Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
tilanne ei missään nimessä ollu påaitsaio, vaikkase niin liputettiin, väärä tuom,io se lisi ollu kumminki, påaska tuomareita, ukraina opääs jatkoon epäoikeuenmukaisesti

stipl :rock:

Jep. Paremman hidastuksen nähtyä ei ollu paitsiossa syöttöhetkellä. Päätuomarilta oikea ratkaisua.

Ranska eteni sitte puolivälierii. Espanja pelannut hyvin ja Ranska aika kehnosti. Katsotaan mitä tästäkin tulee :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänään jäi vähän ikävästi matsit katottua, paitsi jokaisesta pelistä näin ehkä n. 15 min. olut vei vähän liikaa huomiota..
eikös ne kunnon matsit ala nyt lauantaina? pitää taas vetoa lyödä, suurimmat odotukset on nyt argentiinalla, brasseilla ja espanjalla. argentiinan ja espanjan toivon menevän menevän finaaliin sen takia, että olen melkein aina altavastaajan puolella. toiseksi, ykkössuosikkini ovat olleet jo hetken aikaa argentiina ja espanja. mikäli italia tai brasilia veisi mestaruuden, en kuitenkaan olisi yhtään harmissaan (jos mestaruus ratkeaa mestaruusmatsin arvoisella esityksellä...)

lauantaina vissiin argentiina-iran? sori, mutta ei enää tähän aikaan jaksa etsiä varmaa tietoa. jos tuo huomenna on, niin argentiinalle lähtee lähes koko pelikassa, sen verran kovasti uskon iranin taipuvan. tai sitten olen katsonut koko homman ihan väärin :jahas: - yrittäkää ymmärtää mua tähän aikaan ja tässä kunnossa (>23 bisseä, olen muuten postannut jo känni ja ryyppytrediin;) )). hmm.. nyt karkasi ajatus taas aika helvetin hyvin. sainpahan sentään jotenkin osallistuttua tähän tredien kuninkaaseen, huomenna ehkä vähän syvällisempää ajatusta uudestaan.

Huomenna eli tänään?

18.00 Saksa - Ruotsi, München, TV2 klo 17.45
22.00 Argentiina - Meksiko, Leipzig, TV2 klo 21.30

Ihan ok matsit. Vois pistää pari euroa argentiinalle.

Ennen kisoja ja kisojen aikana on kovasti puhuttu, että Ronaldo on ylipainoinen yms. Joukkueen lääkäri on kuitenkin sanonut, että Ronaldo kerää helposti lisää lihasmassaa ja painoa on tullut sen vuoksi vuosien aikana lisää. Mielestäni Ronaldon reidet ja pohkeet eivät ainakaan näytä löysiltä, mutta ovat kyllä massiiviset.

Joukkue on ilmoittanut Ronaldon kisamitoiksi 183 cm ja 90,5 kiloa. Itse arvelisin näkemäni perusteella, että mies painaa enemmän. Mitä mieltä olette?

Ronaldosta vielä sen verran, että hänen kuntoaan on nimen omaan verrattu nuoren Ronaldon kuntoon. Hänhän tuli tunnetuksi suurella nopeudella suoritetuista pitkistä useita harhautuksia sisältäneistä ja maalilaukauksiin päättyneistä kuljetuksista.

Niin vaan Gallian poijjaat menivät jatkoon, vaikka pahalta alkupeleissä näyttikin :rock: Tosin noutaja tulee kyllä jatkopeleissä alta aikayksikön, jos ei pelaamisen taso ratkaisevasti parane, Togo nyt ei ole mikään mittari millekään.

Ennen kisoja ja kisojen aikana on kovasti puhuttu, että Ronaldo on ylipainoinen yms. Joukkueen lääkäri on kuitenkin sanonut, että Ronaldo kerää helposti lisää lihasmassaa ja painoa on tullut sen vuoksi vuosien aikana lisää. Mielestäni Ronaldon reidet ja pohkeet eivät ainakaan näytä löysiltä, mutta ovat kyllä massiiviset.

Joukkue on ilmoittanut Ronaldon kisamitoiksi 183 cm ja 90,5 kiloa. Itse arvelisin näkemäni perusteella, että mies painaa enemmän. Mitä mieltä olette?

Ronaldosta vielä sen verran, että hänen kuntoaan on nimen omaan verrattu nuoren Ronaldon kuntoon. Hänhän tuli tunnetuksi suurella nopeudella suoritetuista pitkistä useita harhautuksia sisältäneistä ja maalilaukauksiin päättyneistä kuljetuksista.

Aika samanpituinen kaveri Ronaldo on kuin itse, ja veikkaisin että kyllä paino on enempi kuin tuo ilmoitettu 90,5 kg.
Monestihan nuo futarit on aika ripped kunnossa, mutta muutamaan otteeseen on näyttänyt siltä, että paidan läpi olisi paistanut selkeästi pieni :kippis1: keissi. Ja kasvotkin on aika pyöreät. Tiedä sitten mikä on totuus. Arvuuttelua vaan TV-ruudun takaa.
Mutta mikäs minä olen arvostelemaan kun valmentajalta löytyy luottoa ja kaveri paukuttaa maaleja.

Aika samanpituinen kaveri Ronaldo on kuin itse, ja veikkaisin että kyllä paino on enempi kuin tuo ilmoitettu 90,5 kg.
Monestihan nuo futarit on aika ripped kunnossa, mutta muutamaan otteeseen on näyttänyt siltä, että paidan läpi olisi paistanut selkeästi pieni :kippis1: keissi. Ja kasvotkin on aika pyöreät. Tiedä sitten mikä on totuus. Arvuuttelua vaan TV-ruudun takaa.
Mutta mikäs minä olen arvostelemaan kun valmentajalta löytyy luottoa ja kaveri paukuttaa maaleja.

Joo, en minäkään meinannut arvostella mitenkään. Miehen pelityyli vain on pakosti muuttunut jonkin verran, kun massaa on tullut lisää. Painoa spekuloin vain siksi, että luulen, etteivät monet pelaajat oikein kehtaa/halua syystä tai toisesta sanoa oikeita lukemia. Monesti erilaisiin tilastoihin jää lisäksi vanhoja tietoja, joita ei ole päivitetty. Esim. Mikael Forssell naureskeli Futari-lehdessä, kun hänen mitoikseen oli jossakin maaottelussa merkitty 186 cm ja 72 kiloa. Hän kertoi pelipainon olevan nykyisin kuitenkin 92 kiloa. Tuo alempi paino oli peräisin junnuajoilta.

eiköhän tänään Saksa lähetä ruotsalaiset lomille...toivotaan niin vaikka en kannata kyllä saksaakaan...ainoastaan tänään kun ne tiputtaa ruotsalaiset:rock: mexicon ja argentiinan pelistä voi tulla hieno peli...:kippis1:

Kohta alkaa... 2-1 Saksalle!

Saksa antaa kyllä aikaa kylmää kyytiä länsinaapurille. Ois svedut nyt tehny perään yhden maalin ennen ulosajoa niin tostakin ois tullu vielä peli. No, mä lähden terdelle ottamaan pari ruotsille maaotteluhengessä :kippis1:

No ei missään nimessä jälleen kerran ollu punasen paikka, se lucicin eka keltanen voi vittu!! Siis pelas palloa aivan selkeesti ja ei todellakaa kortin täytyis heilahtaa, ja toi toinen keltanenki niin vittu molemmat repi paidasta. MISTÄ NOITA TUOMAREITA TONNE TUODAAN

No ei missään nimessä jälleen kerran ollu punasen paikka, se lucicin eka keltanen voi vittu!! Siis pelas palloa aivan selkeesti ja ei todellakaa kortin täytyis heilahtaa, ja toi toinen keltanenki niin vittu molemmat repi paidasta. MISTÄ NOITA TUOMAREITA TONNE TUODAAN

Tuo on brasiliasta :rolleyes:

Ei jumalauta Henken pilkkua. Oli niiiiiiin huono:lol2:

Helposti tuli taas kerran toi punanen. ikäviä tälläset liian virkaintoset dumarit, antais pelaajien ratkasta pelit. punasian on tullut aiheesta ja aiheetta aivan helvetinmoinen määrän näin kisojen alkupuolella.

Saksa on jatkanu siitä mihi equador matsissa jäi. Tilanteita on ollu vaikka 5 maalin tekoon. Kova on saksan hyökkäys, siihen viel ballackin johtama keskikenttä ja lahmit niin aika vakuuttavaa on. Puolustus vieläkin vähä kysymysmerkki.
Ruotsi on ollut ihan surkea. Puolustus vuotaa ku seula eikä hyökkäyksessäkään kehumista ole ollut, lisättynä vielä yhen miehen vajaus ja missattu pilkku. Alkaa olemaan ruotsipojalla kusi sukassa :D On se harmi jos ruotsi tippuu :jahas: . Hyvältä näyttää saksan kannalta katottuna.

Uskon että illan matsissa Argenttiina tulee menemään myös suht kivuttomasti jatkoon.

Edit: Ihme jos ei Ruotsin koutsi saa potkuja

Ruotsi on paperia!!! :whip:

Hienoa Saksa. On vaarallinen joukkue kyllä boxin ulkopuoleltakin, nyt ei vaan tullu maaleja.

Paska (ja mulkku) tuomari tosin. Vittu irvistelee siinä ku antaa (naurettavan) punaisen, ja sit vielä se rankku pfft.

Ja Hoopi taas liekitti. Esim. "siitä olisi Lehmann voinut saada ajanpeluusta varoituksen", kun Lehmann piti palloa jaloilla. Torspo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom