Japanilaisten kekseliäisyydellä ei todistettavasti ole rajoja

Pervoa kansaa :D

Siistiä!Onko se muuten totta että siellä on automaatteja josta voi ostaa likaisia naisten pikkuhousuja?Musta tuntuu että se on urbaani legenda.

osku sanoi:
Siistiä!Onko se muuten totta että siellä on automaatteja josta voi ostaa likaisia naisten pikkuhousuja?Musta tuntuu että se on urbaani legenda.

En tiiä automaateista mutta jostai ihme kaupoista niitä kai pystyy ainaki ostaa :D

juu kyllä niitä pikkuhousuja pystyy ostamaan semmosista purkka automaattia muistuttavasta härvelistä. tai ainakin madventuresissa oli jakso missä selitettiin näistä!:D

jombba sanoi:
juu kyllä niitä pikkuhousuja pystyy ostamaan semmosista purkka automaattia muistuttavasta härvelistä. tai ainakin madventuresissa oli jakso missä selitettiin näistä!:D

Siistiä porukkaa. :rock:

Vittu ku oon töissä ja kaveri "oli muka" käyny kattoon ton linkin ja sano ettei siellä mitään pahaa oo. Niin enköhän perkule aukassu just sillon ku takana muita työtekijöitä.. Ja niinpä hetkenpäästä mun näytöllä kiilteli japanilainen emäntä jolla loosteri levellää :DDD

Mikä ihme napanuora sillä roikkuu toosasta? :lol2:

D sanoi:
Näyttää kiristysnauhalta.

Ostaisin.

Jotain sellasta mä vähän ajattelinkin... Eikös jätkien pitäis tähän laittaa nyt et "panisin"... :lol2:

D sanoi:
Näyttää kiristysnauhalta.

Näppärää saa niin tiukkaa kuin haluaa...
Onkohan tossa automaattinen tyhjennys / huuhtelu 5 litran jälkeen? :D

Örkki sanoi:
Näppärää saa niin tiukkaa kuin haluaa...
Onkohan tossa automaattinen tyhjennys / huuhtelu 5 litran jälkeen? :D

Kumma juttu, alko oksettaan... :urjo:

-pipsa- sanoi:
Jotain sellasta mä vähän ajattelinkin... Eikös jätkien pitäis tähän laittaa nyt et "panisin"... :lol2:

Panisin.

Back
Ylös Bottom