Jarrupalojen vaihto - Lada Samara -88 (mitä maksaa?)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Humid
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
24.5.2004
Viestejä
116
No topik kertoo aika paljon. :)

Eli mitähän maksaa? Olin katsovinani että tossa Kehä 1:n kupeessa olevassa ADssa olisi työstä otettu 48e - mitähän itse palat voisvat tämmöseen Ferrariin maksaa?
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ohjeet: avaa pyörän pultit siten että rengas kuitenkin jää vielä hyvin kiinni, tunkkaa auto ylös sellaisesta kohtaa josta tunkki ei mene läpi, ota pyörä pultit auki ja rengas loppulisesti pois. näkyvissä nyt pitäisi olla jarrupuristin ja jarrulevy, puristin on takaa kiinni kahdella pultilla ota sopiva avain ja avaa ne, ladassa muistaakseni 14 hylsy ja isoräikkä ja pieni kopautus räikkään pitäisi auttaa jos jumissa pultit. nyt puristimen voi ottaa levyastä irti pitäisi lähteä ihan nätisti. puristin on kuitenkin jarruletkussa vielä kiinni joten tue puristin hyvin jotta letku ei katkea. jarrupalat ovat nyt puristimen keskellä ota vanhat palat pois ja uudet vain tilalle samoin kun vanhat olivat. kuitenkin voin arvata että puristimen mäntä on niin jumissa että joudut ottamaan koko puristimet pois autosta ja avittamaan männän liikettä sisään päin jotta saat uudet palat nätisti mahtumaan puristimen sisälle. jos olet ottanut puristimet kokonaan pois muista ilmata jarrut ennen käyttöä tässä tarvitset kaveria avuksi eli kamu istumaan kapiiniin ja polkemaan jarrua kun sinä olet jommalla kummalla puristimella avaamassa ilmaruuvin. eli kaveri polkee jarru polkimen kovaksi kapiinissa sinä olet puristimen vieressä jossa on ilmausruuvi, avaa tämä ruuvi ja pidä auki niin kauan kunnes tulee nestettä eikä ilmaa. kun ilmaat on toisen puristimen ilmaus ruuvin oltava kiinni. teet siis ilmauksen sen jälkeen kun olet laittanut puristimen takaisin napaan jossa levy olikin jo odottamassa. helppo operaatio jos löytyy edes hiukan viitseliäisyyttä. suosittelen kyllä vaihtamaan levyt ja palat saamaan aikaan varsinkin jos levyt ovat kuluneet urallle. tulipa paljon tekstiä mut oikeesti kyseinen operaatio on vitun helppo!
 
PRIEST sanoi:
ohjeet: avaa pyörän pultit siten että rengas kuitenkin jää vielä hyvin kiinni, tunkkaa auto ylös sellaisesta kohtaa josta tunkki ei mene läpi, ota pyörä pultit auki ja rengas loppulisesti pois. näkyvissä nyt pitäisi olla jarrupuristin ja jarrulevy, puristin on takaa kiinni kahdella pultilla ota sopiva avain ja avaa ne, ladassa muistaakseni 14 hylsy ja isoräikkä ja pieni kopautus räikkään pitäisi auttaa jos jumissa pultit. nyt puristimen voi ottaa levyastä irti pitäisi lähteä ihan nätisti. puristin on kuitenkin jarruletkussa vielä kiinni joten tue puristin hyvin jotta letku ei katkea. jarrupalat ovat nyt puristimen keskellä ota vanhat palat pois ja uudet vain tilalle samoin kun vanhat olivat. kuitenkin voin arvata että puristimen mäntä on niin jumissa että joudut ottamaan koko puristimet pois autosta ja avittamaan männän liikettä sisään päin jotta saat uudet palat nätisti mahtumaan puristimen sisälle. jos olet ottanut puristimet kokonaan pois muista ilmata jarrut ennen käyttöä tässä tarvitset kaveria avuksi eli kamu istumaan kapiiniin ja polkemaan jarrua kun sinä olet jommalla kummalla puristimella avaamassa ilmaruuvin. eli kaveri polkee jarru polkimen kovaksi kapiinissa sinä olet puristimen vieressä jossa on ilmausruuvi, avaa tämä ruuvi ja pidä auki niin kauan kunnes tulee nestettä eikä ilmaa. kun ilmaat on toisen puristimen ilmaus ruuvin oltava kiinni. teet siis ilmauksen sen jälkeen kun olet laittanut puristimen takaisin napaan jossa levy olikin jo odottamassa. helppo operaatio jos löytyy edes hiukan viitseliäisyyttä. suosittelen kyllä vaihtamaan levyt ja palat saamaan aikaan varsinkin jos levyt ovat kuluneet urallle. tulipa paljon tekstiä mut oikeesti kyseinen operaatio on vitun helppo!

:lol2:

Jos saat ton kymmeneen sanaan ni sit vois kokeilla. :) On mulla varaa se 45-50e maksaa työstä. :p Emmä tota tunnissa sais ite kuitenkaan tehtyä, ja ku pitäis porukoiden kellariinki matkustella - ni kyllä siinä sit ainaki pari tuntia menis. Toi AD on taas tossa vieressä, joten sinne vaa. :)
 
Zone-sarja -42%
Humid sanoi:
:lol2:

Jos saat ton kymmeneen sanaan ni sit vois kokeilla. :) On mulla varaa se 45-50e maksaa työstä. :p Emmä tota tunnissa sais ite kuitenkaan tehtyä, ja ku pitäis porukoiden kellariinki matkustella - ni kyllä siinä sit ainaki pari tuntia menis. Toi AD on taas tossa vieressä, joten sinne vaa. :)

Voin ihan antaumuksella sanoa, että hanki hyvä mies uudempi auto
tai:
osta alfamerin korjausopas ja paa jakari kauniiseen kätösees=korjaa itse.

Jos kaiken tolla tavalla fiksautat korjaamossa, ei ihan pikkurahat riitäkään.
Ja kivempi se on 300-500€/vuosi polttaa naisiin/stereoihin/uudempaan autoon kun viedä pirssiä koko ajan korjaamolle pikkuhommien takia.

Tai, no, kaikki tyylillään... :david:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom