BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä Cutler näytti tossa junnuna paremmalta kuin milloinkaan sen jälkeen, mutta mulla onkin vähän kiero maku. ;)

Ja on muuten supliikkimies kehittynyt tuosta Powertecin mainoksesta tosiaan... Jay on loistotyyppi aukomaan suutaan nykyään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika paljon olisin valmis maksamaan tuosta ensimmäisen videon pinkistä paidasta.

Katoin ton pätkän just vähän aikaa sitten ja repeilin tolle vyölaukulle :D

On Jay kyllä muuttunut noista ajoista, muutenkin kuin kasvanut, kelatkaa tätä mainosta :david:
http://uk.youtube.com/watch?v=aSpDA0kEbCA
On muuten paremmassa kondiksessa tossa mainoksessa kun kertaakaan lavalla. Ainakin omaa silmää miellyttää paljo enemmän, kun tossa valaistuksessa vyötärö ei näytä yhtä leveeltä kun hartiat:D

Mun mielestä Cutler näytti tossa junnuna paremmalta kuin milloinkaan sen jälkeen, mutta mulla onkin vähän kiero maku. ;)

Ja on muuten supliikkimies kehittynyt tuosta Powertecin mainoksesta tosiaan... Jay on loistotyyppi aukomaan suutaan nykyään.
Onko mielestäsi kieroa, että 19-vuotias mies näyttää paremmalta kuin 34v ukkeli? :rolleyes:

Zone-sarja -42%
Jos mul ois tollanen kämppä ja noi autot, ni ois ihan vitun sama seisoisko muna. En tarvis edes noita lihaksia. Majailisin vain tuol kämpässä ja kävisin sudittelemassa paskarinkiä siel metroflexin pihalla ja huutelisin luu ulkona, että hintit treenaa. yeaah buddyyyy. ja sit taas kämpille pitää bailuja.
Samaa mieltä sun kans:dance2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaa olla kaksi päivää(ei viikkoa) ennen kuvattu toi video. Cutlerin ollessa kyseessä ei erityisen vakuuttavalta näyttänyt. vaikuttaa mies itsekkin hieman epävarmalta kunnostaan.

My bad, lukihärö.
Ei välttämättä, check it out...

2what.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom