Jalkaterä ongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Elikkä olen alotellut muay thain harrastamisen ja ihan parit treenit takana.
Nyt on sitten kipeytynyt jalat tosta heti varpaiden "alta" ja kyllä kummatkin jalat

käväsin lääkärilläkin(huom. arvauskeskus) lääkäri veikkas että johtuis ihan vaan uusista jalkaterän asennoista lihasten ja jänteiden särky ja että kyseessä ei olisi minkään murtuma.

Onko kenelläkään ollut vastaavanlaisia kipuja?
kuinka kauan kesti parantua jne?

Ajattelin kyllä, että pitää mennä käymään jollain lääkärillä joka olisi erikoistunut noihin jalkaterän ongelmiin jos ei tässä v.lopun aikana yhtään ala helpottamaan.(oli jo vaikee painaa kytkintä autossa ku sen verran kipeet on)

Siinäkin mielessä tyhmää et mun pitäs maksaa toi jäsenmaksu et pääsis sit treenaamaan, mutta kun en tiedä kuinka kauan tällänen kipu voi jatkua ni ei olis intoa maksaa ja sit ei pääsiskään käymään treeneissä moneen viikkoon

Hajoo pää!! Ku just sai taas innon päälle ni heti jotain meinaa hajoilla sopivasti. :itku: :wall:

Treenaaja sanoi:
Elikkä olen alotellut muay thain harrastamisen ja ihan parit treenit takana.
Nyt on sitten kipeytynyt jalat tosta heti varpaiden "alta" ja kyllä kummatkin jalat

käväsin lääkärilläkin(huom. arvauskeskus) lääkäri veikkas että johtuis ihan vaan uusista jalkaterän asennoista lihasten ja jänteiden särky ja että kyseessä ei olisi minkään murtuma.

Onko kenelläkään ollut vastaavanlaisia kipuja?
kuinka kauan kesti parantua jne?

Ajattelin kyllä, että pitää mennä käymään jollain lääkärillä joka olisi erikoistunut noihin jalkaterän ongelmiin jos ei tässä v.lopun aikana yhtään ala helpottamaan.(oli jo vaikee painaa kytkintä autossa ku sen verran kipeet on)

Siinäkin mielessä tyhmää et mun pitäs maksaa toi jäsenmaksu et pääsis sit treenaamaan, mutta kun en tiedä kuinka kauan tällänen kipu voi jatkua ni ei olis intoa maksaa ja sit ei pääsiskään käymään treeneissä moneen viikkoon

Hajoo pää!! Ku just sai taas innon päälle ni heti jotain meinaa hajoilla sopivasti. :itku: :wall:

Kyllä se hyvinkin voi johtua siitä, että käytät jalkojasi tavalla johon ne eivät ole tottuneet. Toinen vaihtoehto on, että (mahdolliset) treenikengät eivät ole sopivat.

Ei varmaan ole syytä alkaa skitsoilemaan. Ainakin mulla tulee aina suurin piirtein samasta kohtaa jalat kipeäksi, kun tauon jälkeen aloittelen mitä tahansa pystylajia.

Itselläni kipeytyy jalkapohjat noin välillä kyykkytreenin jälkeen. Paranee levolla. Luultavasti nothing to worry about. Sama kun luistelee ensimmäisiä kertoja talvella niin jalkapohjan kivut on taattu.

Toivonpa siis, että olis samasta kyse siis ja paranis esim ens tiistain treenejä varten nyt koitan sit vaan lepuutan jalkoja ja vedän leukoja ja teen vaikka vatsoja tän väliajan.

Pitää maksaa se jäsenmaksukin tossa pois eiköhän siitäkin saa sovittua jotain jos tää vaiva nyt jostan syystä ihan älyttömän kauan veis.

Kiitoksia vastauksistanne :kippis1:

Mulla on kans ollut ongelmia jalkaterien, nilkkojen ja nivusten kanssa. Kivusta huolimatta olen käynyt treeneissä, tietysti sen säryn ehdoilla - eli jos nivunen on kipeä, en potki ylös jne. En usko, että tossa on mistään kovin vakavasta kyse.

Tsemppiä treeneihin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom