, eihän niillä ole mitään lähetyskäskyä.
ironchef sanoi:Turussa, mut noi munkit oli Muistaakseni hesasta lähetysmatkalla.
Nuo on kovia kauppaan niitä kirjojaan, viime kesänä törmäsin kaupungilla noihin ja ei meinannu millään päästä eroon kaupustelusta. Sitten ne veteli jotain ryhmätanssia keskellä Sampoaukiota ja mekasti ja pietti kulkuetta. Luonnollisesti pari kännistä lippispäistä nuorta miestä meni kaljapullojen kanssa sinne tansseihin mukaan. Tai yrittivät ainakin. :lol2:Stiltskin sanoi:Olisko ollut hare krishnoja.
Voisin väittää 100 % varmuudella, etteivät nuo ole buddhalaisia munkkeja. Sen sijaan Hare Khrisna -nimiseen kulttiin kuuluvat sekopäät tuputtavat ainakin Helsingin keskustassa aika ajoin hyvinkin tunkeilevasti opuksiaan ja esim. teknolevyjä. Nuo krishnat ovat kyllä vielä enemmän keitaalla kuin vaikka rastafarit.
heh.. huomasin just ettei täällä meidän talossa ole mitkään jumalan sanan lähettiläät ennen kierrelleet, johtuen 24/7 lukossa olevista rappujen ovista. Viime yönä kun tulin kotiin, niin huomasin et meidän rapun alaovesta lukko paskana. Ja toki sitten aamulla olin kuulevinaan, että joku koputteli ovea(ovikello mukavasti piilossa). En jaksanut herätä avaamaan, mutta toki siellä oli jehovien lappu oven kahvassa odottamassa, kun poistuin kämpiltä. Aika nopeaa toimintaa täytyy myöntää, kun samantien osasivat tulla häiriköimään hajoneen oven kautta.
Jesh, sama juttu. TV7 on aivan käsittämättömän rautainen kanava :hyvä: Tuli perjantai-lauantaiyönä kännissä naureskeltua pitkät pätkät tuolle setille. Mykistävää...Tuossa hommasin digiboksin vihdoin ja huomasin että kaapelista tulee tällainen taivas-tv. Ei helevetti mitä ohjelmaa.. Onko tuommoisia oikeasti olemassa Aikamoista kiihkoa jumalan sanasta ja kirkastumisesta.
No meitä on moneen junaan :D
Jep, hirveätä paskaa. Katsoin samalta kanavalta jotain ohjelmaa, jossa sanottiin lapsille, että toisista pahaa ajatteleminen on syntiä.Jesh, sama juttu. TV7 on aivan käsittämättömän rautainen kanava :hyvä: Tuli perjantai-lauantaiyönä kännissä naureskeltua pitkät pätkät tuolle setille. Mykistävää...