jatkuva flunssa

Kysyisin muitten kokemuksia tai että onko tietoo mistä seuraava voisi johtua?
Keväällä reenit meni päin helvettiä kun meni kierrolla 3 viikkoa reeniä,2 viikkoo flunssassa+viikko lepoo terveenä (varmuuden vuoksi) tätä kiertoa kesti 4 kertaa putkeen.Tämän takia pidin totaali taukoa reeneistä kesän ajan.
Sitten syksyllä aloitin reenit uudestaan ja taas tuli flunssa 2 viikon jälkeen.

Tämän takia olen keventäny reeniä reilusti, mut ei sekään näytä auttavan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos et vielä syö vähintään grammaa C-vitamiinia päivässä, niin kannattaa kokeilla. Itellä on sairastelu vähentynyt, kun aloin syömään vitamiinini.

suortti sanoi:
Jos et vielä syö vähintään grammaa C-vitamiinia päivässä, niin kannattaa kokeilla. Itellä on sairastelu vähentynyt, kun aloin syömään vitamiinini.

Kyllähän noita vitamiineja on tullu popsittuu päivittäin jo monta vuotta.

Käypä kyselemässä omalta lääkäriltä, missä vika. Jos vaikka lähettäisi eteenpäin Korva-, nenä- ja kurkkupolille. Onko sulla allergiaa jollekin? Onko ollut poskiontelotulehduksia tms.? Onko sulla muuta vaivaa nokan kanssa, kulkeeko esim. ilma ihan ok, kun ei ole flunssa päällä?

Itellä toista viikkoa kurkkukipua. Tämä on nyt kolmas tauti tälle syksylle. Tiistaina tuntui jo hellittäneen, joten kävin salilla vetämässä jalkareenin, ja siitäkös se kurkkukipu vaan illalla paheni. Nieluviljelyssä ei näkynyt mitään, ja yksityisellä korvalääkärilläkin kävin, kun viime viikonloppuna tuli korvakin kipeeksi. Maksoin 60e ja sain kuulla olevani terve, korvissa ei ollut mitään poikkeavaa, ainoastaan hieman ärtyneet poskiontelot.

Luonnon oma keino valkosipuli voi auttaa, kynsi päivässä jos kykenee/maistuu.
Yks kaveri ainakin uskoo tohon, vetelee niitä melkein päivittäin.

Joo itsekin tulee valkosipulia syötyä ruuan lisäksi ihan raakanakin. Voi olla mutua, mutta oon kuullu että valkosipuli sisältäis antibioottia.

Iron Man sanoi:
Joo itsekin tulee valkosipulia syötyä ruuan lisäksi ihan raakanakin. Voi olla mutua, mutta oon kuullu että valkosipuli sisältäis antibioottia.

[PILKUNNUSSINTA]
Antibiootteja ei varmasti sisällä, todennäköisemmin antioksidantteja.
[/PILKUNNUSSINTA]
:rolleyes:

Sipuli ja valkosipuli

* sisältävät sinappiöljyä ja kversetiiniä, jotka estävät tulehdusta
* Valkosipuli on luonnon antibiootti

En sitten tiiä onko tuo antibiootilla tossa vain vertauskuvallinen merkitys. Tiedä häntä. :)

Passionate sanoi:
Käypä kyselemässä omalta lääkäriltä, missä vika. Jos vaikka lähettäisi eteenpäin Korva-, nenä- ja kurkkupolille. Onko sulla allergiaa jollekin? Onko ollut poskiontelotulehduksia tms.? Onko sulla muuta vaivaa nokan kanssa, kulkeeko esim. ilma ihan ok, kun ei ole flunssa päällä?

Allergioita ei pitäis olla ja viimesestä poskiontelon tulehduksesta taitaa olla reilu 6 vuotta. Mut herätessä nokka kyl o miltei aina tukossa et välttämättä ilma ei sit kierrrä nokassa tarpeeks hyvin...
Perus verikokeista ei löytynyt mitään poikkeavaa, et kaikki arvot oli hyvät.

Kannatta pyytää lääkäriä kattomaan poskionteloa esim ultraääni laitteella,se voi olla täynnä paskaa eikä sitä huomaa ollenkaan,kuten allekirjoittaneella.

Itselläni on jotenkin tuollaisia kroonisia flunssia aina joka vuodenaikana lähes tulkoon poikkeuksetta.
Ontelot luultavasti jotenkin ahtaat ja/tai nielu. Tälläkin hetkellä kipeänä.

C-vitamiinia vaan, itse otan nykyään n. 2000mg/päivä ja tällä hetkellä lähemmäs 3000mg. Valkosipuli lähes loppu, pitää ostaa lisää. Kun pääsen yövuorosta, aion kyllästää itseni valkosipulilla..

Muita keinoja: Eukko tietää yrteistä jne. ja sekoittelee mulle aina tee-ainekset oireiden mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom