Jehovan todistajat ja muut uskonnon vähemmistöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Genesis
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
9.7.2005
Viestejä
66
Tuli mieleen tuommoinen asia, että miten paljon löytyy Pakkotoistosta jehovan todistajia tai muita ns. vähemmistö uskonnon edustajia? Ja miten vahvasti noudatatte uskonnon sääntöja/ohjeita tai mitä uskonto yleensäkkin merkitsee teille. Keskustelu vapaa -> :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meitsi on zeniläinen. Se ei todennäköisesti kauheasti ulospäin näy, kun ei ole juuri noudatettavaa protokollaa.
 
:offtopic: Mua ärsyttää, että aletaan tread jostain aiheesta, eikä aloittaja kerro omaa mielipidettään/näkemystään. Ei nyt koske vain tätä, vaan ihan yleisesti. Jep mulla on huono päivä:jahas:
 
Melly sanoi:
:offtopic: Mua ärsyttää, että aletaan tread jostain aiheesta, eikä aloittaja kerro omaa mielipidettään/näkemystään. Ei nyt koske vain tätä, vaan ihan yleisesti. Jep mulla on huono päivä:jahas:
Oma mielipide, no hmm.. Jehovissa ei kai muuta vikaa ole kun ne käynnit ovelta ovelle, kun jos ihmistä kiinnostaa esim. jehovien toiminta niin kai sitä tietoa saa esim. netistä. Ja yleensäkkin se "tuputtaminen" käy hermoille muuten ihminen saa uskoa mihin haluaa terveissä rajoissa. Itse olen Ev.lut.
 
Ja miten vahvasti noudatatte uskonnon sääntöja/ohjeita tai mitä uskonto yleensäkkin merkitsee teille. Keskustelu vapaa ->

Genesis sanoi:
Oma mielipide, no hmm.. Jehovissa ei kai muuta vikaa ole kun ne käynnit ovelta ovelle, kun jos ihmistä kiinnostaa esim. jehovien toiminta niin kai sitä tietoa saa esim. netistä. Ja yleensäkkin se "tuputtaminen" käy hermoille muuten ihminen saa uskoa mihin haluaa terveissä rajoissa. Itse olen Ev.lut.

Miten vahvasti noudatat ev.lutia?
 
Kysehän oli vähemmistöistä?
 
Raskolnikov on saatananpalvoja (pyydän nöyrimmiten anteeksi sitä, että puhuin itsestäni 3. persoonassa).

- Muun muassa eilisen illan vietin vaanien läheisellä hautausmaalla.Aina kun huomasin sopivan tilaisuuden, yritin kaataa hautakiven. (By the way, voisko joku avulias pakkislainen neuvoa jotain reeniä, millä ne hautakivet oikeesti sais kumoon??? Pliis???)

- Eräänä pimeänä yönä piirsin pentagrammin huoneeni lattiaan, läheiseni huolestuivat syvästi löytäessään minut huoneestani heilumasta huulipunan kanssa (en löytänyt sillä hetkellä parempaakaan välinettä). Nyt läheiseni ovat alkaneet kyseenalaistaa seksuaalisuuteni. Johtunee osaksi, pitkästä, sysimustasta heviletistäni. Piruvie tuo keskipään kalju vaan syö uskottavuuttani kovasti. TODELLA kovasti.

- Kuuntelen synkkää h e a v y musiikkia, kuten Himiä ja Uniklubia. (Rasmuksen Laurilla on tosi siisti tukka.)

- Yritin viillellä itseäni linkkarilla, koska minulla oli riitaa mutsin kanssa. (Varoitus muille saatananpalvoja ystävilleni, linkkarilla ei saa mitään aikaan, käytä vaikkapa leipäveistä, tai emmätiä...)

- Kerran yritin uhrata saatanalle kanan. Se oliki kukko. Tuli turpaan. Samoin kävi kissan kanssa.
 
Raskolnikov sanoi:
... kukko. ...

Toinen yrittää herättää vakavaa keskustelua ja sit pistetään tämmöstä. Hävytöntä, sanon minä.
 
Raskolnikov sanoi:
Raskolnikov on saatananpalvoja (pyydän nöyrimmiten anteeksi sitä, että puhuin itsestäni 3. persoonassa).

- Muun muassa eilisen illan vietin vaanien läheisellä hautausmaalla.Aina kun huomasin sopivan tilaisuuden, yritin kaataa hautakiven. (By the way, voisko joku avulias pakkislainen neuvoa jotain reeniä, millä ne hautakivet oikeesti sais kumoon??? Pliis???)

- Eräänä pimeänä yönä piirsin pentagrammin huoneeni lattiaan, läheiseni huolestuivat syvästi löytäessään minut huoneestani heilumasta huulipunan kanssa (en löytänyt sillä hetkellä parempaakaan välinettä). Nyt läheiseni ovat alkaneet kyseenalaistaa seksuaalisuuteni. Johtunee osaksi, pitkästä, sysimustasta heviletistäni. Piruvie tuo keskipään kalju vaan syö uskottavuuttani kovasti. TODELLA kovasti.

- Kuuntelen synkkää h e a v y musiikkia, kuten Himiä ja Uniklubia. (Rasmuksen Laurilla on tosi siisti tukka.)

- Yritin viillellä itseäni linkkarilla, koska minulla oli riitaa mutsin kanssa. (Varoitus muille saatananpalvoja ystävilleni, linkkarilla ei saa mitään aikaan, käytä vaikkapa leipäveistä, tai emmätiä...)

- Kerran yritin uhrata saatanalle kanan. Se oliki kukko. Tuli turpaan. Samoin kävi kissan kanssa.

Toivon tähän threadiin asiallista keskustelua. Sori, mutta ei naurata.
 
Heikki M. sanoi:
Toivon tähän threadiin asiallista keskustelua. Sori, mutta ei naurata.

Niin minäkin, mutta missä kohtaa maailman historiaa uskonnosta on saatu aikaiseksi asiallista keskustelua? Ei ikinä.
 
Raskolnikov sanoi:
Raskolnikov on saatananpalvoja (pyydän nöyrimmiten anteeksi sitä, että puhuin itsestäni 3. persoonassa).

- Muun muassa eilisen illan vietin vaanien läheisellä hautausmaalla.Aina kun huomasin sopivan tilaisuuden, yritin kaataa hautakiven. (By the way, voisko joku avulias pakkislainen neuvoa jotain reeniä, millä ne hautakivet oikeesti sais kumoon??? Pliis???)

- Eräänä pimeänä yönä piirsin pentagrammin huoneeni lattiaan, läheiseni huolestuivat syvästi löytäessään minut huoneestani heilumasta huulipunan kanssa (en löytänyt sillä hetkellä parempaakaan välinettä). Nyt läheiseni ovat alkaneet kyseenalaistaa seksuaalisuuteni. Johtunee osaksi, pitkästä, sysimustasta heviletistäni. Piruvie tuo keskipään kalju vaan syö uskottavuuttani kovasti. TODELLA kovasti.

- Kuuntelen synkkää h e a v y musiikkia, kuten Himiä ja Uniklubia. (Rasmuksen Laurilla on tosi siisti tukka.)

- Yritin viillellä itseäni linkkarilla, koska minulla oli riitaa mutsin kanssa. (Varoitus muille saatananpalvoja ystävilleni, linkkarilla ei saa mitään aikaan, käytä vaikkapa leipäveistä, tai emmätiä...)

- Kerran yritin uhrata saatanalle kanan. Se oliki kukko. Tuli turpaan. Samoin kävi kissan kanssa.

mun mielestä tosi säälittävää alkaa vääntämään vitsia uskosta ja uskomisesta:curs:
 
Hauska episodi parin viikon takaa:

Kaksi vanhempaa naisihmistä tulee lähiön kadulla vastaan. Pysättävät minut. Etummainen aloittaa jutustelun kysyen: Kiinnostaako sinua kuolema? Kuluu hetki. Kuluu toinen hetki. Tujoitetaan aivan hiljaa silmiin. Saan soperreltua jotain että jos nyt ei tänään. Ruoka on uunissa ja kiirettä muutenkin... Nainen toteaa hymyillen: Kuolema koskee sinuakin. Tässä vaiheessa lähden pyrkimään pois tilanteesta. Homman vitsi selviää, kun ohi kävellessäni mamma vetäisee käsilaukusta esiin vartiotorni-lehden.

Absurdi tilanne. Mielessä kävi kaikki vaihtoehdot piilokamerasta viikatemieheen.
 
Mur-Mur sanoi:
Miten vahvasti noudatat ev.lutia?
Hmm.. En oikeestaan noudata. Vähän aikaa sit sain hyvän syyn ruveta käymään haudalla jouluna mutta siihen se tuppaa jäämään.. Kirkossa ollaan varmaan sen takia koska olisi mukava pitää mahdolliset häät kirkosssa ja sitten saada se arkku sinne hautausmaalle..
 
hoplaa90 sanoi:
mun mielestä tosi säälittävää alkaa vääntämään vitsia uskosta ja uskomisesta:curs:

:offtopic: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
 
hoplaa90 sanoi:
mun mielestä tosi säälittävää alkaa vääntämään vitsia uskosta ja uskomisesta:curs:

Urpo.
 
onkos tässä idea tehdä galluppia vähemmistöuskontojen edustajista palstalla, vai ensin odottaa että joku jehovalainen tulee esiin ja sitten hänelle tivata, että "miksi tulette mun ovelle urputtamaan?".
 
Ihan hauskahan tuo Raskan juttu oli. :D

Jehovista sen verran, että minä en pidä niistä yhtään. Nehän ovat olleet katolista kirkkoakin kovempia salaamaan pedofiliatapaukset ja ovat jossain tapauksissa kieltäytyneet toimenpiteistä tällaisissa tapauksissa. Lisäksi uhreja painostetaan vaikenemaan näistä asioista. Eroaminen on tehty hankalaksi siten että eronneeseen jäseneen ei saa kukaan pitää enää yhteyttä. Arveluttava kerho ja hyvin ärsyttävää tuputtamista.

Mormonit ovat myös melkoista sakkia, kaiken huippu niillä on kyllä tämä kuolleiden ihmisten kastaminen uskoon. Hommahan menee niin että joku normi-mormonijamppa ns. "sijaiskastetaan" usein jonkun esim. julkkiksen tai merkkihenkilön puolesta. Myös tavallisia ihmisiä kastetaan. Tällöin mormonit on sitten sitä mieltä, että kyseinen henkilö on sitten heidän porukassaan. Eli kun meikäläinen joskus kupsahtaa, niin huonolla mäihällä ne kastaa mut siihen hihhuliporukkaansa kuolleenakin. Huhhuh.
 
Mixu sanoi:
onkos tässä idea tehdä galluppia vähemmistöuskontojen edustajista palstalla, vai ensin odottaa että joku jehovalainen tulee esiin ja sitten hänelle tivata, että "miksi tulette mun ovelle urputtamaan?".
Eiku ideana vähä saada tietoa näistä vähemmistö uskonnoista. Ennen kun joku ehtii sanoa niiin tiedän että google löytyy.
 
Back
Ylös Bottom