James Nikander - men's physique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu

Liitteet

• Vegaani.webp
    Vegaani.webp
    57,8 KB · Katsottu: 1 654
Hesarin Kuukausiliitteessä James Nikander kertoo voittaneensa SM-hopeaa kehonrakennuksessa vuonna 2014.Olis ehkä kannattanu olla tarkempi tossa ja mainita se oikea sarja.

Hesarin Kuukausiliitteessä James Nikander kertoo voittaneensa SM-hopeaa kehonrakennuksessa vuonna 2014.Olis ehkä kannattanu olla tarkempi tossa ja mainita se oikea sarja.

Eiköhän asiasta tietämätön toimittajan ole yksinkertaistanut asiaa oman käsityksensä mukaiseksi :D

Enpä tiedä, sehän oli kirjoitettu niin kuin hän itse kertoi.Toi mutsi tuntus olevan melkonen tapaus.

Eiköhän asiasta tietämätön toimittajan ole yksinkertaistanut asiaa oman käsityksensä mukaiseksi :D

Enpä tiedä, sehän oli kirjoitettu niin kuin hän itse kertoi.Toi mutsi tuntus olevan melkonen tapaus.

Oliko Kuli ihan vierestä päässyt seuraamaan haastattelun tekoa? Leikki leikkinä, mutta kaiken järjen mukaan tuo menee tosiaan toimittajan piikkiin ja lähipäivien lehdessä ehkäpä jopa oikaisu.

Lue se juttu ensin ja arvostele sitten.

"Siitä viihdetaiteilijan urani lähti käyntiin. Olen tehnyt omia televisio- ja radio-ohjelmia, juonto- ja puhekeikkoja sekä musiikkia. Vuonna 2014 sain kehonrakennuksen SM-kisoissa hopeaa. Viihdyttäminen on juuri sitä, mitä haluan tehdä. Jo ala-asteella olin luokan pelle, ja koska pistin jengin hymyilemään, sain kolmannella luokalla hymypojankin."

Eiköhän nuo sarjat oo lajia seuraamattoman silmin kaikki samaa kastia, ja luonnollisesti sit kaikki myös käyttää niitä analogisia asteroideja (sitähän tällä "oikealla sarjalla" nyt haettiin). Jotta tossa sarjan mainitsemisessa olis ollu jotain järkeä, olis pitäny mainita voittaneensa ADT:n alaisessa kehonrakennussarjassa hopeaa.

Lue se juttu ensin ja arvostele sitten.

"Siitä viihdetaiteilijan urani lähti käyntiin. Olen tehnyt omia televisio- ja radio-ohjelmia, juonto- ja puhekeikkoja sekä musiikkia. Vuonna 2014 sain kehonrakennuksen SM-kisoissa hopeaa. Viihdyttäminen on juuri sitä, mitä haluan tehdä. Jo ala-asteella olin luokan pelle, ja koska pistin jengin hymyilemään, sain kolmannella luokalla hymypojankin."

Luin kyllä. Edelleen, toimittaja on voinut yksinkertaisesti vetää vaan mutkia suoriksi.

Se on vaan helpompi kirjoittaa "kehonrakennuksessa" kun että "men's physiquessa". Sille Ritva 50-v:lle se on yksi ja sama asia. Tietenkää Nikander ei ole väittänyt toimittajalle että olisi voittanut kehonrakennuksessa sm-kultaa, nyt vähän valoja päälle.

Eikös suora sitaatti pidä kirjoittaa juuri niin, kuin se on ilmaistu sitä mutenkään muuttamatta? Eli mikäli Hesarin toimittajalla on äidinkielen ja laadukkaan journalismin perustiedot/taidot hallussa niin Nikander on itse sanonut, että "kehonrakennuksessa".

En ole yllättynyt. On minuakin haukuttu rasistiksi, kun ulkomaalaistaustainen mies ajoi polkupyöräni (ja minun) päälle autolla kolmion takaa ja soitin poliisit paikalle.
Joo ja kerran ajoin ihan laillisesti liikennevaloista kun vihreät oli päällä. No mustakaveri menee suojatien yli päin punaisia ja siis kävellen.. niin meinasin ajaa yli. Huusi perään "vitu rasisti". Näin tää menee näköjään mustanpojan silmin.

''Tutkittavat nimikkeet ovat virkamiehen vastustaminen tai vaihtoehtoisesti haitanteko virkamiehelle tai niskoittelu poliisia vastaan. Samoista asioista epäillään molempia naisia, poliisista kerrotaan STT:lle.''

Näin ne asiat sit vaan kääntyy. Nää ulkomaalaistaustaset on kyllä ihan mestareita uhriutumaan somessa.

Back
Ylös Bottom