Jarkko Nieminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
Oonko mä ainoa jonka mielestä Niemisen lentopeli on luvattoman huonoa..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raskolnikov sanoi:
Oonko mä ainoa jonka mielestä Niemisen lentopeli on luvattoman huonoa..?

Eipä se kaksista ole juu... ja tuntuu että nousujen ajoituskin on aina ihan päin hanuria. Hyökkäyslyönnit ennen verkollenousua on ihan kunnollisia, mutta kun ei niin ei.
Toi on yks osa-alue mitä pitää viel vähän parantaa ainakin tän ottelun perusteella, mutta kyl se siittä.
Entinen heikko kohta oli syöttö ja se on jo saatu korjattua ihan ok tasolle niin miksi ei tämäkin...

Kyllä harmitti toi matsi. Pienestä oli jälleen kerran kiinni ja taso on äärettömän kova ja tasainen. (poislukien Federer) Jos ois Jarkko saanut sen breikin 4 erässä itselleen 3-2 tilanteessa, niin olisimme todennäköisesti saaneet nähdä 5 erän ja siinä ois voinut taas tapahtua ihan mitä vaan. :)

LeO--- sanoi:
Ilman "pientä" ihmettä ei tuu jarkko ikinä nousemaan atp top10,top20 mahollista!

Kakkossyöttö ja verkkopeli, siinä on meikäläisen silmään pahiten pistävät heikkoudet...

Raskolnikov sanoi:
Kakkos syöttö ja verkkopeli, siinä on meikäläisen silmään pahiten pistävät huonoudet...
sen mitä kerkesin tota tän aamusta matsia kattomaan nii en kyllä muista kertaakaan nähneeni jarkkoa verkolla,paitsi se yks kerta mutta nalbandian palautti selän takaa!...mun mielestä jarkko otti paikoin aivan liian varmanpäälle,mutta tosiaan ku en koko matsia nähny nii en enempää uskalla sanoa!

Raskolnikov sanoi:
Kakkossyöttö ja verkkopeli, siinä on meikäläisen silmään pahiten pistävät heikkoudet...

No joo syöttöä voi pitää kokonaisuudessaan heikkoutena siinä määrin, että jarkko ei sillä saa juurikaan pisteitä. Jarkkolla on kuitenkin yksi maailman parhaista rystylyönneistä ja äärettömän nopeat jalat. Mitä tämän päivän peliin tulee niin korvienvälit ratkasi sen nalbandian eduksi. Itse uskon, että jarkko nousee tänä vuonna top 20.

En nähnyt peliä mutta jarkko on pelimies ja omaa hyvän asenteen ja toivon että se kantaa vielä pitkälle. Taso on maailmalla kova mutta 20 sakkiin ilman muuta.

Voi tulla tästä kaudesta Jarkon läpilyöntikausi. Kaikki merkit viittais siihen suuntaan. Menestys ei ole huipputasolla loppujen lopuksi kiinni kuin korvien välistä ja sielläkin Jarkolla tullu parannusta.Vaikka niemisellä ei olekaan selviä "aseita" niin tasaisuus korvaa.

Joo toivotaan et Nieminen tekis nyt vihdoin jonkunlaisen läpimurron...Jotenkin se vaan tuntuu että aina jää niin pienestä kiinni:rock:

Lievän hiljaisuuden jälkeen Jakke on ollu taas pelipäällä. Nyt kaatui Safin suoraan kahdessa erässä Indian Wellsin ATP-turnauksessa ja pelaa huomenaamulla jo puolivälierissä. :rock:

Mika1979 sanoi:
Lievän hiljaisuuden jälkeen Jakke on ollu taas pelipäällä. Nyt kaatui Safin suoraan kahdessa erässä Indian Wellsin ATP-turnauksessa ja pelaa huomenaamulla jo puolivälierissä. :rock:

Tänään tulikin sitten noutaja Shirchaphanille luvuin 7-6 3-6 7-5 :(

Jarkon ranking ei itse asiassa parane, vaan voi jopa laskea sijan tai kaksi tämän viikon pisteiden myötä, riippuen siitä selviävätkö Andreev ja Baghdatis välieriin.

Jarkko se kohtaa tänään Nadalin Barcelonassa puolivälierissä. Nadalilla näyttäis olevan kohtalainen voittoputki massalla ei muuta ku rikki vaan se tänään.

Goldberg sanoi:
Jarkko se kohtaa tänään Nadalin Barcelonassa puolivälierissä. Nadalilla näyttäis olevan kohtalainen voittoputki massalla ei muuta ku rikki vaan se tänään.

Heh, kohtalainen on hyvä ilmaisu. Olis kyllä mahtava päänahka.

Jarkko vei ensimmäisen erän, hieno homma. Missään nimessä en nuolaise ennenkuin tipahtaa, sillä vastus on todella kova.

Edit. Ooh, murto toisen erän alkuun. Go, Jarkko, go!

Edit2: Nyt jo 3-0

Täytyy kyllä sanoa että vaikka yleensä Jarkon puolesta peukkuja pidänkin, niin olen tyytyväinen että Nadal selvitti hänelle kuitenkin suht kohtalaisen vastuksen, onhan Nadal massakenttien kuningas! ( Ja hothothot :kuola: )

Nadal hallitsee kuitenkin vielä varmemmin taitoja, jotka Jarkolla ei vielä tule yhtä rutiinilla. Mahtavaa kuitenkin että Jarkko antoi hyvän vastuksen Rafalle...

Harmittaa ihan tajuttomasti vaan kun eivät mistään näyttäneet tota matsia, jäi taas yks aivan tajuton ottelu näkemättä :curs:

Voitto oli eilen lähellä ei helvetti ku otti pannuu. Se olisi ollu Jarkon ehkä paras päänahka mut kun ei niin ei. Tää matsi kyl osotti sen et Jarkko pystyy pistää pelaajan ku pelaajan ahtaalle massalla.

Jee, Jake välieriin mynssenis! Nyt olis sauma ottaa toinen turnausvoitto, korkeimmalle sijoitetut on jo tippunu turnauksen alkuvaihees...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom