Jay-Z ja Beyonce offilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
ikinä kyseistä naista ei kukaan edes vilkaisisi sen enempää ellei olisi julkimo ja se on tosi asia se..
kun on kerran päättänyt että joku on hyvän näköinen niin se on niin vaikka mikä olisi.
kyllä meikki ja oikea vaatetus on saanut kyseisen naisen näytämään hyvältä mutta tosiasia on että normaali ihmisen kroppa paljastuu alta.
ei siinä mitään vikaa,naisessa saa olla muotoa ja kokoa ja jokaisella oma makunsa mutta mua ei ole ikinä napannut kyseisen henkilön ulkomuoto/sekunda musa.
tää on taas mun mielipide,niinkuin aina joten herneitä ei nenuun..:)

Katsoiko kukaan teistä tuon naisen naamaa? Siis eihän se näytä yhtään Beyoncelta! Onko toi muka Beyonce? En usko, että toi ois Beyonce.. Beyonce ei näytä tolta. Mä vaadin todisteita, että toi on Beyonce..

niinkuin aikaisemmin totesin meikillä saa ihmeitä aikaan:)
ja toi nänni ei mikään erikoisuus nykyään enää ole,pikemminkin muodollisuus vilauttaa kerran tai pari esiintymisen aikana ;)

Ihan outo threadi.

Eihän noi nyt kumpikaan missään katastrofi-kunnossa ole. Ne on pop-tähtiä eikä mitään fitness-kisailijoita tai action-näyttelijöitä.

Otsikon perusteella luulis että tiedossa on samanlainen shokkikuvasarja kuin Arskasta taannoin.

Piti oikein tarkasti katsella noita kuvia että mikä näissä on ihmeellistä, näkyykö Jay-Z:n lerssi vai mikä tässä nyt on kauheeta.

kiewi sanoi:
Mun silmiä kirvelee eniten noi jayziin uimashortsit. Kuka idiootti on noikin keksinyt? Nykyään kaikilla on tollaset teltat päällä rannalla. Varmaan tosi kivaa kun tollanen märkä tuulipuku linttaantuu reisiin. Onko muoti lähtöisin:

a) Siitä että pieni penis ei näy teltan alta?
b) rintahabatreeni riittää rantajellonalle kun jalat voi piilottaa?

En ymmärrä en.

Farkkushortsit on kaikista parhaimmat jos on pieni penis.

Heehe onpas ollut harvinaisen laadukkaita noston jälkeisiä posteja, jatketaan siis samalla linjalla ;).
Elcacon ja Batemanin kanssa olen samaa mieltä. Ensinnäkään tuo ei näytä yhtään Beyoncelta. Toisekseen vaikka kyseessä olisikin Beyonce, ei hän ole edes mitenkään ruma kyseisessä kuvassa. Tyypeistä on otettu kuva uimarannalla ja pointtina oli...? Meikillä saa ihmeitä aikaan, mutta mielestäni tuo kuva ei ole mitään verrattuna netistä löytyviin muihin without makeup kuviin. Tässä esimerkiksi sivusto jossa monen ihanteet murskautuvat kun ihastus ei laitakaan naamaansa sitä viittä kiloa meikkiä. http://hereinreality.com/makeup.htm

Memento sanoi:
No nyt en ihmettele jos Antti Jokinen sanoo pienentävänsä "photoshoppaamaalla" tähtösten periä... :rolleyes:

Eihän starojenkaan tarvitse aina näyttää samalta kuin musiikkivideoissa!
Sama kaverihan taisi nimenomaan sanoa, että Beyonce on yksi niitä harvoja tätejä, joita ei tartte fiksata. Suosittelen kaapista ulostautumista jokaiselle joka saa inhoreaktioita kysyisestä naisesta.

Bodarit ja fitness-idiootit taas vauhdissa.

Käykää salilla niin vasta silloin elämänne on täydellistä. Ei helvetti... Ja ihmetellään miksi normaalit ihmiset pitävät salilla kävijöitä egoistisina mulkkuina.

Bateman sanoi:
Ihan outo threadi.

Eihän noi nyt kumpikaan missään katastrofi-kunnossa ole.

Piti oikein tarkasti katsella noita kuvia että mikä näissä on ihmeellistä, näkyykö Jay-Z:n lerssi vai mikä tässä nyt on kauheeta.

Samaa mieltä! Mun mielestä Beyonce näyttää olevan biitsikuvassa samanlaisessa kunnossa kuin uusimmassa "vaaleanpunaisessa" musiikkivideossaankin. Kasvot on toki vähän erinäköiset kuin viimeisen päälle ehostettuna, mutta ihan näpsäkältähän Beyonce meikittäkin näyttää. :thumbs:

D.Yates sanoi:
Niin, naiset ovat rumia ilman meikkiä, mitä uutta tässä?
Öö ei mitään, ja jos olisit lukenut koko postaukseni huomaisit sen ehkä itsekin? Tai sitten ilmaisin itseäni huonosti, jos näin on niin anteeksi siitä :piis:

Mun mielestä toi beyonce näyttää ihan samalta kuin ennenki?:rolleyes: Elikkä mikäs uutinen tuo nyt oli, ainahan siitä on ollut puhetta että se on muodokas..Eikä se kyllä musta mitenkään pahalta näytä..?

edit: hassua, että ihmisestä joka on kuvattu edestäpäin, sanotaan kommentteja "hirvee läskiperse ja kuvottaa tuo läski selkä"...

Typy83 sanoi:
Samaa mieltä! Mun mielestä Beyonce näyttää olevan biitsikuvassa samanlaisessa kunnossa kuin uusimmassa "vaaleanpunaisessa" musiikkivideossaankin. Kasvot on toki vähän erinäköiset kuin viimeisen päälle ehostettuna, mutta ihan näpsäkältähän Beyonce meikittäkin näyttää. :thumbs:

Niimpä! Tota mäkin mietin!!:)

Back
Ylös Bottom