Oishan se ollut liikaa pyydetty että peli ois ratkennu varsinaisella peliajalla, montakohan tyyppiä kuolee sydänkohtaukseen tämän pelin aikana, itellä ainakin tulee olemaan aika lähellä :D P.S Deli ratkaisee ajassa 103 minuuttia laukomalla kuudentoista rajalta pallon alakulmaan!
Vittu, miks ihmees italian yksi huonoimmista peleistä piti osua finaaleihin. Toivottavasti menee rankkareihin, sillä en usko et Italia ainaka tekee maalia. Lisää :kippis1: ei tätä kestä selvinpäin.
Toivottavasti oon väärässä ja Italia pystyy tekemään maalin.
Jumalauta mä oon pitänyt Zizouta lähes jalkapallon jumalana, mutta mitä vittua..Onneks olkoon Zizou siinä meni ura
Ranska hyökkää ja hyökkää, pelaavat tehokkaammin kun Italia. Buffon ja Cannavaro... Toivottavasti ei mee rankuille. Oishan se jännää, mutta ei mielellään mestaruutta ratkottais niin.
Kyllä "vähän" napsahti Zidanella... ei voi käsittää, että mitä liikkui päässä, kun tuon tempun teki. Todellä törkeä ja raukkamainen teko. Hieno lopettaa ura tuollaiseen :down:
En kyllä muista että ois Zidane noin koskaan flipannu, varmaan Materazzi sanoi jotain aika pahasti. Mutta joo, erittäin epäurheilijamaista mutta niin on suunsoittokin. Mutta ei silti mitenkään oikeutettua. Luulen tosin että mullakin napsahtais tossa jos joku sanois oikeat sanat. Mutta tämä on jalkapalloa.
Silti, toivon että Ranska voittaa.