Jeff Lewis 1202 paunaa kyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
neutraali sanoi:
kuten sanottua ehkä ne tuomarit näkee asian toisin(oikeasta kulmasta) kun ovat paikanpäällä. videosta ei ehkä sitä totuutta aina nää. ihan sama mulle. mun mielestä hyvä kyykky.

Varsinkin tuosta Jonnyn linkittämästä videosta näkee sokea otsallaankin, että se ei mene lähellekään sääntöjen vaatimaan syvyyteen.

Ja ne tuomarit näkevät ihan satavarmasti ammattilaiskisojen kyykkyjen olevan vajaita. Taitaa vain olla niin, että kun jostain syystä tuolle linjalle on lähdetty, niin melkeinpä mahdotonta sitä on mennä enää jälkeenpäin korjaamaan.

Ainoa suunta mihin käytännössä voidaan mennä, on vieläkin vajaampien kyykkyjen hyväksyminen. Ja niinhän tuossa ammattilaistouhussa näyttää käyvän. Kauankohan kestää, että 90 asteen polvikulma riittää ammattilaiskisojen kyykyssä? Suomen kisoissa oltiin jo hyvin lähellä sitä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Dreamer sanoi:
Niin se vaan on. TV lihottaa ihmistä 5kg ja nostaa kyykkyä 5cm :D

tulipahan tää itkeminen sit ennustettua "jokunen" postaus sitten ;)
pakkotoiston uudeksi nimeksi vois ehdottaa itkumuuri..

-H0 - ikuinen säälittävä kynis..

jeffistä seuraava sydänvaivoihin delaava nostaja? saumat on ainakin hyvät. tuolla massalla mahtaa kaverilla olla verenpaineet tapissa.

Tuosta haastattelussa olevasta kuvakulmasta näkee paremmin, että se on vajaa. Mutta tuo eka, jossa kuvakulma on edestä...niin siinä se näyttää paljon syvemmältä.
Sitäpaitsi tossa haastispätkässähän se kyykkää ilman trikoita salilla ja taitaa ressukalla olla niin iso maha ettei varmaan edes pääse noihin IPF-syvyyksiin, noh kerrankin hyvä syy olla kilpailematta siellä:hyper:

Zone-sarja -42%
minun mielestä tuo meni kyllä ihan hyvin, erityisesti tuossa eestä kuvatusta. eiköhän ne tuomarit tiedä mitä tekee?

Mömmö sanoi:
minun mielestä tuo meni kyllä ihan hyvin, erityisesti tuossa eestä kuvatusta. eiköhän ne tuomarit tiedä mitä tekee?

Kyllä!!!!!!!!!Katoppa tuo haastattelu pätkä ja kommentoi sitten uusiksi, jooko?
:hyper:
ps.minustakin se edestä ja alhaalta kuvattu näyttää ihan ok nostolta.....

Ja joojoo, ei se poista sitä että rautaa on rautaruukilla ja kukaan pakkislaisista ei nosta sitä mistään milloinkaan ja lässynlää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mömmö sanoi:

Kyllä, tuomarit tietävät ihan varmasti mitä tekevät. Eli hyväksyvät vajaita kyykkyjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom