Jatkuvat vatsavaivat, mies 20v.

Itsellä Crohn ja oireet ei oikein kyseiseen tautiin viittaa.. Toki yksilöitähän tässä ollaan, mutta ehdottomasti tutkituttamaan! suolisto sairaus jos on niin saattaa mennä odottelulla todella huonoon kuntoon. Kokemusta on

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen yritin boostata vatsaa muutamalla gluteenittomalla tuplajuustola mäkistä, ei vaikutusta.

Tarkotus ois vähentää seuraavaks banaanit pois, ja sheikejä korkeintaan 1-2 päivässä (Treenin ympärillä) ja vaihtaa aamu+iltapalat pysyvästi oikeaan ruokaan.

Itselle pisti silmiin.
Maapähkinävoi. Maapähkinä on palkokasvi, joka auheuttaa monille vatsavaivoja.
Itse vaihdoin dieetin paleo/scd vatsavaivojen takia. Tällä hetkellä toimii hyvin jos ruokavalio pysyy kuosissa.
Mitenkäs stressi? Sillä on myös iso vaikutusvatsan toimintaan. Tuossa jotan sivuja mistä olen itse löytänyt hyvin tietoa:
The Specific Carbohydrate Diet (SCD) Heals Your Stomach Problems | IBS Diet That Works | Proven Crohn?s Disease Diet | Natural Ulcerative Colitis Treatment | Cure Leaky Gut | Stop Chronic Diarrhea
9 Steps to Perfect Health - #5: Heal Your Gut

Suosittelen listaan täällä annetut ohjeet alusta saakka. Alkaa meinaan olla infoa sen verran, että hukut tuohon dataan pian.

Sen jälkeen koitteleen viikon-kahden pätkissä mikä toimii. Toinen sanoo toista ja toinen toista. Yks sanoo että ota öljyä ja jos ei auta niin mee lääkäriin. Suosittelen koittaan ehkä muitakin vinkkejä :D Tuo lääkärille meno on niin pitkä prosessi ja yleislääkärillä ei saa yleensä edes käsipäiväätä nykyään. Itse tutkimalla pääsee jo suht pitkälle. Jos mikään ei auta, niin sitten lääkäriin ja kertoo mitä on jo koitettu.

Moi,

Nyt on nestettä vähennetty ruokailun ympärillä, tulee kyllä juotua paljon safkojen välissä.

Oiskohan tässä syy; + 100g maapähkinävoita päivässä + 3-4 puolirakaa banaania + 2-4 sheikkiä ?

Vedän ton viimesen pöntön loppuun mpvoita ja banaanit kokonaan pois. Sheikit vähenee myös, munia aamuin ja illoin jatkossa.

Tänään helpotti ainakin, kun laitto himalajansuolaa ja öljyä ronskisti suoraan safkaan ?

Tack kaikille :)

Moi,

Nyt on nestettä vähennetty ruokailun ympärillä, tulee kyllä juotua paljon safkojen välissä.

Oiskohan tässä syy; + 100g maapähkinävoita päivässä + 3-4 puolirakaa banaania + 2-4 sheikkiä ?

paljo mahollista.. noi kaikki ainaki itellä tekee huonoa. sitä öljyäkkää ei kauheita kannate litkiä,jos otat nii mieluite kalaöljyä/rasvasta lihaa/kananmunia/avokado..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom