Janne Käyhty :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Yllätyin miten nätti fysiikka käyhdyllä vaparissa oli; keskivartalo tosi trimmi ja sopusuhtanen. Jalat löysähköt ja Käyhdyn rintalihat näytti tosi oudoilta (man boobs?).

kohtis sanoi:
Yllätyin miten nätti fysiikka käyhdyllä vaparissa oli; keskivartalo tosi trimmi ja sopusuhtanen. Jalat löysähköt ja Käyhdyn rintalihat näytti tosi oudoilta (man boobs?).
Ei tossa kunnossa enää mitään rasvaa rinnoissa oo, ne on vaan rikkipoikki.

Edit: Miten hyvin noita rintoja saa korjattua? Näyttää kohtuu pahalta toi Timban postin eka kuva. Eikös Federovilla ollu jossain vaiheessa revenny tissi, joka nyt näyttää käsittääkseni ihan hyvältä?

onko käyhdyllä joskus katkennu rintalihakset, kun niihin tulee tollaset kuopat jännittäessä?

Mike sanoi:
Eiköhän se toinen rinta ainakin ole mennyt poikki.

Vitutti oikeen Käyhdyn puolesta toi katkennu rinta,kun ainakin mun silmä jäi Lahdessakin aina siihen kiinni.Muuten kun mies on niin tyylikäs...

Harmittaa minustakin kun monella lupaavalla kisaajalla on rinta revennyt.(Savolainen, Federov, Käyhty...) Juuri näitä nimiä joiden toivoisin itse pärjäävän suuremmillakin lavoilla. Onneksi Maken rinta ei ole ollenkaan niin pahannäköinen kuin näillä kahdella mulla ed. mainitulla.

Back
Ylös Bottom