Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Niinhän siinä taitaa ikävä kyllä käydä, että ämmät voittaa huomenna. :(
Tänään Hollanti vie! Vois melkein käydä kioskilta mässyä tuohon otteluun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän tuo nyt jo uskota, että osa pitää Italian pelaajia ämminä ja rasvalettisinä filmaajina. Oli se totta tai ei, niin ei sitä joka välissä tartte toitottaa. Eikös pidettäisi tämä ketju asiallisena ja mukavana luettavana? Ei näitä juhlia ihan jatkuvasti kuitenkaan pääse seuraamaan. Mielepiteen voi esittää asiallisestikin. Ok? :piis:

Täällä ei tosiaan ole monia Italian kannattajia, Alec ja minä taidamme olla melkein ainoita. Italia on varmasti huomenna tiukoilla, mutta kammennee itsensä vielä jatkoon. Näkemäni perusteella en jaksa enää uskoa Italian mestaruuteen.

Kisoissa on mielestäni pelattu melko rumaa peliä, jalkoihin potkitaan ja selkään hypätään surutta ja nimen omaan tarkoituksella. USA on ollut yksi pahimmista näkemistäni, yritystä on kovasti, mutta taitoa puuttuu. Voimaa ja kuntoa sen sijaan amerikkalaiseen tapaan on, joten vastustaja yritetään väsyttää rumalla pelillä.

Parhaat maat ovat sen sijaan yrittäneet pelata ihan oikeaa jalkapalloa. Mieleen tulevat ainakin Englanti, Saksa, Argentiina ja Brasilia. Aivan, Brasilia tulee vielä, tämä on ollut heille vasta ihan alkueräjuttua.

Täytyy kyllä vain ihailla Ruotsalaisten uskoa itseensä. On kyseessä sitten lätkä tai fudis niin ei luovuteta vaikka ollaan tappiolla, ja väännetään viimeiseen sekuntiin asti. Eilinen peli oli taas osoitus siitä. Hieno matsi ja jännä loppuun asti.

Tänään Argentiina - Hollanti pelissä uskon maaliverkkojen heiluvan useampaankiin otteeseen. Confederation cupissa Argentina ei vakuuttanut lähellekkään yhtä paljoa kuin Brassit silloin. Nyt näyttää tilanne olevan toisin päin.
Hollanti on vähän vielä arvoitus, mutta itse uskon Espanjan menevän näissä kisoissa näistä 'alisuorittajista' pidemmälle. Jos nyt Hollantia voi alisuorittajaksi sanoa.

Jouni Virtamo sanoi:
Täällä ei tosiaan ole monia Italian kannattajia, Alec ja minä taidamme olla melkein ainoita. Italia on varmasti huomenna tiukoilla, mutta kammennee itsensä vielä jatkoon. Näkemäni perusteella en jaksa enää uskoa Italian mestaruuteen.

Kisoissa on mielestäni pelattu melko rumaa peliä, jalkoihin potkitaan ja selkään hypätään surutta ja nimen omaan tarkoituksella. USA on ollut yksi pahimmista näkemistäni, yritystä on kovasti, mutta taitoa puuttuu. Voimaa ja kuntoa sen sijaan amerikkalaiseen tapaan on, joten vastustaja yritetään väsyttää rumalla pelillä.

Parhaat maat ovat sen sijaan yrittäneet pelata ihan oikeaa jalkapalloa. Mieleen tulevat ainakin Englanti, Saksa, Argentiina ja Brasilia. Aivan, Brasilia tulee vielä, tämä on ollut heille vasta ihan alkueräjuttua.
Italialla on ennekin ollut tiukkaa jatkoon pääsyn suhteen esim. vuonna 1994 muistaakseni ainakin kolme ekaa joukkuetta oli samoissa pisteissä vai olisiko olleet jopa kaikki neljä ja silti Italia jyräsi fiinaleihin saakka. USA peli ei ollut poikkeuksellista Italiaa vaan olivat aika normaalin ylimielisiä. Ajattelen sitä että , eka peli oli parasta Italiaa mitä olen vuosiin nähnyt ja varsinkin sen toinen jakso.

Totti on vielä olllut hieman varjojen mailla mutta eiköhän sekin heräile kun tosi pelit alkaa, sillä Italian hyökkäykset ovat tähän mennessä olleet liiaksi Pirlon varassa. Totti näyttääkin tippuneen ainakin ylen ennakoidusta kokoonpanosta vallan penkille.

Eipä se Tsekinkään hyökkäys kauhean pelottava ole ilman Barosia ja Kolleria. Koller on lähes ainoa ase millä tsekki voisi pärjätä, mutta loukkaantuneena hänkin taitaa olla. Se on Italian onni sillä hänen pääpelivoimaa vastaan on melko vaikea taistella.

Ja uskon että Tsekki antaa enemmän aikaa Italialle keskikentällä, kun heidän keskikenttä on melkohyökkäävä ja puolustaminen ei ole hyökkäävien keskikenttien parasta osaamista. Uskon että Italia onnistuu tekemään nopeilla vastahyökkäyksillä 2 maalia ja näin ollen peli päättyy Italialle 2-0-->vältetään brassit ekalla kierroksella.

Siitä mitä olen nähnyt niin Argentiina on ollut pelottavin, mutta tänään heilläkin on kovan luokan vastus. Saa nähdä millai näpräily pallon kanssa sujuu.

Espanja oli todella positiivinen yllätys minulle, todella hienosti ja nopeasti pallo liikkui eilisessä pelissä hyökkäysalueella, mutta puolustus ei ole vaakuttavampia.

Saksa on jälleen kerran konemainen. Englannin toinen jakso eilen oli surkea, ei lupaa hyvää.

Brassit on vain tehnyt vaadittavan.

Unohdin tosiaan Espanjan, joka on pelannut heikohkoja vastustajia vastaan tehokkaasti. Miten minulla on kuitenkin ollut sellainen tunne, että espanjalaiset ovat jotenkin heppoisia kavereita, heidät on siirretty tarvittaessa pois pallosta aika helposti?

Jouni Virtamo sanoi:
Unohdin tosiaan Espanjan, joka on pelannut heikohkoja vastustajia vastaan tehokkaasti. Miten minulla on kuitenkin ollut sellainen tunne, että espanjalaiset ovat jotenkin heppoisia kavereita, heidät on siirretty tarvittaessa pois pallosta aika helposti?
Pienikokoinen joukkuehan tuo on. Puyol taitaa olla isoin topparikaverinsa kanssa.

Olipa tylsä ottelu Hollanti-Argentiina. No onneksi huomenna Italia-Tsekki jos siitä sitten tulisi vähän jännittävämpi ja viihdyttävämpi.

Oli kyllä vähä odotettavissa että tuosta Hollanti - Argentiina pelistä tulee aika vähä maalinen.Huomista Japani - Brasilia ottelua oottelen jos siinä saatas verkkoja tötterölle vähä useampaan kertaan :)

Nyt on norsunluurannikon pelit ohi. Hienoa fudista pelasivat kovia maita vastaan eikä tulos niin huono ollut, pystyivät haastamaan hienosti hollannin ja melko hyvin argenttiinan sekä komea viimeinen peli serbiaa vastaan. Kova, taitava porukka jolla tulee olemaan tulevaisuutta. Toivotaan että saavat vakautta maahansa ja junioritoiminnan pyörimään niin menestys on enemmän kuin todennäköistä. Toivottavasti Norsunluurannikko on kisoissa myös 4 vuoden päästä Kotimantereellaan .:thumbs:

Ois hieno jos lohkosta menisivät E menisivät jatkoon Ghana ja Tsekki

Teme123 sanoi:
Olipa tylsä ottelu Hollanti-Argentiina. No onneksi huomenna Italia-Tsekki jos siitä sitten tulisi vähän jännittävämpi ja viihdyttävämpi.

Joo, Hollanti-Argentiina oli kuolettavan tylsä peli, joskin Argentiina sai rakennettua pari hyvää maalipaikkaa. Jatkopeleissä on turha odottaa liikoja oranssipaidoilta, kyllä oli niin kädetöntä jalkapalloa. :david:

Tsekki on mun mielestä kirkkaasti parempi hyökkäyksissä, kuin Italia. Sinipaidat heittäytyy maahan pienestäkin kosketuksesta. Tsekin äijät sentään ajaa rohkeasti boksiin ja pitää olla melkoinen viikate, ennen kuin lentävät nurmen pintaan. :D

Kannattaa laittaa erikoistarkkailuun tuo Italian mammanpoikien filmaaminen, siellä tehdään Oscarin tasoisia suorituksia. :)

protsku sanoi:
Kannattaa laittaa erikoistarkkailuun tuo Italian mammanpoikien filmaaminen, siellä tehdään Oscarin tasoisia suorituksia. :)
eikös se muka ole ollut jo tähän mennessä?esim.Portugali on aika kova tällä osa-alueella mutta eihän sillä nyt väliä ole...

no anyways,se mitä tulin varsinaisesti kertomaan,että on kyllä Argentiina tehnyt kaikkein kovimman vaikutuksen tähän mennessä.vaikka joku sanoikin että parhaiten aloittanut ei yleensä voita,niin kyllä mä näkisin että Argentiinalla on todella hyvä mahdollisuus mennä loppuun asti.
mua ei haittais yhtään jos Argentiina voittais nää skabat (siis jos Italia ei voita)

voivoi totti sika minkä teki, aivan liian helppo punanen ja sekin johtu totin filmaamisesta taas, ei ollu tod niin ruma että toinen keltanen pitäs heilahtaa.

Alkaa olla suht paska linja näissä kisoissa, kohta ku lätkän mm, nollatoleranssi

Juzzi87 sanoi:
voivoi totti sika minkä teki, aivan liian helppo punanen ja sekin johtu totin filmaamisesta taas, ei ollu tod niin ruma että toinen keltanen pitäs heilahtaa.

Alkaa olla suht paska linja näissä kisoissa, kohta ku lätkän mm, nollatoleranssi

Mä oon kaikkee muuta ku Italia-fani, mutta ihan selvä keltanen se oli. Polak se oli se idiootti. Ei mitään mahista päästä palloon, ja kaveri ryntää takaa jaloille. Paska homma Tshekille.

Enkä usko, et kisoista löytyy montaa pelaajaa, joka olis jääny pystyyn tossa tilantees.

Voi olla keltasen paikka mutta kyllä' tuomarin pitäs kattoo tilanne ja jos on jo toisen keltasen ja ulosajon paikka niin ei sais niin helposti lähtä. Muutenki noissa kisoissa tullu vitusti punasia ja pilkkuja.

No tsekki tippu ja selostaja oli loistavasti mukana, "ghana usa peli ratkaisee tsekin kohtalon", eihän se nyt vittu ole väliä kun lohko tilanne oli sellanen että tsekki ei häviöllä jatka missään nimessä, joko usa tulee voitolla ohi tai gahana tasurilla-

Suositut

Back
Ylös Bottom