Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Videossa huomaa, kun tarkkaan katsoo niin yhdellä puolella on 3 keltasta 15kg ja yksi sininen 20kg. Eli 150kg on kyseessä. Niissä käsikahvoissa on värit. Itsekin luulin aluksi että on 4 sinistä per puoli eli 180kg.
Lepposa persoona Cutler onn
eerjo1:lle kiitos viteoiden linkittämisestä.. !
a few pics taken Friday at 4:11pm before the PJ 2010 Mr. Olympia.
Vaikka ne nyt ei mitään hyvää oloa tuottaisi ja parantaisi elämänlaatua, niin uskokaa jo perkele, että tasapainoon ne vaikuttaa! Sen voi jokainen käydä tarvittaessa kokeilemassa jossain liikkeessä missä näitä myydään.
Vastaan tähän kysymykseen vielä itse ja sitten en enää osallistu keskusteluun tästä aiheesta. Kyllä olen kokeillut, ensin ilman ranneketta niin että seisoin yhdellä jalalla ja kaveri heilutti olkapäästä ja samantien horjahdin, mutta sitten kun kokeilin rannekkeen kanssa niin jotenkin kummallisesti en pahemmin hievahtanutkaan siitä. Muuta en itse väitä kuin, että ranneke lisää tasapainoa.
*OFFTOPIC*
Teitä on viety kuin pässiä narussa. :lol2:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010113012789761_vi.shtml
On joo. Mutta en välttämättä olisi halunnut nähdä Jayn ryppyreikää tässä kahvin äärellä.On se kiree...