BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1381369_10153286897930276_828855917_n.png

Yesterday :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pikkasen Jay poika keulii joo, taitaa olla kehonrakennuksessa paras kautta aikain Ronsu ja menestystä saanut eniten kehonrakennuksen avulla taasen Arska..

Onhan tuo Jay varmasti nykykehonrakentajista sponsseillaan ja bisneksillään eniten hilloa takonut, ei siinä, mutta jotain rajaa nyt noihin sen juttuihin..

Jay on ollut lajin huipulla vuodesta 2001 asti, Cutlerin nimi myy enemmän kuin kenenkään muun, Jay on suositumpi kuin kukaan muu ja Jay tekee lajin eteen enemmän kuin kukaan muu.

Jayllä on helposti varaa sanoa olevansa se suurin, mutta kyllä Arska menee mun mielestä vielä edelle.

Oon jo aikaisemmin maininnu ,että tää on ylivoimasesti ylimielisin mulkero mitä organisaatiossa liikkuu. No tää video viimeistään sinetöi tämän .. Voiko joku vielä kiistää ?

Kaipasitko videolta nöyristelyjä ja anteeksipyyntöjä olemassaolosta? Hellällä asenteella ei tuu tekijää ikinä.

Kaipasitko videolta nöyristelyjä ja anteeksipyyntöjä olemassaolosta? Hellällä asenteella ei tuu tekijää ikinä.

Samaa mieltä tästä. Tuo ylimieliseksi mulkuksi ristiminen ampuu todella pahasti yli. En ole Jayn kalakaveri, mutta vuosia hänen tekemisiään seuranneena olen saanut miehestä aidon ja fanejaan kunnioittavan kuvan. Fyysikasta voidaan olla montaa mieltä, mutta kuvaus "Greatest ambassador for bodybuilding of all time" ei liene kaukaa haettu. Heath on silti kovaa vauhtia viemässä tuota titteliä Cutlerilta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Jay Cutler Torn Right Bicep.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom