Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Meah sanoi:Mäkin hinkkasin ja pesin mun marinaadissa olevat kanan rintafileet tänään hanan alla:D Hyvää tuli!!!
PJR sanoi:Ise heitän jauhelihan kypsyttyä pari palaa talouspaperia pannulle ja sekoitan ne jauhelihan kanssa, veden ongelma on se että rasva ei liukene veteen, mutta talouspaperi imee ylimääräisen rasvan pois. Sitten vain poimii paperit pois.
Meah sanoi:Mäkin hinkkasin ja pesin mun marinaadissa olevat kanan rintafileet tänään hanan alla:D Hyvää tuli!!!
samout sanoi:yks vaihtoehto olis myös ostaa marinoimattomii :D
edit: tosin oli varmaa porukkas ostamii ruokii joten sitte perun sanani
aika vähän varmasti. kaikesta jauhelihasta irtoaa ns lihasnestettä runsaasti. aivan turha tuollaisessa asiasssa kikkailla mun mielestä. jos rasvan oikeasti haluaa pois, niin lienee parhaiten se lähtee uunissa eli siellä kun paistaa ja kaikki se ylimääräinen mitä siihen leivin paperille jää, on rasvaa.Joona sanoi:Kiinnostaisi kyllä oikeasti tietää, kuinka suuri osa tuosta lapioidusta nesteestä loppujen lopuksi on rasvaa. Jotenkin epäilyttää koko puuhan tarpeellisuus. Itse en kyllä hyvää ruokaa ala tuolla tavalla pilaamaan :D
Joona sanoi:Kiinnostaisi kyllä oikeasti tietää, kuinka suuri osa tuosta lapioidusta nesteestä loppujen lopuksi on rasvaa.

maista pikkuinen määrää jos maistuu pahalta silloin pois jos ei niin siitä vain.