Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sääli ettei Paolo Maldini ole tuolla hänelle olisin suonut tuon palkinnon.
Vuodesta 90 oon odottanut tätä hetkee kiitos..Italia..se oli sitten neljäs..paras Eurooppalainen.
Tuo videokuvaan turvautuminen oli vain arvailua, ei varmaa tietoa. Neljäs ja nyt myös viides erotuomari on velvoitettu saattamaan erotuomarin tietoon, jos pelaaja syyllistyy törkeään epäurheilijamaiseen käytökseen erotuomarin ja avustavien erotuomareiden sitä havaitesematta.Voi helvetti!!! Ulosajo tapahtu videokuvan perusteella. Ykskään tuomari ei nähnyt ja viides tuomari katto teevestä ja siit ulosajo!!! Vaikka on fifan säännöissä kiellettyä kattoo videolta!
Ei siin mitään, selvä ulosajo se oli, mutta ei tuomarit saa kusettaa... Miks sitten ei alettu tarkistamaan muidenkin tekoja. Jos kamerat otetaan mukaan niin sitten koko otteluun eikä vain yhteen tilanteeseen.
Materazzi oli monessa mukana, kova jätkä
Jooh ihan törkeen kova jätkä, mäkin tykkään fanittaa nänninpuristelija-provoilijoita. Onhan sekin saavutus että saa legendan provottua kentältä veke. Pääs ainakin mun most hated luigis -listalle.
Jooh ihan törkeen kova jätkä, mäkin tykkään fanittaa nänninpuristelija-provoilijoita. Onhan sekin saavutus että saa legendan provottua kentältä veke. Pääs ainakin mun most hated luigis -listalle.
tän on PAKKO olla läppä?
Mitäköhän se makaroni sanoi?Näytti ainakin puristavan nänneistä.Vitun manne.
Zidanen olisi pitänyt vetästä nenänvarteen.
Tänään sit selvii italialaisten seurojen kohtalo.