Japani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mad
  • Aloitettu Aloitettu
Työlästä hommaan tuo kuvien uppaaminen...

Kertokaa mulle pitääkö paikkansa, että jostain tokyosta saa automaatista käytettyjä naisten pikkuhousuja?

Jos saa, niin mistä?

Tokyossa etsin niitä, mutta en löytänyt.

Älkää luulko pervoksi. Saa noita pikkaireita pyykkikorista kotonakin, mutta haluaisin vain löytää hyvät tuliaiset kavereille. Uudestaan olen lähdössä siis Japaniin, ihastuin niin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työlästä hommaan tuo kuvien uppaaminen...

Kertokaa mulle pitääkö paikkansa, että jostain tokyosta saa automaatista käytettyjä naisten pikkuhousuja?

Jos saa, niin mistä?

Tokyossa etsin niitä, mutta en löytänyt.

Älkää luulko pervoksi. Saa noita pikkaireita pyykkikorista kotonakin, mutta haluaisin vain löytää hyvät tuliaiset kavereille. Uudestaan olen lähdössä siis Japaniin, ihastuin niin.

Saa niitä. Kalsariautomaatit eivät ole ihan niillä julkisimmilla paikoilla. Yleensä löytyy juna-asemien ympäristön pikkukujilta. Kysyvä löytää.... ... tai törmää sattumalta, mikä on entistä hauskempaa. ...paras tuliainen on ehdottomasti vakuumipakatut 3 kappaleen käytetyt nimettömät. :dance2:

Saa niitä. Kalsariautomaatit eivät ole ihan niillä julkisimmilla paikoilla. Yleensä löytyy juna-asemien ympäristön pikkukujilta. Kysyvä löytää.... ... tai törmää sattumalta, mikä on entistä hauskempaa. ...paras tuliainen on ehdottomasti vakuumipakatut 3 kappaleen käytetyt nimettömät. :dance2:

Pitää siis etsiä ahkerammin.

Nyt toin pojille mitä ihmeellisimpiä erotiikkalehtiä... mm. yhden lehden missä keskitytään tissien sijaan ihmisen ulosteisiin.

Lehdet laitoin läpinäkyvässä muovissa pojille postin kautta:rock:

Saa niitä. Kalsariautomaatit eivät ole ihan niillä julkisimmilla paikoilla. Yleensä löytyy juna-asemien ympäristön pikkukujilta. Kysyvä löytää.... ... tai törmää sattumalta, mikä on entistä hauskempaa.
Näitä kummallisempia kolikkoautomaatteja ei välttämättä päivisin kovin helposti huomaa, kun ovat peililasin takana, mutta öiseen aikaan sitten valaistuina...

Laskureissun tehneet vois kanssa raportoida. Ens talvena olis tarkotus lähtee tonne puuteria pöllyttämään :)

En ole matkalla ollut vaan Japanissa ihan asunut. Ja tietty on tullut Hokkaidossa puuteria pöllyteltyä. Lennot Sapporoon, voit hyvin asua joku kaupungissa tehden sieltä iskuja keskuksiin tai tietty jossain keskuksen hotellissa. Suosittelen ensimmäistä jos maistuu muukin kuin laskeminen. Maaliskuu on hyvää aikaa mennä, kivat lämpimät kelit ja vähintään se pari metriä puuteria. Ihan loistavia paikkoja laskea, hakkaa ainakin Ranskan, Saksan ja Itävallan Alpit. Lumivarmuuskin varmaan parasta maailmassa.

Nosto.

Kiinnostaisi lukea lisää kokemuksia Japanista:)

:thumbs: Mitä haluat tietää? Sen verran tosissaan tuolla tullu jo asuttua että kokolailla koko maa tuttua. Varmaan jotain vinkkejä tietoa osaan antaa...

En ole matkalla ollut vaan Japanissa ihan asunut. Ja tietty on tullut Hokkaidossa puuteria pöllyteltyä. Lennot Sapporoon, voit hyvin asua joku kaupungissa tehden sieltä iskuja keskuksiin tai tietty jossain keskuksen hotellissa. Suosittelen ensimmäistä jos maistuu muukin kuin laskeminen. Maaliskuu on hyvää aikaa mennä, kivat lämpimät kelit ja vähintään se pari metriä puuteria. Ihan loistavia paikkoja laskea, hakkaa ainakin Ranskan, Saksan ja Itävallan Alpit. Lumivarmuuskin varmaan parasta maailmassa.

Mulla oli vähän ajatus, että teen elämäni toisen pakettimatkan :). Kunhan vaan laskujengistä ei ala porukkaa tippumaan pois.

Toi on kuitenkin vaan 10-14päivän reissu ni siinä ei kamalasti viitti omaa aikaa tuhlata häsläämiseen.

Kulttuuri ei sinällään kiinnosta juurikaan, puuteri sitäkin enemmän.

Mulla oli vähän ajatus, että teen elämäni toisen pakettimatkan :). Kunhan vaan laskujengistä ei ala porukkaa tippumaan pois.

Toi on kuitenkin vaan 10-14päivän reissu ni siinä ei kamalasti viitti omaa aikaa tuhlata häsläämiseen.

Kulttuuri ei sinällään kiinnosta juurikaan, puuteri sitäkin enemmän.

:evil: Mä en puhunutkaan kulttuurista vaan :kippis1:

No Hokkaidossa kannattaa sukset suunnata varmaan Nisekon suuntaan, parhaimpia paikkoja Hokkaidossa jos laskettelua harrastaa. Jos hieman haluaa välttää turistimassoja(australialaisia) niin sitten kannattaa suunnistaa Tomamuun. Työskentelin siellä n.vuoden verran ja on kyllä hyvät rinteet, hieman viime talvi oli puuterilumen vähyyttä mutta hyvin pysyi laskettelemaan. Hotellit on ihan mukavia, ulkokylpylä löytyy, sauna, helkkarin iso uima-allas jne. Kelkkailua yms. Ravintoloita varmaan jokaiseen makuun. Ainoa miinus on että hiihtokeskuksen ulkopuolella ei ole sitten mitään eli paikka on keskellä ei mitään. Sapporosta menee n.3 tuntia junalla, suoraan pääsee Sapporon asemalta hiihtokeskuksen portille.

Muita paikkoja on sitten Rusutsu, loistava paikka, Kiroro, Sahoro, Furano. Paikkoja löytyy kyllä.

Onkos kukaan käynyt Fujilla patikoimassa? Minkälaista oli, tarviiko mitä mukaan tms. vinkkiä? Kesällä on mahdollisesti lähtö ja ajateltiin käydä tarkastamassa auringonnousu tuolla.

Onkos kukaan käynyt Fujilla patikoimassa? Minkälaista oli, tarviiko mitä mukaan tms. vinkkiä? Kesällä on mahdollisesti lähtö ja ajateltiin käydä tarkastamassa auringonnousu tuolla.

Kävin viime kesänä. pienellä kävelyllä. Noin 15 kilsan reitti. En yhtään muista paikkaa josta lähdettiin, mutta porukkaa oli paljon. Voin tarkistaa paikan. Toista kertaa en kesällä mene, ainakaan heinä-elokuussa. OK. Vuorilla oli mukavan viileä verrattuna Tokion +35 C. Mutta juuri tämän takia siellä olin"muutama" muukin. Kokeile välttää noita kuukausia.

Uppaan kuvan myöhemmin. Mutta juomia ei kannata raahata mukana. Automaatteja oli myös reitillä:hyper:

Kävin viime kesänä. pienellä kävelyllä. Noin 15 kilsan reitti. En yhtään muista paikkaa josta lähdettiin, mutta porukkaa oli paljon. Voin tarkistaa paikan. Toista kertaa en kesällä mene, ainakaan heinä-elokuussa. OK. Vuorilla oli mukavan viileä verrattuna Tokion +35 C. Mutta juuri tämän takia siellä olin"muutama" muukin. Kokeile välttää noita kuukausia.

Uppaan kuvan myöhemmin. Mutta juomia ei kannata raahata mukana. Automaatteja oli myös reitillä:hyper:

Reissua en kyllä pysty siirtämään, on pakko mennä just tuossa heinä-elokuussa, jos meinaa mennä ollenkaan. Kesätöiden ja koulun väliin pitää yrittää mahduttaa ja tuo on ainut mahdollisuus.
Japskit ne osaa noita maatteja työntää joka paikkaan, en olis uskonu että tuoltakin löytyy :D

Mistäs kannattaisi alkaa bongaamaan kahden hengen min. 5 päivän reissua Tokioon hotelleineen? Aikaa lähdölle olisi koko elokuu, joten onko tuonnepäin koskaan mitään peruutusmatkoja kun olisi aikaa kytätä edullisempaa?

Omalla kohdalla ainakin halvempaa on hommata reissu itse. Tokion lentoja myydään välillä 349€:lla ja miellyttävän hotellin Tokion pelipaikoilta saa alle 100€:lla yö. Käytiin Tokiossa n. kuukausi sitten ja silloin muistaakseni Finnmatkojen pakettimatka oli n. 1700€ per nuppi :D

Kannattaa muistaa, että japanissa parivuode tarkoittaa 120-140cm sänkyä...

Suositut

Back
Ylös Bottom