jalkaprässi + verenpurkaumat

Mistäköhän mahtaa johtua, että usein kovan prässitreenin jälkeen yläkropasta löytyy verenpurkauma poikineen. Varsinkin rintakehä on täynnä isoja ja pieniä punaisia pisteitä. Yleensä ne päivän pari kestävät, joten ei sinänsä haittaa. Itse mietin, että mahtaisiko moinen johtua väärästä hengitys-/suoritustekniikasta. Vai väännänkö rautaa vain sellaisella asenteella, että tuota ei voi välttää? Onko kellään ilmennyt vastaavaa?

Johtuu nimenomaan juuri siitä väärästä hengitystekniikasta. Itellä monta kertaa tullu kasvot, olkapäät ja yläselkä täyteen pieniä punasia pisteitä, hauskaa kun jotkut luulee että on ruskettunu. Eli kovissa sarjoissa pidätät painetta liian kauan positiivisessa vaiheessa. Itellä kun iho ei juuri yhtään kestä kovaa painetta prässissä kuten sulla varmaan sama juttu ni ala päästään sitä ilmaa pois jo ihan positiivisen vaiheen alussa kuitenkin siten että se on kokonaan loppu vasta kun pääset ihan loppuun asti.

Kova paine... pilkkuja naamassa... jurrioksennuksen jälkeen --> todella noloa.
Kova treeni --> naama ja kroppa hevovitunpäreinä ... ylpeää!!

Mä saan lähinnä silmät punaiseksi vaikka kuinka hengittelisi :D No ainakin näyttää krapulaiselta "vaikka mitään en oo ottanu" ;)

Tommy.. sanoi:
Mä saan lähinnä silmät punaiseksi vaikka kuinka hengittelisi :D No ainakin näyttää krapulaiselta "vaikka mitään en oo ottanu" ;)

Silmäthän nyt räjähtää joka liikkeessä jossa vähänkin syntyy painetta ;)

Jimbe sanoi:
Silmäthän nyt räjähtää joka liikkeessä jossa vähänkin syntyy painetta ;)

Totta turiset :D

Back
Ylös Bottom