Lisäksi vituttaa se, että pitää huutaa kokoajan ja joka vitun kanavassa olevansa vege.
Tätähän se on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäksi vituttaa se, että pitää huutaa kokoajan ja joka vitun kanavassa olevansa vege.
''Hyvä''? Ei jumalauta nyt. Ihan kauheeta paskaa.Oli hyvä juttu Jamesista tuossa Hesarissa kyllä. TÄSTÄ voitte lukea halutessanne.
Hesarin Kuukausiliitteessä James Nikander kertoo voittaneensa SM-hopeaa kehonrakennuksessa vuonna 2014.Olis ehkä kannattanu olla tarkempi tossa ja mainita se oikea sarja.
Oikeesti?Enpä tiedä, sehän oli kirjoitettu niin kuin hän itse kertoi.Toi mutsi tuntus olevan melkonen tapaus.
Hesarin Kuukausiliitteessä James Nikander kertoo voittaneensa SM-hopeaa kehonrakennuksessa vuonna 2014.Olis ehkä kannattanu olla tarkempi tossa ja mainita se oikea sarja.
Eiköhän asiasta tietämätön toimittajan ole yksinkertaistanut asiaa oman käsityksensä mukaiseksi :D
Enpä tiedä, sehän oli kirjoitettu niin kuin hän itse kertoi.Toi mutsi tuntus olevan melkonen tapaus.
Lue se juttu ensin ja arvostele sitten.
"Siitä viihdetaiteilijan urani lähti käyntiin. Olen tehnyt omia televisio- ja radio-ohjelmia, juonto- ja puhekeikkoja sekä musiikkia. Vuonna 2014 sain kehonrakennuksen SM-kisoissa hopeaa. Viihdyttäminen on juuri sitä, mitä haluan tehdä. Jo ala-asteella olin luokan pelle, ja koska pistin jengin hymyilemään, sain kolmannella luokalla hymypojankin."
Joo ja kerran ajoin ihan laillisesti liikennevaloista kun vihreät oli päällä. No mustakaveri menee suojatien yli päin punaisia ja siis kävellen.. niin meinasin ajaa yli. Huusi perään "vitu rasisti". Näin tää menee näköjään mustanpojan silmin.En ole yllättynyt. On minuakin haukuttu rasistiksi, kun ulkomaalaistaustainen mies ajoi polkupyöräni (ja minun) päälle autolla kolmion takaa ja soitin poliisit paikalle.
No ei varmasti tule pyytämään. Korkeintaan kommentoi asiaa mallilla "kiusaaminen on väärin, rasismi vielä kamalampaa. Oon muuten vegaani".Joko SoMessa musta barbaari pyydellyt kovasti anteeksi vääriä syytöksiä?