Jarrukenkien väri

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tanu sanoi:
No itsellä on ainaki niin pinttynyttä paskaa noissa satuloissa, ettei jaksa käydä millään hiekkapaperilla tai vastaavilla hammasharjoilla niitä putsaamaan.. Se olis vaa helpoin konsti, ainut vaa että ne joutuu sit irrottamaan.
bensalla/poltto öljyllä lähtee suht helposti se lika.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
JoAT sanoi:
On topic: Broidi maalaili kans jarrusatuloita ja totesi parhaiten kestäväksi, siis tähän asti, Hornan uuninluukku maalin. Se kestää tosi hyvin kuumuutta.

Tuota hornaa se maaliliikkeessäkin suositteli, mutta mutta. Jos ohjeiden mukaan menee, niin ennen toista maalauskertaa tarttee maalipinta lämmittää tunnin ajan 200 asteeseen. Lisäksi maalauksen paksuus on tärkeää, koska liian paksuna se alkaa heikentyä ja "halkeilemaan" paljon helpommin.
 
Hopeanharmaa tai sitten kuumankesto musta. Punanen ja muut teinivärit ei oikeen tahdo enää upota tässä iässä... Toi hopeanharmaa näyttää siltä, että olis ihan uudet satulat laitettu.
 
jyriJKL sanoi:
Eipä nuo "überspesiaalijarrusatulamaalit" mitään hirveen kalliita ole... paikallisesta autovaraosa liikkeestä löytyy alle 15e ja sillä maalaa helposti jarrusatulat. Ja tuo on tarkoitettu siihen tarkoitukseen!

Ei ne varmaankaan kalliita ole, mutta kalliimpia kuin ne maalit, jotka ovat aivan samaa kamaa mutta ilman sitä jarrusatulamaalinimikettä.
Opiskelijan täytyy kaikessa säästää, nääs. :D
 
Zone-sarja -42%
osta seatin merkkiliikkeestä näyttävät paketit 400€ puristimet ja levyt! on isot ja nätit ;) kannattaa samalla kun maalaa ja irrottelee niitä jarrukamoja tarkistaa kuluvien osien kunto. muutenkin ihmisillä on jarruista hiukan vääriä käsityuksiä. jarru nesteet on vaihdettava kuten öljytkin usein ihmiset hieroo samoilla nesteillä sen 200 000km... muutenkin jos autoa ollaan hiukankin miettimässä lujaan ajoon on jarrut erittäin merkittävä osa.
 
Raven sanoi:
Tuota hornaa se maaliliikkeessäkin suositteli, mutta mutta. Jos ohjeiden mukaan menee, niin ennen toista maalauskertaa tarttee maalipinta lämmittää tunnin ajan 200 asteeseen. Lisäksi maalauksen paksuus on tärkeää, koska liian paksuna se alkaa heikentyä ja "halkeilemaan" paljon helpommin.
En mä oo tollasta kuullukaan. Varmaan johtuu siitä, et aika vähän tulee ohjeita luettua. :D noh, joka tapauksessa hyvin se maali kiinni kesti vaikka ei mitään lämmityksiä ollu välissä... :thumbs:
 
JoAT sanoi:
En mä oo tollasta kuullukaan. Varmaan johtuu siitä, et aika vähän tulee ohjeita luettua. :D noh, joka tapauksessa hyvin se maali kiinni kesti vaikka ei mitään lämmityksiä ollu välissä... :thumbs:


Käytitkö pohjalle jotain?
 
Raven sanoi:
Käytitkö pohjalle jotain?
Ei siinä mitään käytetty. Liuottimella vaan paskat pois. Lakkabensiinillä putsattiin lopuksi ja annettiin sen haihtua pois. Sitten vaan suti käteen ja menoks. :thumbs:
 
Nyt on maalattu. Violetin väriseksi laitoin ja näyttää jopa ihan hyvältä tuollaisen hopean/harmaan auton kanssa. Katsotaan miten kestää. Pari kerrosta laitoin rostex superia ja päälle pari kerrosta miranolia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom