Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaikki pistämään Ylelle palautetta että Virkkunen selostais enemmän,repee perse noitten muitten kanssa...

Alec sanoi:
kaikki pistämään Ylelle palautetta että Virkkunen selostais enemmän,repee perse noitten muitten kanssa...

On muuten alkanut miellyttämään tämä Lehtisen Jamo. Ei verrattuna Virkkuseen, mutta suomiseen tai hoopiin verrattuna ei vituta yhtään. :thumbs:
Lehtinen on perusjäinen, mutta ei yritä koko ajan päteä, kuten hopi ja tapsa ja se on parantanut tässä viikon aikana. Ylelle palautetta, että Virkkunen selostaisi isoimmat pelit.

Voi että on viihdyttävä peli tuo Tsekki - Ghana.
Aha, ghana menikin 2-0 johtoon.

En tiedä kuvittelenko/muistanko väärin, mutta ihankuin näissä kisoissa suurien suosikkien peli olisi takunnut tosi pahasti varsinkin pikkumaita vastaan? Onko tästä ollut jo keskustelua kun en ihan koko thredia jaksanut lukea.

Ihan mukava ylläri tämä Ghanan peli ja (tuleva) voitto.
(vaikka virtsasi pari pitkävetoa ja tulosvedon... :curs: ).
Tsekin puolustus yllättävän heikko tässä pelissä.

Jonny sanoi:
Voi että on viihdyttävä peli tuo Tsekki - Ghana.
Aha, ghana menikin 2-0 johtoon.

En tiedä kuvittelenko/muistanko väärin, mutta ihankuin näissä kisoissa suurien suosikkien peli olisi takunnut tosi pahasti varsinkin pikkumaita vastaan? Onko tästä ollut jo keskustelua kun en ihan koko thredia jaksanut lukea.

Näin on. Edellisellä sivulla mainittiin :)

voi Tsekki minkä teki...noh,Ghana pelas hyvin,pointsit siitä.
vittu tuo Cech on kyllä kone,ei jumalauta...

Italia-USA 3-0,ehkä...tai sitten se on sellanen kiva 1-0 ja maali tulee siinä 5. minuutilla :D

No tulihan se yllätys sieltä vihdoinkin, ja millä tavalla! Ei ollu mikään tsäkävoitto. Vain Cechin huipputorjunnat sekä Asamoahin huolimatomuus rankkarissa pelastivat Tshekin murskatappiolta :eek:

Ja nyt tässä saattaa hyvinkin käydä niin että tshekit lähtevät kotia alkulohkon jälkeen! Varmaan suurin osa futista seuraavasta maailmasta piti melko selvänä, että Italia ja Tshekki tästä jatkavat.

Italiaa vastaan sitten pakkovoitto, mut Barosille ja Kollerille ois käyttöä varsinkin nyt kun Lokvencin korttitili tuli täyteen (ja Ujfalusi myös pelikiellossa).

Edgar sanoi:
Ja nyt tässä saattaa hyvinkin käydä niin että tshekit lähtevät kotia alkulohkon jälkeen! Varmaan suurin osa futista seuraavasta maailmasta piti melko selvänä, että Italia ja Tshekki tästä jatkavat.
Yep, mutta lohkokakkonen kohtaa eka pudotuspelikierroksella F-lohkon voittajan, joka lienee Brasilia. Tosin, mikäs sen parempaa kuin, että Ghana tiputtaisi sambamajavat.

Franco Begbie sanoi:
....Brasilia. Tosin, mikäs sen parempaa kuin, että Ghana tiputtaisi sambamajavat.

Mä otan yhdet tuolle suunnitelmalle! :kippis1:

JackRyan sanoi:
Ei jumalauta heittäkää joku kranaatti tonne studioon..

Kun selostajaa ei ole kukaan vielä tässä ketjussa kommentoinut, sanonpa minä jotain;

"takapelaaja"

"Ghana ei vetäydy yhtään, eikä pidäkään, hehän johtavat peliä"

Joo, tappioasemassahan sitä on tapana vetäytyä puolustamaan :wall:

ProPower sanoi:
Siellä tykkää tuomari jaella punaisia kortteja nyt voi italia taas pärjätä ku kummaltaki äijä ulkona..

Näköjään tykkää joo, nyt tuli mun laskujen mukaan kolmas :)

ampukaa nyt joku tuo selostaja,ei jumalauta! "Yhdysvallat ei anna senttiäkään tuumaa" "Keller on pelannut erittäin varmasti tässä ottelussa" joo eipä siinä ollu vielä yhtään laukaustakaan tullu,eka laukas meni sitten sisään...tänään on ollu villi päivä,kolme punaista ja kaks rankkaria,ja mulla on jotenkin sellanen kutina että yks punanen nähdään vielä tänään...
mahtavaa että Gattuso pääs kehiin,yks mun suosikkipelaajista.missä tapahtuu niin siellä on aina Gattuso :D

feikkiedit:sieltähän se punenen tuli,en kerenny ees loppuun asti kirjottaa.tuo kaveri mulla nimittäin oli mielessä...

mun mielestä se Italian tilanne ei ollu punasen paikka,mutta myönnän että vähän sinisten lasien läpi sitä katoin ;)

Ei helvetti... jo toinen punainen usa:lle! Onkohan tuomari ostettu italialaisten "kummisetien" puolesta. Kun maan omassa liigassa tuo lahjominen on näemmä jokapäiväistä, niin väistämättä tulee tälläinen ajatus!!

On ihme jos ei Italia vielä tee maalia, alivoima on syönyt USAn voimia. Harmi, olisi ollut kiva seurata tasaväkisempää ottelua...

Edit: Eipä tehnyt, hieno juttu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom