Mua väsytti ehkä sen 10 vuotta putkeen. Sit muutettiin Thaimaahan ja väsymys loppui, olosta tuli energinen ja voimakas...
Oon huomannut muuten ihan saman asian ja toimi hyvin myös filppareilla joskin taikamaassa voiman tunne on vielä suurempi...yöunetkin jäi 4-6 tuntiin joka yö...syytä olen itsekin spekuloinut jo monesti...ilmasto varmaan...tai joku...pitäis varmaan itsekin muuttaa täältä veke ;)
Mutta siis asiaan, mulla on kanssa ollut hirveä väsymys ja voimattomuus koko syksyn ja talven. Meinasin jo varata aikaa lääkärille ja verikokeisiin, mutta ajattelin viellä kokeilla josko elämäntavoilla, liikunnalla ym. saisi asiaan parannusta. Monesti kun syksyllä alkaa keli pimenemään, ni sitä helposti vaan jäisi sisälle lämpimään lepäilemään, ja tämä taas johtaa entistä väsyneempään oloon kun ei saa entiseen malliin raitista ilmaa ja liikuntaa. Mulla on kaiken lisäksi elämässä ollu isoja ja osittain ikäviäkin muutoksia, joten ei mikään ihme että välillä masentaa ja väsyttää ja tuntuu ettei jaksaisi muuta kun makoilla. Mie en oo kyllä ikinä ollu mikään sähköjänis, vaan enemmän rauhallisempi luonne, ja ehkä jollain tapaa pikkuisen taipuvainenkin pieneen masisteluun, sillon kun en saa tarpeeksi liikuntaa:D. Mut joka tapauksessa, jokainen ihminen on niin oma yksilönsä että usein tuommosen väsymyksen syytä ei vaan löydy vaikka miten tutkisi.. Mahti homma tietty jos verikokeilla saisi asiaan selvyyden! Itse taidan yrittää sisukkaasti vaan jatkaa joka päiväistä liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota, kyllä se viimeistään taas kevään koittaessa mieli virkistyy ..