Jalkapallon MM-kisat - Vedonlyöntithread

Laitetaan nyt tällainenkin pystyyn, etteivät tipsi huku muun keskustelun oheen. Kisat on kuitenkin vain kerran neljässä vuodessa. ;)
Mut ei sitten syytellä toisiamme jos menee vedot pieleen. :)

Muulta kopioitu tipsi: PAF Paras sijoitus turnauksessa Kroatia 1,80 USA 1,90

Kroatialla helpompi alkulohko (Bra, Aus, Jpn) vs. USA:n (Ita, Cze, Gha).
Jenkit sulaa paineen alla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt ihan sanoisi että Kroatialla helpompi alkulohko. Sambamaa, kengurumaa ja jaappanialaiset. Ei ole kyllä todellakaan helppo alkulohko.

SniffDaddy sanoi:
En nyt ihan sanoisi että Kroatialla helpompi alkulohko. Sambamaa, kengurumaa ja jaappanialaiset. Ei ole kyllä todellakaan helppo alkulohko.

Minä taas sanoisin, että Kroatialla on selvästi helpompi. Kroatia mielestäni aika selvä suosikki lohkon kakkoseksi brassien jälkeen kun taas USA:lla on kaksi itseään kovempaa joukkuetta lohkossa (Italia & Tsekki). Luulen, että USA:n keskinkertaisella hyökkäyksellä on vaikeuksia myös Ghanan kovan keskuspuolustuksen ohittamisessa (Mensah & Kuffour) ;)

Ps. Hyvä vinkki Begbieltä. Peliä lähti PAF:lle pienellä panoksella :)

edittiä: Ei kannata ylireagoida Japanin menestykseen edellisissä kisoissa joissa hyödyttiin uskomattomasti Hannu Hanhen tuurista, tuomaritoiminnasta ja fanaattisesta kotiyleisöstä ;). Samaten Australian tilastoja "vääristää" naurettavan helppo Oceanian karsintalohko jossa Australia taisi jotain pikkusaaria vastaan iskeä välillä kaksinumeroisia maalilukuja. (ainakin joku 36-0 -peli tms. siellä taisi olla. en jaksa tarkistaa)

Lisää edittiä: Omassa rankingissa Australia on selvä suosikki lohkokolmoseksi Japanin edelle.

Tässä aika mukava suretus Sportingbetiltä:

Total Goals by Highest Scoring Team Odds (Under 3.5) 2.50

Total Goals in Highest Scoring Match Odds (Over 3.5) 2.2

Elikkä toinen toteutuu välttämättä ja kun pelaa molempia "tasaisesti" niin jää varmasti ~17% voitolle. On myös mahdollista, että molemmat osuu ja jäädään 134% voitolle.
Vaarana tosin on, että toinen kohteista poistetaan(ja panokset siitä palautetaan) ja sitten saa jännätä osuuko se toinen "yksinään"..

Ihan kannatusmielessä pistin pienellä panoksella Veikkaukselta veikkausta koko skaban voittajasta: Italia (11,00) tai Hollanti (17,00). Argentiinan 9,00 vähän houkuttelis myös...

Samat kertoimet Italialle ja Argentiinalle myös PAF:lla.

Ketäs veikkaatte maalikuningaaksi?

Crouchan paukutti ilmeisesti hattutempun viime pelissä mutta Rooneyn toipuminen taitaa vähentää hujopin peliaikaa?

Mites olisko Cresposta mihinkään? Tarjoilun pitäs ainaki olla kohillaan mutta alkulohko vaikuttaa aika kovalta eli maalirikkaita pelejä ei varmaan ole odotettavissa?

Italian Luca Tonilla on mahdollisuudet varmaan ihan maalikuninkuuden voittoon asti. Ronaldon tai Henryn voittoon en oikein jaksa uskoa.

hyrre sanoi:

Elikkä toinen toteutuu välttämättä ja kun pelaa molempia "tasaisesti" niin jää varmasti ~17% voitolle. On myös mahdollista, että molemmat osuu ja jäädään 134% voitolle.
Vaarana tosin on, että toinen kohteista poistetaan(ja panokset siitä palautetaan) ja sitten saa jännätä osuuko se toinen "yksinään"..

Under 3,5 -vedossa luultavasti kertoimet menneet kertoimet väärin päin.

Lainaus toiselta foorumilta SB:n säännöistä:

2.10 Asiakas ei voi peruuttaa tai muuttaa vetoa sen jälkeen kun veto on lyöty ja hyväksytty.

2.13 Sportingbet pidättää oikeuden mitätöidä mikä tahansa veto selitystä antamatta.

Feikkiedit: Jahas. Molemmat kohteet onkin jo suljettu SB:llä :)

Oikea edit: PAF:lta Australia-Japani 1 kertoimella 2,50 kelpaa mulle. Jostain varmaan löytyy parempiakin kertoimia, mut kun oon siirtyny tämmöseks harrastelijapelailijaks ihan hupipanoksilla niin ei oo enää tilejä kovin monella yhtiöllä :)

Tekis mieli laittaa 100 eskoa Veikkauksen mestarivetoon Brasilialle vaikka en kyseisen lafkan pelejä juuri pelaa. Mielestäni niin varma voittaja, että surkeakin kerroin toimii. Osaako joku heittää mistä saisi paremman kertoimen kuin 3.6?

Ruotsi sai hulppean 40 kertoimen Ladbrokesilta muutama viikko sitten. Taitaapi vieläkin olla reilusti yli 30. Hannu hanhet ovat hyvässä alkulohkossa ja jatkopelit ovatkin sitten semmosia 50-50 pelejä, joissa voi tapahtua mitä vaan.

Ongelma on tietysti se, että täytyy lyödä vetoa Ruotsin puolesta. Mutta bisnestä hoidetaan järjellä, ei tunteilla ;)

Rahaa laitettu kiinni myös Italialle, Hollannille ja Kroatialle.

Toki pelimieshän tässä hakisi maukkaita ylikertoimia mutta nyt on kyseessä sellainen ylivoima Brasilian puolelta, että muihin sijoittaminen on rahanhukkaa :).

Intergrandi sanoi:
Unibetilta saa 3.75. Itekin mietin tuota vaihtoehtoa, mutta en kyllä lähtis lyömään vetoa noin paskalla kertoimella noinkin kovassa joukossa.
No juu. Toisaalta Brasilian voitto on niin varma että pakko ottaa rahat pois :) Lisäksi kun mä pelaan niin pajatsossakin on positiivinen odotusarvo! \m/

Pulla sanoi:
Tekis mieli laittaa 100 eskoa Veikkauksen mestarivetoon Brasilialle vaikka en kyseisen lafkan pelejä juuri pelaa. Mielestäni niin varma voittaja, että surkeakin kerroin toimii. Osaako joku heittää mistä saisi paremman kertoimen kuin 3.6?

Unibetilta saa 3.75. Itekin mietin tuota vaihtoehtoa, mutta en kyllä lähtis lyömään vetoa noin paskalla kertoimella noinkin kovassa joukossa.

Minä veikkaan Saksaa! :) Helppoa rahaa tiedossa!!! Perusteluna naisenvaisto sekä tiedän melko varmasti että niillä on joukkue kisoissa mukana! Mikähän on kerroin? Joko uskaltaa jättää päivätyön?

Omasta mielestä Eurobetin parhaat pelikohteet jokaiseen tarjolla olevaan peliin:
Saksa - Costa Rica 1 1,25
Puola - Ecuador 1 1,90
Englanti - Paraguay 1 1,60
Ruotsi - Trinidad&Tobago 1 1,25
Argentiina - Norsunluurannikko 2 7,00
Hollanti - Serbia-Montenegro 2 4,00
Mexico - Iran X 3,55
Portugali - Angola 1 1,35
Japani - Australia 2 2,50
Tsekki - USA 1 1,95
Italia - Ghana 1 1,47
E-Korea - Togo X 3,10
Ranska - Sveitsi 1 1,60
Brasilia - Kroatia 1 1,40
Espanja - Ukraina 1 1,75
Tunisia - Saudi-Arabia 1 1,80

Boldattuja kohteita ajattelin itse pelailla kympillä-parilla :)

mölliskö sanoi:
Minä veikkaan Saksaa! :) Helppoa rahaa tiedossa!!! Perusteluna naisenvaisto sekä tiedän melko varmasti että niillä on joukkue kisoissa mukana! Mikähän on kerroin? Joko voi jättää päivätyön?

Saksan kerroin on kisojen ylivoimaisesti paskin suhteessa joukkueeseen. Taitaa olla 8 luokkaa lähes kaikilla firmoilla. Toisaalta kotietu on futiksessa aika iso juttu.

hyrre sanoi:

Tuli vaan mieleen (vaikka kohdetta ei vissiin voi enää pelatakaan), että vihjeissä helpottais (ainakin nopeuttais) vähän jos kerrottais myös kohde jota pelata. :D Eli tässä oli muistaakseni kohteena lauantain ottelut :)

Kuulemma kohteen sulkemisesta huolimatta jo pelatut vedot olisivat voimassa eli nyt ei muuta kun kaikki surettaneet toivomaan runsasmaalisimpaan peliin 3-1 -tulosta ja tuota "134% voittoa" (en oo ite laskenu - luotetaan hyrreen ;)).

Franco Begbie sanoi:
Laitetaan nyt tällainenkin pystyyn, etteivät tipsi huku muun keskustelun oheen. Kisat on kuitenkin vain kerran neljässä vuodessa. ;)
Mut ei sitten syytellä toisiamme jos menee vedot pieleen. :)

Muulta kopioitu tipsi: PAF Paras sijoitus turnauksessa Kroatia 1,80 USA 1,90

Kroatialla helpompi alkulohko (Bra, Aus, Jpn) vs. USA:n (Ita, Cze, Gha).
Jenkit sulaa paineen alla.

Ottamatta kantaa siihen onko tuo ylikerroin, totean vaan, että jenkkiurheilijat jos jotkut kyllä paineet kestävät.

(Voisipa samaa sanoa Suomen lätkämaajoukkueesta...)

Integrandi sanoi:
Saksan kerroin on kisojen ylivoimaisesti paskin suhteessa joukkueeseen. Taitaa olla 8 luokkaa lähes kaikilla firmoilla. Toisaalta kotietu on futiksessa aika iso juttu.

Mun mielestä Saksa on vedonlyöntimarkkinoilla (ja muutenkin) aliarvostettu. On ne niin usein todistaneet venymis- ja paineensietokykynsä.
Ja kotietu tosiaan on iso juttu.

Tuo kerroin 40 svedupelleille vaikuttaa suht messevältä. Nekin osaavat venyä. Ja yks kisojen parhaista kärkipareista.

Edit: Brasilialle ei kyllä löydy kuin räikeitä alikertoimia - mikä on ihan luonnollista koska koko maailma pitää niitä niin ylivoimaisina voittajasuosikkeina. Ainoa skenaario jossa brasseista saattaisi saada ylikertoimen on jos ne aloittavat huonosti (sekä tuloksellisesti että pelillisesti) ja / tai joku niiden superstara tyyliin Ronaldinho loukkantuisi.

Edgar sanoi:
Mun mielestä Saksa on vedonlyöntimarkkinoilla (ja muutenkin) aliarvostettu.

Mun mielestä yliarvostettu - ja pahasti! (Ihan vaan mielipide - Mä en laskeskele enää nykyään prosentteja)

...ja tulin just kavereiden kans kaljalta...

:piis:

Aattelin tosiaan taas pitkästä aikaa tehdä oikeen kunnon tunnevedon ja laittaa 50€ brasseille. Ja ihan vaan kisahuumassa.:hyper: :D Tiedän et on alikerroin, mutta en vaan voi nähdä kenenkään muun nostavan pokaalia ilmaan. Toi juokkue on vaan niin saat***n hyvä. :rock: Se on jopa parempi kuin viimeks ja jo silloin sain voittoa mukavasti. :kippis1:

Aattelin tänään nyt tosissaan aloittaa oikeen kunnon tutkailun kisoista. Oon ollut nyt pitkään kipee ja se on viivästynyt ja viivästynyt, mutta nyt parin asteen kuumeessa se on tehtävä.:zzzz: :itku: :urjo: Sitten kirjoitan analyysini ylös ja veikkaan paljon ja kohtalaisilla panoksilla (10-50€). Saatan myös hakea tärppejä mutta harvemmin. :jahas:

Ilmoittelen sitten myöhemmin, et miten on menny ja jos saan hullun draivin päälle, ni saatan pistää tännekki pari vihjettä.
:D :rolleyes:
Ja tosiian jos noita porsaanreikiä löytyy (esim. että jos veikkaa kaikkia vaihtoehtoja ja jää varmasti voitolle) niin laittakaa äkkiä palstalle, niin otetaan "löysä" raha pois. Niitäki sattuu uskomattoman paljon. Itte pari hunttii oon niist kostunu.:)

AT sanoi:
Mun mielestä yliarvostettu - ja pahasti! (Ihan vaan mielipide - Mä en laskeskele enää nykyään prosentteja)

...ja tulin just kavereiden kans kaljalta...

:piis:

Yliarvostettu?? Niitähän haukutaan kokoajan ja kaikkialla.

Mut ei se mitään, mä juon kaljaa par´aikaa :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom