James Nikander - men's physique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
Porukka jauhaa tääl, että "sijottuu 3 joukkoon...sairaan kova fysiikka..." Ensinnäki ei tasan tuu 3 sakissa olemaa, tai sitte line-up on piiritasoo. Fysiikassa ei mitään erikoista mustaihoseks. Saa tossa vielä piffiä rakentaa sinne kärkipaikoille.

Onks mustaihosille oma sarja? vai muuten vaan erilaiset arvosteluperusteet?

Onks mustaihosille oma sarja? vai muuten vaan erilaiset arvosteluperusteet?

Mitä sä höpötät eri sarjoista tai arvosteluperusteista? Totesin, ettei ko. kisaajan FYSIIKASSA oo mitään spesiaalia. Tummaihosilla hyvin monesti erottuvammat lihakset noin jo lähtökohtasesti.

Helvetin kovassa tikissä!

Nähnyt pari kertaa jopa reenaamassa. Treenaa kuin eläin ja antaa kaikkensa lajin eteen varmasti!

Kannattaa nyt muistaa, mitä mode tuossa edellä totesi rotustereotypioiden lietsomisesta. Sitä varten on muita foorumeja ja ketjuja.

Antaa nyt pojan näyttää lavalla, mihin pystyy. Sittenhän se selviää...

Samoin perustein vois tehä oman otsikon jokaselle kisalavoille kapuavalla henkilölle. Olis mukava nähä ensin jotain saavutuksia kisalavoilla, ennen ku perustetaan jotain omia otsikoita. No samapa tuo mulle, mutta vähä kummallista ku tämänhetkiset saavutukset taitaa olla paidan repiminen Megadethin keikalla ja joku salibiisi.

En tässä kirtisoi itse Nikanderia, vaan tätä otsikkoa. Onko muuten viime vuoden men's physique -voittajalla omaa otsikkoa? En jaksa kaivaa.

Perustettiinhan Utti Hietalallekin oma ketju ennen kuin hän oli kertaakaan lavalla heilunut ;)

Barbaarin tuoma julkisuus keholajeille on hyvä juttu omasta mielestä, oli henkilöstä mitä mieltä tahansa.

Samoin perustein vois tehä oman otsikon jokaselle kisalavoille kapuavalla henkilölle. Olis mukava nähä ensin jotain saavutuksia kisalavoilla, ennen ku perustetaan jotain omia otsikoita. No samapa tuo mulle, mutta vähä kummallista ku tämänhetkiset saavutukset taitaa olla paidan repiminen Megadethin keikalla ja joku salibiisi.

En tässä kirtisoi itse Nikanderia, vaan tätä otsikkoa. Onko muuten viime vuoden men's physique -voittajalla omaa otsikkoa? En jaksa kaivaa.

Se että henkilö herättää keskustelua riittää jo otsikon perustamiseen. Luuletsä et täällä vaaditaan jotain saavutuksia jonka jälkeen henkilö "ansaitsee" ketjun? Luuletsä et tää osio on joku hall of fame?

Avaa oikeesti tota sun ihan vitun dorkaa logiikkaa, ku en pysty ymmärtää, eikä ilmeisesti moni muukaan.

Luuletsä et täällä vaaditaan jotain saavutuksia jonka jälkeen henkilö "ansaitsee" ketjun?
Luullakseni ilmasin ja melko selvästi mielipiteeni tästä asiasta ja myös sen, että mulle on ihan sama, onko tämä ketju olemassa vai ei. Jos sinä ja muut ei tuota pointtia edelleenkä tajua, niin se ei mua kiinnosta sen enempää. Käypä vaikka seuraavaks nukkumasa tuo kiukuttelu pois, ettei mee ihan nettipainiks.

Tuntuu ikävältä nähdä, miten paljon täällä on mielipiteitä ja näkemyksiä henkilösta kisaajana tämän julkisuudessa vetämänsä roolin ja etenkin hlökohtasten taustojen vuoksi. Mielestäni barbaarin jutut ovat tyhmiä ja lapsellisia, mutta eipä se kumoa sitä, että kaveri on hyvässä kunnossa! Toivottavasti osa kommenteista on vain välinpitämättömyyttä.

Miettikääs sitä, jos valkoinen mies räppäisi mamuista ja sossusta, olisi hän linnassa. Mutta kun musta mies tekee samaa, on hän Ylen uutisissa.

Taikka Valkoinen Barbaari, joka räppäis ylpeänä ihonväristään :dance:
"Pistä valko-nyrkki ilmaan, jos sä oot veli!" :wtf:

10653298_394799047338366_8132492333712253476_n.webp

Kyllä kaverilla rohkeutta ja karismaa riittää. Kokee varmasti paljon ennakkoluuloja ja päänaukomista. IMO todella mielenkiintoinen kilpailija. Ei vaan taida olla blogia tai mitää sen kummempaa? Olis kiva seurata miehen tekemisiä

Mitä sä höpötät eri sarjoista tai arvosteluperusteista? Totesin, ettei ko. kisaajan FYSIIKASSA oo mitään spesiaalia. Tummaihosilla hyvin monesti erottuvammat lihakset noin jo lähtökohtasesti.

Niin ja eikös hra Nikander ole menossa kisaamaan lajissa, jossa arvostellaan nimenomaan FYSIIKKAA? Se on jopa kyseisen lajin nimessä. Niin tuli vain mieleen kommentistasi että ottavatko tuomarit kisaajan ihonvärin huomioon tarkastellessaan FYSIIKKAA ja sitä kuinka hyvä se on.

Ne...ri ja laku sanoja mainostaa kun ne kuitenkin on nykypäivänä niin kauheita, rasistisia ja kuvastaa ihonväriä? Taitaa jossain vaiheessa huomata syyn miksi sille päätä auotaan..

Ukko on itsevarma ja näyttäisi olevan geenejäkin lajiin, helvetin hyvä. Vuosi on kuitenkin 2014 ja suurin keskustelun aihe meinaa olla ihonväri. Jeppistä..

Ärsyttääkö teitä maihariheebot nyt kun tämä James käyttää sanaa naapuri&laku ja te ette sitä saa käyttää?:rolleyes:

E: Oon pahoillani off topicista, mutta ku ei vaan stna voi ymmärtää...:(

No kyllähän se nyt vähemmästäkin vituttaa.

E: Henkilökohtaisesti ei ole mitään James Nikanderia vastaan, mutta en jaksa ymmärtää miksi joku tekee itsestään pellen, jos ei sitä kerta ole? Tuskin se niin paljoa siitä rahaakaan saa. Ihan nätti fysiikka mutta lihaahan tuosta uupuu aika paljon.

Onko tällä siis ihan kilpailutavoitteitakin muuta kuin puheen tasolla?

Jyväskylän karsintoihin on osallistumassa. Millä tavalla jätkä on tehnyt itsestään pellen? :) Viihdyttää monia samalla kun moni vihaa viihdyttämisen vuoksi. Jokainen julkkis, jokainen laulaja, näyttelijä jne... Ärsyttää, ihastuttaa jne.

Ärsyttääkö teitä maihariheebot nyt kun tämä James käyttää sanaa naapuri&laku ja te ette sitä saa käyttää?:rolleyes:

E: Oon pahoillani off topicista, mutta ku ei vaan stna voi ymmärtää...:(

Niin tai oisko ehkä pikemminkin se, että jos värillä ee oo midn välii niiku, miksi kuitenkin itse viittaa siihen koko ajan rasittavuuteen saakka; milloin sillä kerjätään sympatiaa, milloin se on hauska mukanokkeluuksien lähde, milloin se on voimavara, milloin mitäkin. Poika menee lavalla ja siellä se mies sitten punnitaan, olkoon vaikka oranssin värinen...siinä ei paljon auta vinku geneettisen väripaletin ulottuvuuksista sillä siellä se ei kiinnosta ketään...

Back
Ylös Bottom