Oonko mä ainoa jonka mielestä Niemisen lentopeli on luvattoman huonoa..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskolnikov sanoi:Oonko mä ainoa jonka mielestä Niemisen lentopeli on luvattoman huonoa..?
LeO--- sanoi:Ilman "pientä" ihmettä ei tuu jarkko ikinä nousemaan atp top10,top20 mahollista!
sen mitä kerkesin tota tän aamusta matsia kattomaan nii en kyllä muista kertaakaan nähneeni jarkkoa verkolla,paitsi se yks kerta mutta nalbandian palautti selän takaa!...mun mielestä jarkko otti paikoin aivan liian varmanpäälle,mutta tosiaan ku en koko matsia nähny nii en enempää uskalla sanoa!Raskolnikov sanoi:Kakkos syöttö ja verkkopeli, siinä on meikäläisen silmään pahiten pistävät huonoudet...
Raskolnikov sanoi:Kakkossyöttö ja verkkopeli, siinä on meikäläisen silmään pahiten pistävät heikkoudet...
Mika1979 sanoi:Lievän hiljaisuuden jälkeen Jakke on ollu taas pelipäällä. Nyt kaatui Safin suoraan kahdessa erässä Indian Wellsin ATP-turnauksessa ja pelaa huomenaamulla jo puolivälierissä.
Goldberg sanoi:Jarkko se kohtaa tänään Nadalin Barcelonassa puolivälierissä. Nadalilla näyttäis olevan kohtalainen voittoputki massalla ei muuta ku rikki vaan se tänään.