Jeesaatteko tyhmää

Pari kysymystä pakkiksella esille nousseesta uudesta termistöstä:

1) trolli, onko se tyhmä ihminen vai bulshittiä tursuava viesti? vai peräti molemmat?

2) runkkupenkki, onko se tämä hirveellä pompulla ja liian isoilla painoilla munat katossa tehtävä liike?

3) jöllis, onko se pumppi vai stondis?

4) mitä tuo :arvi: -hymiö meinaa? samaa kuin :david: ?

5) ja lopuksi ehdotus, pitäiskö olla hifistely-hymiö? Hifistely tuntuu olevan termi joka täällä esiintyy kummiskin suht tiuhaan. Näin uskon että maailmasta tulisi parempi paikka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trolli on heebis, jonka elämäntehtävä on provoilla ja vittuilla.

Runkkupenkin olettaisin olevan just toi.

Jölli on mun ymmärtääkseni heppi.

Arvi on "olen/olet fiksu" (rehellisesti)-ilmaus.

Hifistelyhymiö vois olla näpsä.

Thanks dude!
Täten kiitän sinua ja sanon sinulle kunnioittaen :arvi:

Mietin kun joku pohdiskeli HST-threadissä että jos reenaa HST:llä läpi kesän ja kuleksii rannalla hirvee jöllis päällä,
että mikä päällä se hemmo siellä biitsillä nyt meinaa mennä. :D

Hitto toivoin voivani vastata galluppiin "Jeesaatko tyhmää?"
Olisin vastannut "Kyllä, jos se ei haise pahalta". Mielestäni tyhmiäkin pitää jeesata, koska ei siinä mitään menetä. Päin vastoin, usein.

Belmondo sanoi:
Hitto toivoin voivani vastata galluppiin "Jeesaatko tyhmää?"
Olisin vastannut "Kyllä, jos se ei haise pahalta". Mielestäni tyhmiäkin pitää jeesata, koska ei siinä mitään menetä. Päin vastoin, usein.

eix se oo niinq hyväntekeväisyyttä?!11! Eli saa hyvin mielen kun huomaa olevansa älykkäämpi.

Oiskohan pitänyt kysyä että jeesaatteko tietämätöntä.
Tupla-J:n avulla tietämättömyyteni väheni, tyhmyys valitettavasti entisellään.
Tää on tätä.

Niin ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä ihmisiä.

Ja perään vähän hifistelyä
PoUlAiD.gif

Tupla-J sanoi:
Arvi on "olen/olet fiksu" (rehellisesti)-ilmaus.

Eikös arvi ookkaan semmonen että kun kirjottaa jotain faktaa niin voi siihen heittää tuon arvin. Arvihan oli uutistenlukija. :arvi:

trolli

Svenskt uppslagsord
troll trollet troll trollen subst.
ett fult, människoliknande sagoväsen

Finsk översättning
peikko

Mulle on kans vähän hepreaa nää netissä esiintyvät termit ja lyhenteet. Porukka käyttää niitä täällä sekä muilla foorumeilla ihan yhtenään ja mä oon ihan pihalla. Mä taidan olla sitä ikäluokkaa, joka ei vielä syntynyt tietokone kädessä ja netti ajatuksissa enkä ole muutenkaan osannut sittemmin perehtyä näihin "salaisuuksiin". Saiskos tänne jonkun sanakirjan (Suomi - Netti - Suomi)?

SerialLoser sanoi:
5) ja lopuksi ehdotus, pitäiskö olla hifistely-hymiö? Hifistely tuntuu olevan termi joka täällä esiintyy kummiskin suht tiuhaan. Näin uskon että maailmasta tulisi parempi paikka.

Kannatetaan. Kenes naama pitäis hymiönä olla?

Suositut

Back
Ylös Bottom