Jarkko Nieminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua on aina ärsyttänyt katsoa niemisen tennistä. Semmoista tylsää pallonpalauttelutennistä, missä vaan aina "painostetaan vastustajan heikompaa puolta ja vaihdellaan tempoa", eikä hyökätä käytännössä ikinä. Olen fani ja seuraan jarkon uraa, mutta ei vaan voi sille mitään, että alkaa ahistaa kun sen tennistä kattoo.

Mua on aina ärsyttänyt katsoa niemisen tennistä. Semmoista tylsää pallonpalauttelutennistä, missä vaan aina "painostetaan vastustajan heikompaa puolta ja vaihdellaan tempoa", eikä hyökätä käytännössä ikinä. Olen fani ja seuraan jarkon uraa, mutta ei vaan voi sille mitään, että alkaa ahistaa kun sen tennistä kattoo.

Samaa mieltä. Ei ole tenniksessä muutenkaan enää samaa hohtoa kuin John McEnroen ja ehkä myös vielä Agassin aikoihin kun oikeasti oli jotain äktiöniä kentällä. Kliinisiä robotteja nämä nykypelaajat.

Jarkko pelaa hyvin, mutta Nalbandian pelaa loistavasti. Vähän kun herpaantuisi tai väsyisi David, niin Jarkko pääsisi hyvin mukaan. Ei ole muuten mikään huippu-urheilijan rasvaprosentti tuolla Nalbandianilla, joka just vaihtoi paitaa.

Ei vaan mahda Nalbandianin syötölle mitään. Harmi homma.

EDIT: YES, löytyihän niitä säröjä Nalbandianinkin syötöstä

Jarkko muuten vie tän toisen erän

jes

Nalbandian on ihan sillassa, mutta nyt sitä killer instinctiä tarvitaan. Ei saa alkaa vaan tuuppaamaan sitä palloa takaisin.

Vähän aikaa sit Nalbandian ei tehny juuri yhtään virheitä. Nyt jää kämmen verkkoon jatkuvasti.
e. Oooh ja kaksoisvirhekki hyvään paikkaan.

Ja nyt tää kusee...

Olipas tiukka tie-break.. Hyvä Jarkko

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom