Japanilainen älykkyystesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
Haistakaahan vittu! Ei mene läpi! :D En ole tottunut ajattelemaan kaikkea aina loogisesti, perkele.. kertokaahan miten se pitää mennä ja näin, että se tulee spoiler-tageihin.. Palaa hermo saatana, on lyhyt pinna tommoisiin.

Mä duunasin ton pari kuukautta sitten, kyllä siihen kymmenisen minuuttia sai näppärästi kulutettua. Kiva pikku aivojumppa.

vartija vanki
vartija
vartija poika
vartija vanki
isä poika
isä
isä äiti
äiti
vartija vanki
isä
isä äiti
äiti
äiti tyttö
vartija vanki
vartija tyttö
vartija
vartija vanki

kyllä meinas mennä hermot,meni ihan kokeilemalla kaikkea,tämmöset on toisaalta hauskoja ja toisaalta pirun ärsyttäviä.riippuu mikä fiilis,väsynyt vai energinen.mut tälläsia lisää..

kyllähän oli hermoille käyvää testiä... mut loppujen lopuks reilu 5 minsaa meni.

No voi nyt saatana. Luin ohjeet oikein "ajatuksella" (tässä parin promillen humalassa). Keskityin tohon testiin oikein kunnolla. Pääsin sen mielestäni aika nopeasti läpi (muutamassa minuutissa - ne jotka väittää päässeensä nopeemmin, huijaa... tai sit tulee testaan jotain matemaattista juttua mua vastaan...).. Pääsin sen kunnialla läpi (MUMMIÄLESTÄTOSINOPEESTI!!1!) ja...

Mitä sitten tapahtuukaan..

Peli loppuu siihen!! Ei toi saatana kerro, että kauanko multa meni siihen aikaa!!!

Oonks mää vaan liian kännissä kun mä en osaa lukee japaniaa.. vai... Mistä kiikastaa..(?) Mä roudaan noi tyypit vielä kerran ton joen yli.. ja jos ei toi vieläkään kerro, että kauanko siihen meni aikaa niin ammun tän threadin alottajan!!

:OK..oonkuitenkinnytvähänhumalassa..jotainhymiöitätähänvarmuudenvuoks..:

Nonnih!!

Otin kellolla aikaa.. Meni _toisella_ kerralla 4 min 28 sekuntia.. Jos joku ton pääsee yli 2 promillen humalassa nopeemmin läpi katsomatta mitään ohjeita jne. niin pliis, ota muhun yhteyttä - Oot fiksu :) Haastan sen kusipään vaikka mensan testiin!! ;)

Tässä threadista saa käsityksen, että kaikki pääsee tän läpi viiteen minuuttiin kunhan jaksaa vähän yrittää.. Ei muuten tasan tarkkaan pääse :) (tai sit mä vaan oon tyhmä) Tossa saa tosi äkkiä varmaan 100 000 järjestystä _enemmän_ semmosia ratkasuja jolla tota ei pääse verrattuna niihin jo(i?)lla ton pääsee läpi.. Ne jotka pääsee ton _säkällä_ räpeltämällä läpi viidessä minuutissa.. LOTOTKAA PERKELEET!!!!

Ps. Mä oon kännissä.. Sohlaan ton kans vielä pari kertaa.. Oon varmaankin väärässä.. Luulisin.. Kokeilen, oonko...!?! ;)

:david:

EDIT: Kokeilin ekaa kertaa tätä uutta editointisysteemiä.. Tää tosiaan "rokkaa kun hirvi!". Niin.... se editoiniin aihe oli -- Kun mää sanoin tuolla, että "ilman ohjeita.." ---- saa toki lukee ne threadin alussa olevat ohjeet.. tarkotin noita threadissa olevia läpipeluuohjeita.. Emmää huomannu, että täällä on jo semmosiakin.. :)

Älkää ny kukaan suuttuko, mut ihan tasan vitun tarkkaan yli 90% niistä jotka väittää päässeensä tän 5 minuutissa läpi, puhuu paskaa..

Tuliks liian pitkä lause? ;)

Ps. Jos pääsen tän läpi kännissä 5 minuutissa, muiden jotka pystyy samaan selvänä, on oltava yli-ihmisiä..

;)

melko vaikea

Meni lähemmäksi 20 minsaa. Tuli sekoiltuu alussa jonku verran ku en keskittynyt ohjeisiin tarpeeksi.

Mitä!? Mä sain ton menee hikiseen alle puolen tunnin ja luulin olevani fiksukin...ja sitten täällä on porukka vetässyt viiden minuutin aikoja! :curs:

Siinä meni sekin ilo... Annetaanko naisille tasotusta? ;) Eikös toi logiikka ole miehillä enemmän sisäänrakennettu taito ja naiset joutuvat sitten ihan harjottelemaan sitä...? ;) :seliseli:

No ei auta. Hauskinta tässä on, että olen loogista ajattelua vaativalla alalla. :D

Edit. Aijuu, aloitin muuten aina alusta stiplun jälkeen, kun en halunnut päästä tota läpi vain kokeilemalla...

kyllä pääsii vittua ja prklttä, voittaja fiilis ku tajus :D

puolisen tuntii räpläsin, sitten kun saa ekan oikean siirron niin tehtävä etenee aika nopeasti. eli syytökset noita 5min ja alle taitaa olla turhaa, he vaan tajusit nopeasti, sen ekan :D

Kauhee tappelu, veemäinen testi prkl
Oon tosin kännissä vieläkin:D

Muutamassa minuutissa meni läpi. Mitenkähän tuo oli nyt niin kivuton kun joskus aikaisemmin olen hakannut päätä seinään tuon kanssa. Hoksasin vissiin jujun heti.

Back
Ylös Bottom