Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, samaa mieltä. Arnold Schwarzenegger tietysti on sinne päässyt. Ronnie Coleman taisi päästä 2016. Siinäpä taitaa olla ainoat kehonrakentajat.Ja että bodari tonne, harvinaista varmaan kun taitaa olla ihan yleinen organisaatio, eikä mikään kehonrakennuspainotteinen.
Jay Cutler harjoittelee aktiivisesti ja käyttää testosteronia, vaikka ei aio palata kilpalavoille.
Kehonrakennuksen legenda Jay Cutler, 49, kertoo avoimesti, kuinka paljon testosteronia käyttää joka viikko.
Nelinkertainen Olympia-voittaja kertoi Cutler Cast -podcastissaan ottavansa viikoittain 200 milligrammaa testosteronisypiaattia, joka luokitellaan anaboliseksi steroidiksi. Testosteronisypiaattia käytetään yleensä miesten matalan testosteronitason hoidossa ja transmiesten hormonihoidossa.
– Minulla ei ole syytä valehdella. Olen yllättynyt, että minua epäillään, Cutler sanoi podcastissa Generation Ironin mukaan.
Cutler käy edelleen aktiivisesti kuntosalilla, mutta ei aio palata kilpalavoille. Hänen tavoitteenaan olla huippukunnossa täyttäessään 50 vuotta.
Kehonrakennuslegenda on suunnitellut treeniohjelman ja ruokavalion tarkasti vuodelle 2023.
Muutoksia aktiiviuraan on tullut ainakin yksi. Cutler ei tee enää aerobisia harjoituksia tyhjällä vatsalla.
– Lopetin sen. Olin näännyttänyt itseäni joka päivä, mutta nousin silti ylös harjoittelemaan tyhjällä vatsalla. Jos lihaksille ei ole tarpeeksi (energiaa), mitä järkeä siinä on?
– Nyt kehoni näyttää erilaiselta.
Cutler voitti Mr. Olympia -tittelin vuosina 2006, 2007, 2009 ja 2010. Hän oli kuusi kertaa kakkossijalla.
Kehonrakennuksen legenda paljastaa, kuinka paljon käyttää testosteronia: ”Ei syytä valehdella”
Jay Cutler harjoittelee aktiivisesti ja käyttää testosteronia, vaikka ei aio palata kilpalavoille.www.iltalehti.fi
Mitäs ne "perseenreiät" itkee?Iltalehden viikon hormooni aiheinen click bait huoraus ja tällä kertaa Kotletin vuoro! Ihme, että kommentointi osio on kiinni. Silmiä siristäen kurkistan aina onko näin vai joko siellä taas ne perinteiset "voisilmää puurossa" perseenreiät kuorossa itkemässä.
Kehonrakennuksen legenda paljastaa, kuinka paljon käyttää testosteronia: ”Ei syytä valehdella”
Mitäs ne "perseenreiät" itkee?
Nyt en ymmärrä.