Joo, Cribs:ssä kyllä kaikki esitteli ihan innolla niitä huusholleja. Kuuluu jnekki-emininkiin oman statuksen esilletuonti. Mitä just artistien ja urheilijoiden asuntoja esiteltiin, on Jay:n kämppä aika "vaatimaton".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jösses noita asuntojen hintoja. Hirveitä linnoja pilkkahinnalla kun vertaa Suomeen. Täällä saa pulittaa pari miltsiä tuommoisista.
M6 on olemassa avo versio http://www.rsportscars.com/eng/cars/bmw_m6conv.asp
Hintakin on sopiva $104,400 / 122,000 €
No ne talot onkin mallia ovet pahvista ja seinät lastulevystä ja sitä rataa. Ei eristyksiä, yksinkertaiset ikkunat, höpö höpö ovet jne. Googlella löytyy hyvin infoa myös jenkkien pesutilojen vesieristyksistä. Kaikissa näissä (talon ulkokuori, sisäpinnat, pesuhuoneet) ulkokuori on komea mutta sisältä kehnoa. Jenkeissä pesutilojen eritys on sitä että laitetaan hienot laatat seiniin suoraan lastulevyn päälle ja lattialla sama meininki. Rakennussäädökset, mitä ne on...Mutta kyllä sielläkin rahalla saa kaiken kondikseen mutta sitten se on sen pari miltsiä. Kyllä jenkeissäkin on "pieni" asuntokupla olemassa.
Suomessa kaikki uudemmat ikkunat ovat itseasiassa 3-kertaisia
Olen erimieltä, eno asuu floridassa kävin sen luona ja talo on huippulaatua. Ja sitten itse olin vuokrakämpässä joka oli aivan luxus :haart: myös sisältä. Totta helvetissä on vain yksinkertaiset ikkunat, siellä ei ole nääs pakkasta. Taitaa olla Suomi yks niitä harvoja maita jossa käytetään tupla ikkunoita. Esim.Englannissakaan ei käytetä vaikka siellä on talvella kylmä.
akan vois vielä vaihtaa samalle tasolle ku autot ja kämppä....;)
Tosin miehellä on asennetta kun pysyy uskollisena kun toinentoistaan kauniinpia fitness kissoja pörrää varmasti ympärillä.
Kävin tuossa jälkeenpäin miettimään, että kuka ostaa Jay Cutlerin rehvasteluvideon, joka edustaa ns. korkeampaa elintasoa ja vielä maksaa siitä $40.00 + $5.00 S & H ($12.00 S & H on International Orders). Sen vielä nyt ymmärtää, että katsoo telkkarista kyseisiä ohjelmia ilmaiseksi missä jenkkien tähdet rällästää, mutta että maksaa siitä, että saa nähdä kun toisella menee hyvin.:D