Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
zidane29b.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sääli ettei Paolo Maldini ole tuolla hänelle olisin suonut tuon palkinnon.

Myös minun suosikki, Maldini hävisi kaiken voitettavissa olevan ja yhtä kertaa lukuunottamatta (EM 2000 Finaali) kaikki rankkareilla :(

Vuodesta 90 oon odottanut tätä hetkee kiitos..Italia..se oli sitten neljäs..paras Eurooppalainen.

Vuodesta -88 (EM kisat) :D

On tämä mannaa :worship:

Voi helvetti!!! Ulosajo tapahtu videokuvan perusteella. Ykskään tuomari ei nähnyt ja viides tuomari katto teevestä ja siit ulosajo!!! Vaikka on fifan säännöissä kiellettyä kattoo videolta!

Ei siin mitään, selvä ulosajo se oli, mutta ei tuomarit saa kusettaa... Miks sitten ei alettu tarkistamaan muidenkin tekoja. Jos kamerat otetaan mukaan niin sitten koko otteluun eikä vain yhteen tilanteeseen.
Tuo videokuvaan turvautuminen oli vain arvailua, ei varmaa tietoa. Neljäs ja nyt myös viides erotuomari on velvoitettu saattamaan erotuomarin tietoon, jos pelaaja syyllistyy törkeään epäurheilijamaiseen käytökseen erotuomarin ja avustavien erotuomareiden sitä havaitesematta.

Ei voi muuta sanoa, kuin järkyttävää itkemistä siitä, miten se Zidanen punainen nyt tuomittiin. Teko oli kuitenkin selkeä, ja Zidane ansaitsi kortin ja häpeällisen lopun uralleen.

Ja muutenkin, kyseessä on JALKAPALLO. Yksi saatanan pallopeli monien joukossa, jossa polvisukkamiehet potkivat kentällä mänttikuulaa verkon perukoille. En ymmärrä urheilufanaattisuutta, en sitten millään.

Nauratti katsella Italian faneja: "ME voitettiin maailmanmestaruus, ME ollaan maailman parhaita." Mitä v*ttua sinäkin fani olet muka voiton eteen tehnyt? Tuijottanut ottelua meikit naamalla ja huutanut?

Jooh ihan törkeen kova jätkä, mäkin tykkään fanittaa nänninpuristelija-provoilijoita. Onhan sekin saavutus että saa legendan provottua kentältä veke. Pääs ainakin mun most hated luigis -listalle.

Onhan most hated-listallasi myös Jochen Kientz? Toinen mies, joka on saanut osakseen "legendan" headbuttin.

Jooh ihan törkeen kova jätkä, mäkin tykkään fanittaa nänninpuristelija-provoilijoita. Onhan sekin saavutus että saa legendan provottua kentältä veke. Pääs ainakin mun most hated luigis -listalle.

zidanellehan varmaan sitten olisi pitänyt antaa kunniaa tosta..se on voi voi jos hermo ei pidä ja oikein että lensi ulos:lol2:

hahah, sä oot jätkä sekaisin:D Tuollasta vittuilua tapahtuu kokoajan, kaikissa lajeissa. naurattaa vaan se että zidanen hermot ei pidä tuossa tilanteessa(MM-finaali, ei sen vähempää) ja lopettaa maaottelu uransa häpeällisellä tavalla. Juuh, zidane on kova jätkä! (varmaan joukkuetoverit olisivat toivoneet häntä jatkoajalle ja rankkareihin).

:lol2:

En mä näe tosta videosta mitään nännien puristelua, eikä mua kiinnosta mitä se teki legendalle. Vain idiootti lähtee MM-finaalissa provoilusta ulos, olis hakannu sen vaikka parkkipaikalla pelin jälkeen. Mutta aiheutti pilkun, laitto itte pilkun ja pelitilanne maalin sisään, aiheutti punasen vastustajalle. Mun mielestä oli monessa mukana ja pelas hyvän ottelun, enkä mä sitä sen kummemmin fanita.

Materazzi on kyl ihan ässä äijä, joka pelas Zidanea vastaan just niin kuin tuollaisia kiukuttelevia lapsia vastaan pitääkin. Taitoa Z:lla riittää vaikka muille jakaa, mutta mentaalipuolella kaveri on melko pihalla. Helvetin hieno homma, että Italia vihdoinki voitti rankkariskaban ja vielä hienompaa, että voittivat mestaruuden! Tätä on odotettu...ja kauan.

On kyllä aika hataralla pohjalla nämä Italianvihaajien kommentit, paras joukkue voitti ja turha mussutus seis! Kyllähän tuota pelaajien välistä tiki-talkia tapahtuu koko ajan eikä siihen sen kummemmin puututa mutta heti kun Italia sitä harrastaa niin heti ollaan julistamassa että Italia voitti kun Materazzi puristeli Zidanea nänneistä, voi herrajumala, kasvakaa jo aikuisiksi!

Mitäköhän se makaroni sanoi?Näytti ainakin puristavan nänneistä.Vitun manne.
Zidanen olisi pitänyt vetästä nenänvarteen.

06f9856f.jpg

Kyllä!! Forza Italia!!! Italiafanina unelmieni täyttymys :D

Mielestäni hyvät kisat, varsinkin Italian osalta, lukuunottamatta usa ja aussipeliä.
Vakuuttavaa jalkapalloa kisojen parhaalla puolustuksella, vaikkakin Nesta ei pystynyt pelaamaan. Materazzi korvaavana topparina hoiti kumminkin tehtävänsä loistavasti, ellei täydellisesti, huippuluokkaa!

Cannavaro kisojen paras pelaaja mielestäni, varmaa peliä, kaverille ei kovin montaa virhettä tullut koko kisojen aikana.

Zidanen juttu pikkasen harmittaa, kumminkin erittäin epämiellyttävä loppu uralle :( mutta tehty mikä tehty.

Mitäköhän se makaroni sanoi?Näytti ainakin puristavan nänneistä.Vitun manne.
Zidanen olisi pitänyt vetästä nenänvarteen.

Zidanen olisi pitänyt pitkän uran tehneenä pelaajana osata olla välittämättä vittuilusta ja keskittyä pelaamiseen. Vitun typerää nappulaliigatouhua.

Eihän tähän muuta voi sanoa kuin että paras voitti :D

Oli kyllä aika nolo loppu Zidanen uralle, mies on ennenkin kokenut vastaavia pimeitä hetkiä, mutta olihan tuo ihan käsittämätöntä.

Kisojen suurin pettymys oli ehdottomasti Brasilia ja sieltä Ronaldinho.

Zidane näytti millainen mies hän on. Voihan sen uran noinkin lopettaa.

Kisojen paras pelaaja Cannavaro.

Tänään sit selvii italialaisten seurojen kohtalo.

LOOL, saihan sieltä provottua muutaman liikkeelle. Ja ihan vaan kysyn että missä vaiheessa sanoin zidanen tehneen oikein tossa tilanteessa, mun juttu koski vaan sitä että miten voi hehkuttaa heti tollaisen tilanteen jälkeen kaveria joka selvästi tahallaan yritti saada zidanen kimppuunsa, HUOLIMATTA SIITÄ ETTEI SIITÄ PITÄISI PROVOSOITUA. Tuomio oli siis mun mielestä oikea, ei siinä mitään. Mutta saan kai silti olla sitä mieltä että kyseessä oli v***n ärsyttävän oloinen kaveri, vai loukkaanko teitä sillä?
Ja kovin on täällä tietäjiä miten olis pitänyt käyttäytyä, mutta mistäs tiedätte kuinka paljon pinnaa sattuis itsellänne olemaan 100 minuutin jälkeen vastaavassa tilanteessa, kun ei edes tiedetä mitä tilanteessa tapahtui.

Tänään sit selvii italialaisten seurojen kohtalo.

Ois kyllä aika pommi, jos oikeasti tiputtavat seuroja 1-3 sarjaporrasta alemmas... en oikein jaksa uskoa, että niin tapahtuisi, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom