Japanilainen älykkyystesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
7 minsaa meni lautan kanssa. kyllähän toi ekan 5 minsan kohdalla tuntui mahdottomalta, mutta kun sen tajus, niin nopsaan meni.
Ihme perhe kun ei uskalla jättää vastakkaista sukupuolta olevaa aikuista lapsen kanssa kahden kesken ;D

Meni joku 40-50 min tässä :S

Ihme kun mensan nettitestin mukaan äo 121 (parempi kuin 92% väestöstä) ja tässä näyttäs olevan paskempi kun 99% väestöstä :D

Edit: sammakkojutussa meni vaan n. 1min :)

Toi oli hemmetin helppo toi lauttajuttu. Eka minsa meni vääriin valintoihin, kokoajan tuli ti-diiiii ja väärä valinta. Sitten luin ohjeet uusiksi :nolo:

Kokonaisuuudessaan tais mennä 2-4min. Vitutti hieman kun eihän tossa ollu aikalaskuria, mut tietokoneen kellon mukaan räpelsin tuon sivun kanssa alle 5min yhteensä.

Tarviipa kokeilla tota sammakkojuttua vielä.

Edit: Jännä juttu, tuota sammakkohommaa sitten taas en pääse millään läpi. Kokoajan tyssää hyppelyt.

Edit2: Menipäs sekin. Heti 1min editoinnin jälkeen :D Mutta mun mielestä tää sammakointi oli vaikeempi :D

Meni joku 40-50 min tässä :S

Ihme kun mensan nettitestin mukaan äo 121 (parempi kuin 92% väestöstä) ja tässä näyttäs olevan paskempi kun 99% väestöstä :D

Edit: sammakkojutussa meni vaan n. 1min :)

niin ku luin tuon kommenttis niin päätin itsekki käydä tekemässä mensan nettitestin, tässä pienissä maisteissa musiikkia kuunnellessani ja väliin biisiäkin vaihtaessa sain tulokseksi muuten juuri saman, 121, onkohan sekään kovinkaan luotettava äö testi? :dance:

Mulla ei todellakaan onnistu ! :D Yhden kerran olen tuon jo aiemmin läpäissyt mutta nyt ei kyllä enää onnistu ! :curs:

Parin minuutin päästä: Hoho, olipa helppo !

3 minuuttia meni. Ekan minuutin tosin luulin, ettei vanki voi olla rannalla ilman poliisia. Hetken meni et wtf...

Vähä alle 10 min meni. Helvetti kun piti mennä kokeilemaan kun mun on aina pakko pelata tälläset loppuun ja rasittaa pelaamisen aikana suunnattomasti :D

Tuo vanki ei taitaisi tätä ratkaista, kun se ei tajua lähteä karkuun tuossa vaiheessa kun se on yksin. Mielestäni aika paha loogisuusvirhe tekijältä.

Meillä oli intissä samantyylinen tehtävä. Sillan toisella puolella on neljä henkilöä ja taskulamppu. Henkilöiden pitää ylittää silta ja sillan ylitykseen kuluu eri henkilöiltä aikaa 1,2,5 ja 10 minuuttia. Sillan saa ylittää kaksi henkilöä kerrallaan ja luonnollisesti lamppu pitää ylittäjillä olla mukana. Miten kaikki ovat sillan toisella puolella 17 minuutissa? Tehtävä oli jossain leirillä, ja melko väsyneinä sen ratkaisi muistaakseni yksi henkilö koko komppaniasta määräaikaan mennessä.

En tiedä onko kukaan muu miettiny? Mutta päädyin tälläiseen n. 5min pohtimisen jälkeen klo 2 aamuyöllä:

1+2 samaan aikaan, yht. 2min. 1 takaisin, yht. 3min. 5+10, yht 13min. 2 takaisin = 15min, 2+1 yhdessä = 17min kokonaisuudessaan.

Joku 2-3 minuuttia meni.

Oli sen jälkeen helppo kun älys, että isä ja äiti voi mennä samassa lautassa. Loogisella päättelyllä ei ole kyllä mitään tekemistä tuon tehtävän kanssa...

Back
Ylös Bottom