Jay Cutler and Silvio Samuel 5 weeks out!

Ronnien parempi symmetria, selkä ja kropan kokonaisilme toi Ronsterille 4. tittelin

Korjaa toki, jos olen väärässä, mutta nuo kaksi ekaa kierrosta(,jotka Jay voitti 2001) ovat juuri fysiikka kierroksia... Eli Jaylla oli tuolloin paketti "paremmin" kasassa mainitsemiltasi osa-alueilta (poislukien selkä) vuonna 2001.

Ja kehomoguli KP:n mukaan Jay oli vähintään yhtä hyvässä ellei jopa paremmassa kunnossa viime vuonna, kuin vuonna 2001.

Korjaa toki, jos olen väärässä, mutta nuo kaksi ekaa kierrosta(,jotka Jay voitti 2001) ovat juuri fysiikka kierroksia... Eli Jaylla oli tuolloin paketti "paremmin" kasassa mainitsemiltasi osa-alueilta (poislukien selkä) vuonna 2001.
kyllä näin se meni. ronnie vei sitten pous dounit ja vaparin.
1 Ronnie Coleman USA 9 9 5 5 28

2 Jay Cutler USA 6 6 10 10 32

eli tuomareitten mielestä jay oli parempi anatomisissa ja pakollisissa asennoissa. eli eihän ronnie tuota fysiikallaan voittanu? vaan paremmalla vapaa ohjelmalla ja olemalla parempi puous dounissa.

Eiköhän tästä ole aika turha vääntää kuka oli kenenkin mielestä, ja milloin, parhaimmassa mahdollisessa kunnossa.. Mutta,

tuota kun katsoo niin ei jää kenellekään epäselväksi kuka oli paras 2001 ja aivan loistavalla kunnollaan ;)

Joo, on molempien kunto tullut alas noista vuosista, ja saapa nähdä toipuuko Ronnie enää noista loukkaantumisistaan lähellekään vanhaa tasoa. Jayn vyötärö on aivan järkyttävä, vrt. Silvioon vieressä, jonka fysiikasta ite ainakin tykkään hemmetisti :rock:

Ja lopuksi, ennenkun saan pataani kaikilta Jay-faneilta... Kyllä se on iso kaikesta huolimatta ja kovan näkönen :)

ite lisäään vielä tähän asiaan että en ite ole todellakaan jay fani. ronnie on imo kaikkien aikojen paras (kuntonsa puolesta)

Ensinnä pitää tarkentaa, että myös tuomarien mielipiteet jakaantuivat kahtia. Kyllä, Ronniella oli parempi symmetria ja kokonaisfysiikka, mutta Jay oli kireämpi ja hänen fysiikkansa näytti terävemmältä kuin mestarin. Tuonna vuonna paneelissa oli muistaakseni 21 tuomaria, joista sitten tietokone arpoi sattumanvaraisesti viiden tuomarin mielipiteet ja pisteet menivät sen mukaan. Prejudgingissa Jay sai pisteitä kireydestä, mutta kun Ronnie paransi kuntoaan iltashowta kohden menivät tuomariäänet puhtaasti 5-0 mestarille viimeisellä kierroksella, joka on ehdottomasti kisan tärkein.

Fux, 4 kierros on kahden ensimmäisen uusinta, hyvä jos tuomarit edes vilkaisevat kilpailijoita posedownin aikana.

Jaylla on aina ollut yhtä leveä vyötärö, nyt se on minusta parantanut viimeisen päälle symmetriaansa, koska on kasvanut lihaa jokapuolelle ympäri vartaloa. Sama homma on monella muullakin valkoihoisella bodarilla. Minusta taas valkoisten leveä hartialinja ja hiukan leveämpi vyötärö on minun makuuni, kuin neekereiden kapea vyötärö ja kapeammat hartiat. Se on makuasia. Itse arvostan kyllä lihan määrää pro tasolla. Omalle luurangolle ei voi mitään tehdä,mutta lihaksille voi ja sehän tässä lajissa on idea.
Tottakai on ihmistyyppejä, joilla on niin paska genetiikka hartioiden ja vyötärön suhteen, ettei kertakaikkiaan lihoja kasvattamalla saa voittaja kroppaa. Jay on varma mestari, jos ei kuole juuri ennen kisoja. Valkoihoinen uusi Schwarzzennegger, jolla on kaikki asiat viimesen päälle kondiksessa ja karismaa löytyy, eikä ole poliisi.:hyvä:

Back
Ylös Bottom