BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Entä jos laittaa molemmat rannekkeet? Tuleeko yliannostus, kestääkö munuaiset?

Kyllä ainakin yliannostus on taattu! Tasapaino paranee nii perkeleesti että ei pysty ees istumaan. Yöunetki syvenee nii että nukahtaessa vaipuu käytännössä koomaan. Oon myös kuullu, että Ruottissa joku hullu bodari laitto kaks tommosta ranneketta yhtä aikaa molempiin käsiin ja sai nii älyttömän ranneke-ragen että pysty heittämään lähimmän kynäniskan yli 20m hiuksista vittuun.

Hyvä puoli siinä ois tietenki se, että sääsket ei vaivaa. Nimittäin hieno tuote nimeltään Shoo!TAG toimii samalla überhienolla magneettihologrammiteknologialla ja sitä käytetään luontaisena hyttysenkarkottimena. En edes uskalla arvata, mitä tapahtuu jos laittaa useamman tuollaisen lätkän yhtä aikaa kaulaan...

Kyllä ainakin yliannostus on taattu! Tasapaino paranee nii perkeleesti että ei pysty ees istumaan. Yöunetki syvenee nii että nukahtaessa vaipuu käytännössä koomaan. Oon myös kuullu, että Ruottissa joku hullu bodari laitto kaks tommosta ranneketta yhtä aikaa molempiin käsiin ja sai nii älyttömän ranneke-ragen että pysty heittämään lähimmän kynäniskan yli 20m hiuksista vittuun.

Hyvä puoli siinä ois tietenki se, että sääsket ei vaivaa. Nimittäin hieno tuote nimeltään Shoo!Tag toimii samalla überhienolla magneettihologrammiteknologialla ja sitä käytetään luontaisena hyttysenkarkottimena. En edes uskalla arvata, mitä tapahtuu jos laittaa useamman tuollaisen lätkän yhtä aikaa kaulaan...

Mä luulen että jos noita laittas 2 molempiin käsiin, niin siinä tulis sellanen synkronisoitu efekti, että sitä ois semmonen ihan oikea pillumagneetti. Meinaan siis kirjaimellisesti; muijat ajautus kaksin kerroin taipuneina perse eellä sua kohti, ja sit niitä joutuis Shoo-tägillä hätisteleen pois.
Tossa ei mainittu että jorma kasvais sellaseksi että sitä vois käydä Vermossa heilutteleen ja pahoittamassa hevosten mielen, mutta kait sekin nyt kuuluu saavutettuihin etuihin? Vai lieneekö cock ring -versio vasta tulossa tuosta rannekkeesta?

No jos otetaan huomioon että superhuippumodernin magneettitekniikan lisäksi, vaikutus perustuu hologrammiteknologian käyttöön, tuo mainitsemasi skenaario voi todellakin olla mahdollinen. Kahden rannekkeen on joissakin tutkimuksissa todettu kasvattavan kantajalleen valtavan suuren hologrammikyrvän, joka yhdistettynä pillumagneettiseen biosähkökenttään vetää puoleensa muijia vastustamattomalla voimalla. Cock-ringistä en ole vielä kuullut mutta eiköhän sellainenkin ole kehitteillä. Näyttäisi nimittäin siltä, että kyseiset tuotteet menevät kuin kuumille kiville ja rannekkeita pystyy valmistamaan kuka tahansa.

Näyttäisi nimittäin siltä, että kyseiset tuotteet menevät kuin kuumille kiville ja rannekkeita pystyy valmistamaan kuka tahansa.

Höpön pöpön. Ei niitä rannekeita nyt kuka tahansa voi valmistaa. Ne tehdään huipputekniikalla viimeisintä huutoa olevissa sveitsiläisten sertifioimissa laboratorioissa, joissa kaikkien raaka-aineiden puhtautta valvotaan tarkasti ja jokaisen rannekkeen toimivuus tarkistetaan tuotantolinjan loppupäässä. Kaikille rannekkeille annetaan myös toimivuustakuu. Älkää nyt vääristelkö tätä vakavaa asiaa!

Vaikka ne nyt ei mitään hyvää oloa tuottaisi ja parantaisi elämänlaatua, niin uskokaa jo perkele, että tasapainoon ne vaikuttaa! Sen voi jokainen käydä tarvittaessa kokeilemassa jossain liikkeessä missä näitä myydään.

Vaikka ne nyt ei mitään hyvää oloa tuottaisi ja parantaisi elämänlaatua, niin uskokaa jo perkele, että tasapainoon ne vaikuttaa! Sen voi jokainen käydä tarvittaessa kokeilemassa jossain liikkeessä missä näitä myydään.

Mutta vaikuttaako se ranneke oikeasti? Oletko testannut ENSIN rannekkeen kanssa ja sitten ilman? Voisiko selitys olla niinkin yksinkertainen että kun sama testi toistetaan kaksi kertaa, toisella kertaa tietää mitä tulee tapahtumaan ja osaa varautua? Tai tuleeko jollekin yllätyksenä, että pikkuisen venyttelyn jälkeen (ranneke kädessä tietenkin) lihas venyykin enemmän?

Vastaan tähän kysymykseen vielä itse ja sitten en enää osallistu keskusteluun tästä aiheesta. Kyllä olen kokeillut, ensin ilman ranneketta niin että seisoin yhdellä jalalla ja kaveri heilutti olkapäästä ja samantien horjahdin, mutta sitten kun kokeilin rannekkeen kanssa niin jotenkin kummallisesti en pahemmin hievahtanutkaan siitä. Muuta en itse väitä kuin, että ranneke lisää tasapainoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Höpön pöpön. Ei niitä rannekeita nyt kuka tahansa voi valmistaa. Ne tehdään huipputekniikalla viimeisintä huutoa olevissa sveitsiläisten sertifioimissa laboratorioissa, joissa kaikkien raaka-aineiden puhtautta valvotaan tarkasti ja jokaisen rannekkeen toimivuus tarkistetaan tuotantolinjan loppupäässä. Kaikille rannekkeille annetaan myös toimivuustakuu. Älkää nyt vääristelkö tätä vakavaa asiaa!

Näin on, siellä on pitkä liuta sveitsiläisiä seisomassa yhdellä jalalla tuotantolinjan päässä.
Hitsi, jos meen turvalleni etukyykyssä vaikka on ranneke ranteessa, niin saanko rahat takas?

Jay's back:
http://www.flexonline.com/olympia_jay_cutler_back/news/1402

7407.jpg

Aika murea selkä.

Zone-sarja -42%
Näyttää taas siltä, että Jay vie pystin kotiin. Naama on kurtulla ja keskikroppa kuosissa, vaikka kondista piilotteleekin kuteiden alla. Dejavu viime vuodesta... Lights out.

Suositut

Back
Ylös Bottom