Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Kiitos kaikille kommenteista!! Liian harvoin tulee tänne kirjoitettua. Nyt voisi TÄTÄKIN petrata :D Hurja ollut matka. Kaikki annettu mitä äijästä vaan löytynyt ja siihen päälle vielä 100% Silti olen kyllä nauttinut jokaikisestä päivästä. Tehdä jotain sellasta elämässä mitä rakastaa. Voin suositella ihan kaikille! Mitä tuohon syöpään tulee. Riskit on aina. Ja ihan kaikessa. Pitää vaan sitten miettiä että haluaako elää pelossa jokainen päivä vai elää elämää onnellisempana kuin koskaan? Terveyttä seurataan kokoajan, hallittu riski tämä on. Järkevää? Ei välttämättä. Tämä on just nyt mun tapa elää tätä elämääni. Saa arvostella tottakai. Se miten ne arvostelut vaikuttaa elämääni, niin ei mitenkään :)

Vielä olisi yksi kisa puristettavana 12.9 ja sitten kunnon huili. Blueprint pöydälle ja mietitään jatkosta. Yksi asia on varma. Lavahommat ei ihan tähän vielä jää. Hetki vielä jatketaan. Kunhan terveys pysyy. Motivaatiosta ei ole kyllä huoltoa :)

Hemmetin kivaa maanantaita kaikille Pakkislaisille!

Siellähän minä!! Jalkoja käyn välillä tekemässä M Clubilla. Vaihtelua, vaihtelua!

Kiitos! Jos nälkää ja väsymystä ei lasketa niin vointi on yyyyberhyvä!

Eihän sitä vieläkään meinaa uskoa :D Ihan hullua!!!

Vaikeaa sitä oli etukäteen ennakoida, joten vastaan sitten jälkikäteen :)

Mihin herneet vedetään?
Back
Ylös Bottom