Jammu Siltavuoren TV-haastattelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 28748
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 28748

Näköjään tuommoisetkin pätkät oli Youtubessa. Pitäisi olla alkuperäinen ja lyhentämätön versio suomalaisen pedofiili-murhaajan TV-haastattelusta.

Osa 1

Osa 2

Hyi helvetti.

Eräs tuttavani piti Pekka Siitointa Jammu Siltavuorta vaarallisempana ja pelottavampana kaverina, koska "Siltavuori nyt on nykyään jo tommonen vanha pappa, ei siitä oo kellekään harmia, mutta Siitoin yllyttää ihmisiä rasismiin ja juutalaisvihaan".

:rolleyes:

Hahah, aika veitikka toi Jammu kyllä on. Toisaalta tekis mieli ottaa nirri pois tollaselta, toisaalta käy sääliks vanhaa miestä. Sen vois antaa kuolla rauhassa siellä vankimielisairaalassa vai missä se nykyään onkaan, turhan paljon saa huomiota vieläkin, vaikka hirveän teon tekikin.

KARVAT NOUS TAAS PYSTYYN: Vittu ,kun Hammar ei saanu toto hengiltä Sörkassa :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:
edit : Ei oo veitikka ei :urjo:

TUli tosi paha olo kun noi katsoi, tavallaan käy kyllä aika paljon sääliksi myös jammua. Yleensäkin on ihan käsittämätöntä, miten hirveisiin tekoihin ihminen voi pystyä, ja periaatteessa ihan kuka tahansa vielä.

TUli tosi paha olo kun noi katsoi, tavallaan käy kyllä aika paljon sääliksi myös jammua. Yleensäkin on ihan käsittämätöntä, miten hirveisiin tekoihin ihminen voi pystyä, ja periaatteessa ihan kuka tahansa vielä.

Näkeehän tosta Jammusta,että on sairas.Se vituttaa noissa "sekopäissä",että ottavat aina sivullisen ja yleensä puolustuskyvyttömän hengen, esim: "Metron kirvesmies".Jammun tapaus on vieläkin pahempi,koska kyseessä olivat pikkumuksut.EI VOI UNOHTAA,EIKÄ AIKA KULTAA MUISTOJA.:curs: :curs:

Huh, tuli aika jännä flashback menneisyydestä. Muistan todella elävästi, kun äippä eräänä päivänä sanoi ihan vakavissaan, että hei kuule, jos joku mies tulee sanomaan, että hän on mun isoisä ja pyytää kyytiin, niin älä mene kyytiin. Olin ihan wtf, koska tiesin kyllä kuka mun isoisäni oli. Meni vähän ohi äidin paapatus silloin.:D Wikipediasta kun äsken katoin, niin olin murhien aikaan 5v.

Back
Ylös Bottom