BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
13jay-updatemay28-1.jpg

Katso video täältä

hyi helvetti minkä näkönen, lopettais jo..

Kädet, tai ainaki tuo oikee käsi näyttäs olevan aika paskan näköseks mennynnä.

joo ja lisäksi ennen hyvin vahvasti dominoinut selkä kuihtunut huolella..

uskosin että tulee rökäle tappio ja seuraava olympia jää cotletin viimeseksi, ilmottaa että eläköityy....

Kannattaiskohan nyt oikeasti odotella sitä kisapäivää ja katsoa se kunto sitten. Siihen tän vuoden Olympiaan on aika helkkarin pitkä aika vielä.

Kannattaiskohan nyt oikeasti odotella sitä kisapäivää ja katsoa se kunto sitten. Siihen tän vuoden Olympiaan on aika helkkarin pitkä aika vielä.

Niinpä. Cutleri on aina näissä offikunnoissaan aina vaisun oloinen ukko. Kun taas Heathilla ja varsinkin Greenellä tuntus olevan ihan kunnon höyry koneessa offillakin, ainakin tänä vuonna.

Kyllähän tuosta näkee kaiken rasvankin läpi sen ettei Cutler enää ole taistelemassa kärkisijoista ainakaan tämän vuoden Olympiassa. Alkaa olemaan kunto rujon näköinen, vähän niinkuin Colemanilla oli uran loppuaikoina. On niin pitkä matka muihin huippuihin ja tässä vaiheessa jokainen noista kuitenkin jo painaa täysillä kohti Olympiaa.

Kyllähän tuosta näkee kaiken rasvankin läpi sen ettei Cutler enää ole taistelemassa kärkisijoista ainakaan tämän vuoden Olympiassa. Alkaa olemaan kunto rujon näköinen, vähän niinkuin Colemanilla oli uran loppuaikoina. On niin pitkä matka muihin huippuihin ja tässä vaiheessa jokainen noista kuitenkin jo painaa täysillä kohti Olympiaa.

Totta! Mut meinasin lähinnä sitä että Cutler selvästi vetää huomattavasti pienemmillä ropeilla offit läpi verrattunu muihin kärkipään miehiin. Sehän kasvaa kisoihin aina ihan vitusti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melkein pakko kysyä että mistä sä näät sen että se vetää "huomattavasti pienemmillä roippeilla" muihin kärkipään miehiin verrattuna?

Juu, kaikki kasvaa tasaisesti roinan määrän mukaan. Vois ottaa sellaset setit ite, et oksat pois, niin mä oon kaikista isoin...

Juu, kaikki kasvaa tasaisesti roinan määrän mukaan. Vois ottaa sellaset setit ite, et oksat pois, niin mä oon kaikista isoin...

Sähän se fiksu mies olet! Aika selkeesti tossa ylhäällä sanoin että Cutler kasvaa suhteessa paljon enempi kisakuntoon kun muut ja on sen itsekin sanonut monesti

Kyllähän Jaska selvästi kasvussa on taas. Saa nähdä mihin kuosiin pääsee kisaan mennessä. Uskon että kilpailukykyinen paketti tulee jälleen kerran lavalle jos ei loukkaantumisia satu.

Suositut

Back
Ylös Bottom