Jarkko Nieminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
Molemmat tekivät todella paljon pakottamattomia virheitä, mutta Jarkolla petti kyllä kantti 4-4 omassa syöttövuorossa toisessa erässä. Kahden viimeisen hävityn pallon syötöt olivat todella hiljaisia. Federer tykitti tiukoissa paikoissa ässiä. Tässä se pääero noiden kahden pelaajan välillä oikeastaan onkin. Koko ajan tuntui siltä, että Federerillä oli vielä yksi vaihde jemmassa jos peli olisi mennyt tiukaksi.

Ei silti tarvitse Jarkon hävetä eilistä esitystä. Numerot eivät olleet rumat ja hyviäkin palloja oli monta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jarkon hyvät otteet jatkuvat. Pariisin Masters-sarjan turnauksen ensimmäisellä kierroksella kaatui argentiinalainen Juan Monaco (ATP-20) 6-4, 6-4.

Toisella kierroksella vastaan tulee Andy Murray (ATP-12).

Jarkon hyvät otteet jatkuvat. Pariisin Masters-sarjan turnauksen ensimmäisellä kierroksella kaatui argentiinalainen Juan Monaco (ATP-20) 6-4, 6-4.

Toisella kierroksella vastaan tulee Andy Murray (ATP-12).

Jep, kyllä se tuntuu pitävän paikkansa mitä Jake viime viikolla sanoi, että siinä ekan matsin kolmannessa erässä ikäänkuin jotain 'loksahti' kohdalleen ja tuli kunnon itseluottamusboosti!
Juan Monacokaan ei mikään helppo vastus ollut. Maailmanlistan 20. tällä hetkellä.
Andy Murray on kova tulevaisuuden lupaus, tosin vähän hiipunu viime kuukausina.

Andy Murray on kova tulevaisuuden lupaus, tosin vähän hiipunu viime kuukausina.

Pakko vähän n*ssia pilkkua. Murray voitti viime viikolla Pietarin turnauksen (uran kolmas turnausvoitto) ja nousi tuon ansiosta neljä sijaa rankinglistalla. Oli lokakuussa finaalissa myös Metzissä, eli ei mitään tuoreita hiipumisen merkkejä.

Joka tapauksessa vastus on kova, täytyy toivoa että Jarkon itseluottamus riittää.

Edit. Nieminen ja Murray ovat kohdanneet kerran aiemmin vuonna 2006, Murray voitti.

Pakko vähän n*ssia pilkkua. Murray voitti viime viikolla Pietarin turnauksen (uran kolmas turnausvoitto) ja nousi tuon ansiosta neljä sijaa rankinglistalla. Oli lokakuussa finaalissa myös Metzissä, eli ei mitään tuoreita hiipumisen merkkejä.

Mulla on noi menny totaalisesti ohi :nolo: , seuraan kuitenkin melko aktiivisesti tennistä. Pyydän nöyrimmästi anteeksi :worship:

Mulla on noi menny totaalisesti ohi :nolo: , seuraan kuitenkin melko aktiivisesti tennistä. Pyydän nöyrimmästi anteeksi :worship:

No eipä kuule mitään. Takuulla seuraat aktiivisemmin ku mä, mä lunttasin netistä Murrayn statsit. Kiva kun tähän ketjuun kirjoittelee muutkin ettei mee mun yksipuoliseks tulospalveluks.

No eipä kuule mitään. Takuulla seuraat aktiivisemmin ku mä, mä lunttasin netistä Murrayn statsit. Kiva kun tähän ketjuun kirjoittelee muutkin ettei mee mun yksipuoliseks tulospalveluks.

Pakkohan mun on kirjoitella, kun tän ketjun aikoinaan aloitinkin ;)

Täähän menee jännäks :eek:

Nieminen mursi Murrayn toisen syöttövuoron toisessa erässä.

Ensimmäisen erän Murray vei tie-breakissä 7-6 (7-5) eli tiukka oli sekin. Meinas kyllä ensin näyttää kylmältä kyydiltä kun Murray piti syöttönsä viimeistä syöttövuoroa lukuunottamatta lähes puhtaasti ja Jarkko joutui taistelemaan pitääkseen omansa. Ekassa Jarkon syöttövuorossa Murrayllä oli 5 ja toisessa 2 murtopalloa.

Edit. Murray mursi heti takaisin, intoilin taas liian aikaisin.

Edit2. Todellakin liian aikaisin. Murray voitti 7-6 (7-5), 6-3

Täähän menee jännäks :eek:

Nieminen mursi Murrayn toisen syöttövuoron toisessa erässä.

Ensimmäisen erän Murray vei tie-breakissä 7-6 (7-5) eli tiukka oli sekin. Meinas kyllä ensin näyttää kylmältä kyydiltä kun Murray piti syöttönsä viimeistä syöttövuoroa lukuunottamatta lähes puhtaasti ja Jarkko joutui taistelemaan pitääkseen omansa. Ekassa Jarkon syöttövuorossa Murrayllä oli 5 ja toisessa 2 murtopalloa.

Edit. Murray mursi heti takaisin, intoilin taas liian aikaisin.

Edit2. Todellakin liian aikaisin. Murray voitti 7-6 (7-5), 6-3

Ei riittäny Jarkolla tällä kertaa puhti kovaa Murrayta vastaan. Onneksi kuitenkin pärjäsi viime viikolla hyvin, niin jää varmaan hyvä maku suuhun tästä kaudesta.

Ei muuta kuin tiukalla asenteella ensi kauteen!

Uuden kauden alkamisen myötä nostetaan ketju ylös.

Nieminen on Adelaiden ATP-turnauksessa 3. sijoitettu. Ensimmäisellä kierroksella kaatui slovakki Ivo Klec numeroin 6-2, 6-4.

Tänään Jarkko voitti toisella kierroksella kanadalaisen Frank Dancevicin (ATP-72) 6-4, 6-1.

Olihan tiukka matsi!! Joka erä tie-break ratkaisuun.
Jarkko välieriin 7-6 (7-5), 6-7 (7-9), 7-6 (7-5).

Näytti jo pahalta, kun Spadea mursi Jaken syötön kolmannessa erässä ja meni 3-1 johtoon. Jake kuitenkin mursi heti seuraavan syötön takaisin ja siitä voittoon. Hieno taistelu :rock:

Meinas olla jännää mutta Jarkko hoiti lopulta homman kotiin. Vincent Spadea (ATP-77) kaatui 7-6 (7-5), 6-7 (7-9), 7-6 (7-5)

Välierissä vastaan tulee Hewittin pudottanut ranskalainen Jo-Wilfried Tsonga (ATP-43).

Edit. Prkle kun olin hidas :D

Onko tietoa, että tuleeko välierä matsi mahdollisesti suorana joltakin kanavalta? Kenties YLE:n? Eurosportti ainakaan näy täälläpäin..

Urheilukanava.fi

"Jarkko Niemisen välieräottelu suorana lauantaina

Välierä 2 la 5.1. (heti 1. välierän jälkeen)
Jarkko Nieminen - Jo-Wilfried Tsongan (FRA)"

Toisella foorumilla kaavaillaan, että tämä ottelu alkaisi tuossa 06.30-07.00 aikoihin. Ensimmäinen matsi Joseph Sirianni (AUS) - Michael Llodra (FRA) välillä alkaa 04.30.

http://www.urheilukanava.fi/index.php?id=11&nid=874

Siinä vielä linkki.

Hienoa menestystä ja hyvä alku uudelle vuodelle, mutta...

Oliko tuossa nyt meneillään olevassa turnauksessa mukana yhtään maailmanlistan top10 -pelaajia? Top-15? Top-20? Top-25?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom