BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Cutler on vaan varjo parhaimmista ajoistaan. Massaa ei ole samaan malliin, olkavarsi näyttää erikoiselta vaikka se on leikattu. Myös aika monessa videossa mies on jotenkin vaisu ja vittuuntuneen oloinen. Luulen että ei ole päässyt yli parisuhdekiemuroista vielä.

kotletti ainakin bodybuilding.comin ketjussa sano itse olevansa kovimmassa kunnossaan koskaan. vissiin tulee menemään top 3 aika heittämällä,

kotletti ainakin bodybuilding.comin ketjussa sano itse olevansa kovimmassa kunnossaan koskaan. vissiin tulee menemään top 3 aika heittämällä,

Tietenki se sanoo noin, kuten sano viime olympiassakin muistaakseni. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että onko se parhassa vai 3. parhaassa kunnossa ikinä. Tuskin se sanois rehellisesti, että vuosina 20xx ja 20xx olin kyllä paremmassa kunnossa, mutta kyllä mä silti luotan voittoon :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän nuo aina ole "parhaassa kunnossa koskaan" kun niitä ennen kisoja haastatellaan. Voittoon keskittyvät joten psyykkaavat itseään siihen ja samalla kilpailijoita että täältä tullaan ja voitetaan ja vieläpä helposti :D

Toivottavasti kanssa pääsee Top 3 kuhan jättää ykköspaikan Kaitsulle

Eiköhän nuo aina ole "parhaassa kunnossa koskaan" kun niitä ennen kisoja haastatellaan. Voittoon keskittyvät joten psyykkaavat itseään siihen ja samalla kilpailijoita että täältä tullaan ja voitetaan ja vieläpä helposti :D

Toivottavasti kanssa pääsee Top 3 kuhan jättää ykköspaikan Kaitsulle

Onhan se terveemmän näköinen kun aikoihin ja vyötärö näyttää myös paremmalta.. Jännää tulee olemaan ja myös pitää muistaa se, että tuota politikointia käydään noissa kisoissa ja pelkällä nimellä voi jokunen sija nousta sijoitus.. ;)

Jaska 17 days out ja pakkiksen musta banneri näytöllä
MsE51rD.jpg

Jay omaa kyllä kunnioitettavan pitkän kilpailu uran. Muistan joskus kun luin isä ukon 90- luvun vanhaa bodaus lehteä missä oli Arnold classic raporttia missä nasser voitti ja jay oli myös kilpailemassa. Jaska oli tuoloin jo kärki pro äijiä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom