Jotenkin huvittavan näköstä viuhtomista ton Huhin käsireeni, mutta mikäs siinä jos toimii 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Onkos tää herra Huh huh treenannu aina tommosella nykytystyylillä? Mun mielestä suuri kysymys on se,että miten toi muka kehittyis vähemmän tekemällä pitempää liikerataa? En ole tuon juttuja ja perusteluja kuunnellu tolle ihme vemppaukselle,mutta mä sanon,että laiskuuttaan noin treenaa kun kerran saa jonkinnäköistä tulosta tollakin aikaan!
Antaa ukon reenata, laiskuudesta tuskin on kyse.Noista huhin reisistä kovin intoillaan, että on kovimmat mitä löytyy, ei siinä onhan ne valtavat ja kovat, mutta ootteko tietoisia Kai Greenen reisistä? Taitaa Huhin reidet näyttää vielä pikkupojan reisiltä Kain rinnalla. Kunhan mainitsin ;)
Yatesin yli ei koskaan ajettu, vaan hän jäi pois -98 kisoista loukkaantumisen takia. Ura siis loppui kunniakkaasti vuoden -97 Olympian voittoon.Olihan Yateskin aikonaan dominoiva, mutta lopulta senkin yli ajettiin.
Yatesin yli ei koskaan ajettu, vaan hän jäi pois -98 kisoista loukkaantumisen takia. Ura siis loppui kunniakkaasti vuoden -97 Olympian voittoon.
Itse asiassa Jason sai pro-korttinsa vasta viime vuonna voittaessaan USA Championshipsit.Ota nyt huomioon että Jasoni on vasta ns. tulokas koko hommassa (3 vuotta prona?)...
Mitä väliä sillä nyt on miten kaveri reenaa. Se reenaa lihasta, ei egoa.
Treenaakohan oikeasti aina tuolla lailla, vaikka eipä minua haittaa, mutta kyllä tuo liikerata oli todella pieni esim tossa yhdessä ojentajaliikkeessä.
Raskas kehonpainokin saa hengittämään raskaasti. Paska aerobinen kunto yhdistettynä suuriin lihasmassoihin tekee tehtävänsä hapenoton osalta. 130-140 kiloa massaa kummasti vaikeuttaa tavallista hengittämistä saati että liikut siihen päälle. Jokainen joka noissa massoissa on ollut kilpailutasolla, kuten savomaket ja muut oikeasti isot möröt on sanonu että väistämättä se puuskutus ja puhina lisääntyy kun paino on lisää kannettavana. Oli se paino sitten lihasta ja/tai läskiä. Rasvaa ja muuta massaa myös kerääntyy kurkun kohille suuremassa painossa ollessa ja vaikeuttaa hengitystä aivan kuten lihavillakin. Tossa videossa se oli jotain 270lbs ja offilla jotain 300lbs. Voi toki johtua osittain muustakin. Että on sillä lihasmassan keruulla aina varjopuolensa joissakin tapauksissa.Lueskelin tänään noita ulkomaisia foorumeja ja joku siellä postissaan tokaisi, että trenbolone hengitys.
Kun tuota videota katsoo, niin kyllähän mies aika ajoin hengittää varsin raskaasti/hengitys rohisee.
Johtuuko tuo raskaanoloinen hengitys juuri trenistä? Olisi kiva saada steroidipuolen kavereilta tähän mielipiteitä.