BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
syöttösika sanoi:
miks välillä toi rapid share toimii mulla ja välillä ei?

Siks koska ne haluais että jengi rekisteröis ton premium-accountin ja sen takia tuon ilmaisen version toimivuus on mitä on.

Liitteet

• jay shorts.webp
    jay shorts.webp
    52 KB · Katsottu: 238
hellrisers sanoi:
onhan se..paljonko jay on pitkä?

5'10" sanottiin yhdellä sivulla. Eli 177.8 cm.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika tiukkana pysytellyt, vaikka kisoihin aikaa vaikka kuinka. Onko Jay muuten loukannut joskus toisen reitensä, kun siinä on aina niin paljon pienempi sviippi verrattuna toiseen?

Andy sanoi:
Aika tiukkana pysytellyt, vaikka kisoihin aikaa vaikka kuinka. Onko Jay muuten loukannut joskus toisen reitensä, kun siinä on aina niin paljon pienempi sviippi verrattuna toiseen?

huiput ja jenkkisellaisten on pakko pysyä kunnossa,ihan jo seminaarien ym. takia,itse en ole huomannut merkittäviä eroja reisissä,joissain kuvissa voi tietysti olla eroja jo sen lihaksen jännittämisen takia.

On se Jay vaan hirveä köntti kun tuolla olevia muita kuvia katselee. Joku toinen heebo sinne lavalle oli näyttäny Jayn kaveriksi kiivenneen, näytti kyllä ihan kääpiöltä Jayn rinnalla.

zztop sanoi:
huiput ja jenkkisellaisten on pakko pysyä kunnossa,ihan jo seminaarien ym. takia,itse en ole huomannut merkittäviä eroja reisissä,joissain kuvissa voi tietysti olla eroja jo sen lihaksen jännittämisen takia.

Katso kuvia uudestaan. Kyllä niissä reisissä on ollut iät ja ajat eroa. Saattaa hyvinkin olla joku rakenteellinen juttu hällä...

Suositut

Back
Ylös Bottom