Parin viikon ajan on vasemmassa jalkaterässä (jalkapöydänlöyden kohdalla) jalkapöydän päällä tuntunut kipua. Ensi kerran tuntui treeneissä 10 minuutin hyppynaruhyppelyn jälkeen.. no ajattelin et no jätetään sikseen ja tehdäänpä jotain muuta.. no sepä nyt ei siitä rauhoittunutkaan vaan on pikku hiljaa alkanut kipuilla enemmän.
tk lääkärille soittelin ja yritin saada aikaa mutta siellä vaan sanoivat et syö buranaa ja jos jakuu pitkään nii soita lääkärille..:wtf:
mitä ite olen netistä tietoo ettinyt nii veikkaisin marssimurtumaa, johon ilmeisesti hoitona olisi lepo?
Nyt on tosiaan saanu jättää jo kaiken liikunnan pois, paitsi uinti ehkä ainut missä ei kipeydy, ja buranaa olen syönyt ja kylmää pitänyt pari kertaa päivässä..
Mitä mieltä ootte että kannattaako käydä näyttää lääkärille vai mitä tehdä? joudun kuitenkin 8 tuntia päivittäin töissä kävelemään tai seisoskelemaan..
Ei viittis turhaan rasittaa mut toisaalta tahtois jo äkkiä päästä lenkille
tk lääkärille soittelin ja yritin saada aikaa mutta siellä vaan sanoivat et syö buranaa ja jos jakuu pitkään nii soita lääkärille..:wtf:
mitä ite olen netistä tietoo ettinyt nii veikkaisin marssimurtumaa, johon ilmeisesti hoitona olisi lepo?
Nyt on tosiaan saanu jättää jo kaiken liikunnan pois, paitsi uinti ehkä ainut missä ei kipeydy, ja buranaa olen syönyt ja kylmää pitänyt pari kertaa päivässä..
Mitä mieltä ootte että kannattaako käydä näyttää lääkärille vai mitä tehdä? joudun kuitenkin 8 tuntia päivittäin töissä kävelemään tai seisoskelemaan..
Ei viittis turhaan rasittaa mut toisaalta tahtois jo äkkiä päästä lenkille

Eikä tuossa tilanteessa viikon sairaslomakaan varmasti pahaksi ole jos siellä oikeesti marssimurtuma on...